تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 18:14
63 بازدید
کد خبر : 195646

دانلود زیرنویس مستند The Jesus Music 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند The Jesus Music 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند The Jesus Music 2021 «موسیقی عیسی»، فیلمی درباره صحنه موسیقی مسیحی که در آخر هفته افتتاحیه‌اش بیش از نیم میلیون دلار به دست آورد، به اندازه یک مستند دوستانه و دور از نمایش است، اما این بدان معنا نیست که فیلمسازان از طرفداران می خواهند که فکر کنند چیزی جز حقیقتی بدون

دانلود زیرنویس مستند The Jesus Music 2021 «موسیقی عیسی»، فیلمی درباره صحنه موسیقی مسیحی که در آخر هفته افتتاحیه‌اش بیش از نیم میلیون دلار به دست آورد، به اندازه یک مستند دوستانه و دور از نمایش است، اما این بدان معنا نیست که فیلمسازان از طرفداران می خواهند که فکر کنند چیزی جز حقیقتی بدون رنگ نمی گیرند. بنابراین در لحظات آغازین برخی از شرکت‌کنندگان اصلی فیلم – از جمله کرک فرانکلین، سه عضو سابق دی‌سی تاک، امی گرانت و مایکل دبلیو اسمیت (که دو نفر آخر نیز جزو تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند) – برای مصاحبه‌های خود می‌نشینند. با چهره های فشرده و رفتارهای عبوس، انگار قرار است مجبور شوند تاریک ترین اسرار خود را برملا کنند. اما این سکانس مقدماتی اعتراض زیادی دارد: «موسیقی عیسی» یک فیلم کاملاً جشن است که توسط این صنعت برای طرفدارانش ساخته شده است و مانند بسیاری از موسیقی‌های مسیحی معاصر، «شکستگی» همراه با تقدس بخشی از آن است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/the-jesus-music-2021/

The Jesus Music (2021 Movie) Official Trailer – Michael W. Smith, Amy Grant  | BlockBuster Trailers - YouTube

زیرنویس مستند The Jesus Music 2021 این بدان معنا نیست که مستند لحظات واقعاً تأثیرگذاری ندارد زیرا ستارگان این ژانر برخی از ساعات تاریک خود را در اواسط بخش فیلم بازگو می کنند. هنگامی که گرانت در مورد اینکه چگونه طلاقش منجر به سقوط تقریباً شغلی شد، باید صحبت کند، زیرا بسیاری از مخاطبان انجیلی او را رد کردند، یا فرانکلین و ستاره نسل بعدی انجیل Lecrae در مورد تعصبات نژادی مخاطبان عمدتاً سفیدپوست CCM یا دهه ۸۰ بحث می کنند. ستاره راس تاف در مورد اعتیاد به الکل رک می گوید، یا بازماندگان دی سی تاک در مورد اینکه قبل از جدایی در سال ۲۰۰۰ احساسات خود را پشت در نگذاشته اند، صحبت می کنند.

کافی است بگوییم که هیچ چیز واقعاً تفرقه‌انگیز در فیلمی که گروه موسیقی مسیحی کاپیتول را به عنوان شریک تولید دارد، به میان نمی‌آید – به ویژه نه مسائل LGBTQ که عمیقاً بین مردم این صنعت شکاف می‌اندازد، و نه هر کسی که تا به حال این صنعت را ترک کرده است. ژانر و دیدگاه آن از ایمان پشت سر، مانند لسلی/سام فیلیپس سرزنش شده معروف. این یک پرتره “زگیل و همه” از صنعت است که قبل از بازگشت به فروش صدای شادی آور، چند ایراد با دقت انتخاب شده را نشان می دهد.

کارگردانانی که خود را برادران اروین می نامند (اگر لازم باشد اندرو و جان) پس از موفقیت بزرگی در باکس آفیس و دراماتیک کردن داستان MercyMe در فیلم بیوگرافی “I Can Only Imagine” (در ادامه مطلب) در حال حرکت به حوزه مستند مسیحی هستند. از ویژگی های قبلی مانند درام ضد سقط جنین “October Bay”). در واقع این ایده روایی بدی از سوی آنها نیست که «موسیقی عیسی» را به یک ساختار سه قسمتی تقلیل دهند که در سه دوره مختلف اتفاق می افتد، حتی اگر بخش های بزرگی از جدول زمانی پنج دهه را کنار بگذارند.

The Jesus Music (2021 Movie) Official Trailer – Michael W. Smith, Amy Grant  - YouTube

زیرنویس The Jesus Music 2021 اول، جنبش عیسی در اوایل دهه ۷۰ وجود دارد، زمانی که واعظانی مانند لونی فریزبی و راک‌هایی مانند لری نورمن می‌خواستند شبیه مسیح شوند و همچنین از مسیح تمجید می‌کردند، و زمانی که نمازخانه کالواری کوستا مسا به یک مرکز موسیقی بعید تبدیل شد. فیلم بیان می کند که کل آن صحنه در جلسه احیای راک اند رول تگزاس Explo ’72 به اوج خود رسید، سپس به طور ناگهانی به اواسط دهه ۱۹۸۰، زمانی که امی گرانت و گروه مو متال استرایپر در حال عبور از VH1، MTV و جریان اصلی پاپ راک در نهایت، این یک جهش کوانتومی دیگر به دهه ۲۰۰۰ است، زمانی که دست اندرکاران این ژانر تماماً متقاطع سکولار را به نفع موسیقی عبادی خالص کنار می گذارند – روندی که فیلم ادامه می دهد توسط مایکل دبلیو. اسمیت با انتشار آلبوم “عبادت” خود در سپتامبر آغاز شد. ۱۱، ۲۰۰۱. (آیا آن تاریخ تصادفی بود؟ اسمیت فکر نمی کند.)

