تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 11:53
69 بازدید
کد خبر : 197933

دانلود زیرنویس فیلم Lapwing 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Lapwing 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Lapwing 2021 لورا ترنر، فیلمنامه نویس و فیلیپ استیونز، کارگردان، اولین فیلم بلند خود را با این قطعه جذاب، کمی سبک و شبه تئاتری انجام می دهند: یک درام تاریخی با تکه ای از ترس. داستان این فیلم در قرن شانزدهم انگلستان و در سواحل دورافتاده لینکلن شایر می گذرد، زمانی که

دانلود زیرنویس فیلم Lapwing 2021 لورا ترنر، فیلمنامه نویس و فیلیپ استیونز، کارگردان، اولین فیلم بلند خود را با این قطعه جذاب، کمی سبک و شبه تئاتری انجام می دهند: یک درام تاریخی با تکه ای از ترس. داستان این فیلم در قرن شانزدهم انگلستان و در سواحل دورافتاده لینکلن شایر می گذرد، زمانی که قانون مصر در سال ۱۵۵۴ به طور موثری مردم رومی و کولی و کسانی را که آنها را پناه می دادند جرم انگاری کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

LAPWING Official Trailer (2021) Philip Stevens - YouTube

زیرنویس فیلم Lapwing 2021 استیونز به طرز ماهرانه‌ای از بوم‌های خالی خط ساحلی و جنگلی خالی و وحشی استفاده می‌کند تا نیازی به جزئیات دوره خاصی نداشته باشد. دیوید (با بازی امت جی اسکنلان از تلویزیون پیکی بلایندرز) قلدر تهاجمی است که جامعه کوچکی از مردم را هدایت می کند که نمک از باتلاق ها تولید می کنند. او با یک رومانی به نام عارف (جاوید خان) معامله کرده است تا قایق بگیرد تا او و خانواده اش را از انگلیس دور کند، نیمی از پول را از قبل گرفته و با عصبانیت به عارف و دیگر رومی ها اجازه می دهد تا زمانی که قایق موعود از راه برسد، در همان نزدیکی چادر بزنند. . اما دیوید آماده می شود تا رومی ها را فریب دهد و بسیار آماده است تا کشاورزان همکار خود را نیز فریب دهد.

آلبوم موسیقی متن فیلم Lapwing اثری از لی گرتون (Lee Gretton) | دیسکوگرافی  والا موزیک

زیرنویس Lapwing 2021 همه چیز توسط صبور خواهر شوهر دیوید (هانا داگلاس) پیچیده تر می شود، زنی که آفونیک است و گریه های آرام، بی صدا و پرنده مانندش لقب «لپوینگ» را به او داده است.

LAPWING 2021 trailer - YouTube

او عاشق یکی از رومی ها به نام مولوی (سباستین دی سوزا) می شود که باعث ایجاد یک اسپاسم خشم مشکوک در دیوید می شود که در آن بیگانه هراسی و نفرت او از زنان به یک فروپاشی پارانوئید تبدیل می شود. دیوید و رابطه‌اش با جامعه‌اش در واقع کمی بیشتر از آن چیزی است که از پیش‌فرض انتظار می‌رود در فیلم نقش محوری دارد و شاید این فیلم می‌توانست وجود و زندگی درونی مولانا را بیش از آنچه می‌کند دراماتیزه کند، اما این اثری مطمئن و متمایز است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.