تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 11:20
72 بازدید
کد خبر : 197923

دانلود زیرنویس فیلم Ride the Eagle 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Ride the Eagle 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Ride the Eagle 2021 سوار عقاب یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ترنت اودانل است که فیلمنامه آن را با همکاری جیک جانسون نوشته است. جانسون، سوزان ساراندون، جی کی سیمونز و دارسی کاردن در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم توسط شرکت والکات تهیه شده است و توسط

دانلود زیرنویس فیلم Ride the Eagle 2021 سوار عقاب یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ترنت اودانل است که فیلمنامه آن را با همکاری جیک جانسون نوشته است. جانسون، سوزان ساراندون، جی کی سیمونز و دارسی کاردن در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم توسط شرکت والکات تهیه شده است و توسط Decal به صورت تئاتری و ویدیویی در تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

Ride the Eagle (2021) Official Trailer - YouTube

زیرنویس فیلم Ride the Eagle 2021 یک روز به او اطلاع می‌دهند که مادر هیپی‌اش هانی بر اثر سرطان درگذشته است. او با شانه ای بی تفاوت از این خبر استقبال می کند: او در ۱۲ سالگی او را رها کرد تا به فرقه بپیوندد و از آن زمان با او تماس نگرفته بود. او سعی کرده بود تا به آخر برسد، اما او او را رد کرده بود.

هانی کابین چوبی خود را در یوسمیتی به او واگذار کرده است – به شرط تکمیل لیست کارهایی که در یک ویدیوی از قبل ضبط شده توضیح داده شده است. هدف از کارها این است که لیف بی حس چیزی را احساس کند، آخرین تلاش برای ترمیم حصارها با او. در ابتدا، به نظر می رسد که او فقط با او قاطی می شود – یک درخواست این است که در آن طرف دریاچه پارو بزند و دزدکی وارد خانه ای شود تا چیزی را که به نظر می رسد یک یادداشت بوسه ای است، رها کند. تقریباً بعد از ترک آن گرفتار می شود و مجبورش می کند دزدکی دور شود. دیگری او را متهم به صید ماهی برای شام با دست خالی می کند. بنابراین، او بیشتر روز را در یک جریان نزدیک می گذراند و سعی می کند یکی را بگیرد.

درخواست دیگر این است که با “کسی که فرار کرد” تماس بگیرد و بابت اشتباهاتش عذرخواهی کند و او را به برقراری ارتباط با دوست دختر سابق آدری سوق دهد. معلوم شد که آنها هنوز مقداری شیمی از طریق تلفن دارند، اما او در انجام کاری در مورد آن مردد است زیرا او پس از جدایی اخیر بهبود می یابد. آنها سعی می کنند رابطه جنسی تلفنی داشته باشند، اما لیف نمی داند چگونه این کار را انجام دهد، بنابراین آدری به زودی تسلیم می شود. او موافقت می کند که او را در کابین ملاقات کند.

روز بعد گورکا با لیف تماس می گیرد تا خبر بدی به او بدهد. نه تنها گروه راک جوانی که او برای آنها بنگو می‌نوازد، او را می‌خواهد، بلکه آلونکی که او در پشت دارایی گورکا در آن زندگی می‌کرد غیرقانونی تلقی شده و باید نابود شود. لیف بیرون را نگاه می‌کند تا ببیند کسی دو خرگوش را بیرون آورده و آن‌ها را روی شیشه‌ی جلوی وانتش زده است. بنابراین، پس از تمیز کردن آن، او وظیفه بعدی را می بیند که این است که آهنگی از قلب را روی بونگوها پخش کند. پس از انجام این کار، آدری تماس می گیرد و می گوید که او نمی آید.

لیف به پیاده روی می رود و نورای بی میل را پشت سر می گذارد. در بازگشت او ناپدید شده است. او با عصبانیت با پلیس تماس می گیرد و در نهایت یادداشتی را در کابینی که یادداشت اصلی را در آن جا گذاشته بود می گذارد و از او می خواهد که به او آسیب نرساند. در آن شب، همسایه عصبانی مرموز وارد کابین لیف/هانی می‌شود و مانند تماس‌هایی که قبلا برقرار کرده بود، با حسادت به او توهین می‌کند.

زیرنویس Ride the Eagle 2021 همسایه معتقد بود لیف معشوقه اوست نه پسرش. کارل توضیح می دهد که آنها در تعطیلات بودند، بنابراین نمی دانستند که او قبول کرده است. او به او می گوید که وقتی لیف در بزرگسالی حاضر به صحبت با او نشده بود، احساس وحشتناکی کرده بود. کارل همه چیزهایی را که در مورد هانی از دست می دهد فهرست می کند، در نهایت به لیف یک شاخه زیتون پیشنهاد می دهد و می رود.

آخرین درخواست پیاده روی به سمت دریاچه سبز است. در آنجا به او دستور داده می شود تا خاکستر او را پیدا کند و یادداشتی را که توسط او نوشته شده است بخواند. وقتی او به کابین برمی گردد، نورا برگشته است، ذخایر عظیم گلدان از بین رفته اند، و آخرین ویدیوی او به او می گوید که در زندگی خود تجدید نظر کند و زندگی کند.

Ride the Eagle در ۱۸ می ۲۰۲۱ اعلام شد، زمانی که Decal حقوق توزیع پروژه را به دست آورد و تاریخ انتشار آن را برای ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ تعیین کرد. در بیانیه‌ای، جیک جانسون، یکی از نویسندگان این فیلم گفت که فیلمبرداری در طول همه‌گیری کووید-۱۹ انجام می‌شود، «ترنت اودانل و من می‌خواستیم فیلمی درباره جمع شدن مردم بسازیم». ساخته شده توسط جف کاردونی. در بریتانیا، این فیلم توسط Lightbulb Film Distribution در نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

Ride the Eagle - Rotten Tomatoes

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۱ درصد از ۳۷ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۱/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب سایت می گوید: «کوچک و در عین حال جذاب، سوار بر عقاب به لطف داستانی شیرین و اثری قوی از بازیگران به رهبری جیک جانسون به ارتفاع کافی دست می یابد.» متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، امتیازی را به فیلم اختصاص داد ۵۴ از ۱۰۰، بر اساس ۹ منتقد، نشان دهنده “بررسی های مختلط یا متوسط”.

جو لیدون از ورایتی نوشت: «سوار عقاب احتمالاً با استقبال گرم تماشاگرانی مواجه خواهد شد که با شنیدن در مورد مرگ یکی از عزیزانشان که اغلب دوست داشتنش بسیار سخت بود، احساسات بسیار متفاوتی را تجربه کرده‌اند. از سوی دیگر، توجه کمیک فیلم به اینکه چقدر روابط خانوادگی، جنسی و حرفه ای می تواند آشفته باشد، باید طنین جهانی تقریباً داشته باشد.»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.