آیا حرکت گسترده صنعت طی دو دهه گذشته به سمت موسیقی عبادی به سبک هیل‌سونگ – یعنی آهنگ‌های نیایش‌آمیز خطاب به خدا، نه موسیقی محاوره‌ای از انسان به انسان – تأییدی است بر این که موسیقی‌دانان مسیحی سرانجام پس از تعقیب گرایش‌های پاپ، جایگاه خود را بازیابی کردند. خیلی طولانی است؟ یا این اعتراف ضمنی شکست در تلاش چندین دهه برای متقاعد کردن جهان خارج بود که CCM به اندازه هر سبک دیگری جالب و ارزشمند است؟ به نظر می رسد که این موضوع، مانند بسیاری از سؤالات دیگر، به ذهن سازندگان «موسیقی عیسی» خطور نکرده باشد، یا اگر چنین بوده است، از نظر سیاسی مصلحت نبوده است که منبعی برای ابهام واقعی مطرح شود.

در همین حال، اگر شما از پیروان قدیمی موسیقی مسیحی هستید، جنبه لذت بخش «هفته خانه قدیمی» برای برخی از کهنه سربازانی وجود دارد که در این میان ظاهر می شوند، در صورتی که نمی دانید، مثلاً چاک ژیرارد از اوایل دهه ۷۰ چیست. گروه سافت راک Love Song یا گروه Resurrection’s Glenn Kaiser شبیه اکنون هستند. گرانت، به‌ویژه، به عنوان یک مدل اطمینان‌بخش و صبور از چگونگی بلوغ در صنعتی که همیشه آن را پاداش نمی‌دهد، مطرح می‌شود.

The Jesus Music (2021 Movie) Official Teaser – Michael W. Smith, Amy Grant  | Movie Signature

اما دیری نپایید که طرفداران گذشته یا حال متوجه خواهند شد که چه کسی کنار گذاشته شده است: حتی نامی از مارک هرد، احتمالاً بزرگترین ترانه سرای این سبک تولید شده، یا رندی استون هیل، و فقط نگاهی گذرا به ستاره ای عجیب و غریب مانند کارمن (که عجیب بودن در حداقل شایسته یک نیش پس از اعتبار است). با فیل کیگی، خواننده و گیتاریست کلاس جهانی مصاحبه شد، اما فقط برای لیس زدن گیتار و قهقهه در آن حاضر شد. هرگز به موج پناهندگان از راک سکولار که متقاطع معکوس را امتحان کردند، از B.J. Thomas گرفته تا چهره های حاشیه ای تر مانند اعضای ثانویه Santana، America و Wings اشاره نشد.

برخی از دلایلی که «موسیقی عیسی» در نهایت در بررسی سطح CCM آنقدر احساس رضایت نمی‌کند، به زمان اجرا مربوط می‌شود، اما در نهایت، ناامیدکننده است که چقدر این مستند به کلمه سوم در عنوان خود اهمیت نمی‌دهد. لورن دایگل در دقایق ابتدایی می‌گوید: «حقیقت این است که خدا روشی وحشیانه دارد که اجازه می‌دهد حضورش از طریق ریتم، قافیه، ملودی و صدا شناخته شود. بالا آهنگ‌ها اجازه ندارند بیش از چند بار پخش شوند، حداقل تا زمانی که به دوتایی گرانت و اسمیت در «Friends» برسیم، که یک گروه کر کامل می‌شود.

اما تجارت موسیقی معاصر مسیحی حتی کمتر از موسیقی مورد توجه قرار می گیرد. در پایان، طرفداران موسیقی پرستش به خود می بالند که حرکت به سوی سرودهای مدرن از طریق موج روح القدس به وجود آمده است، نه از طریق ناشران یا برچسب ها… و در این مرحله، تقریباً دو ساعت بعد، ممکن است تعجب کنید: برچسب ضبط چیست؟

فقدان آهنگ‌های واقعی فیلم که بیش از چند ثانیه طول بکشد، خارجی‌ها را به این ژانر مشکوک می‌کند که آیا هیچ‌یک از این موسیقی‌ها هرگز خوب بوده یا خیر. برخی از آن‌ها بودند، اما «موسیقی عیسی» آنقدر عمیقاً به همگام‌سازی اختصاص دارد، تقریباً فکر می‌کنید که سازندگان فیلم به‌جای اینکه صرفاً از اقتصاد منصفانه استفاده کنند، سعی می‌کردند نور موسیقی این ژانر را زیر یک خروار پنهان کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.