تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 18:40
93 بازدید
کد خبر : 207936

دانلود زیرنویس فیلم A Woman’s Case 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Woman’s Case 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Woman’s Case 1969 زیرنویس فیلم پرونده یک زن یک فیلم هنر دراماتیک تجربی زیرزمینی مستقل سیاه و سفید اسرائیلی محصول ۱۹۶۹ است، اولین فیلم اسرائیلی که در جشنواره فیلم ونیز به کارگردانی ژاک کاتمور به نمایش درآمد و معمولاً به عنوان متعلق به جنبش بوهمی/ضدفرهنگ و آنارشیستی حساسیت جدید [او] طبقه

دانلود زیرنویس فیلم A Woman’s Case 1969 زیرنویس فیلم پرونده یک زن یک فیلم هنر دراماتیک تجربی زیرزمینی مستقل سیاه و سفید اسرائیلی محصول ۱۹۶۹ است، اولین فیلم اسرائیلی که در جشنواره فیلم ونیز به کارگردانی ژاک کاتمور به نمایش درآمد و معمولاً به عنوان متعلق به جنبش بوهمی/ضدفرهنگ و آنارشیستی حساسیت جدید [او] طبقه بندی می شود. این فیلم بر روی DVD توسط NMC Music منتشر شده است. آمنون سالومون، فیلم‌نامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس مشترک، طی مصاحبه‌ای که در اواخر عمر انجام شد، اظهار داشت که منشأ فیلم در نمایشگاه اولیه کاتمور است که به بدن زن می‌پردازد، و هیچ انگیزه تجاری از سوی فیلمسازان وجود نداشت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Woman’s Case 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Woman’s Case 1969 این فیلم مدرنیستی و غیرخطی، متاثر از موج نوی فرانسه و به ویژه از فیلم‌هایی چون ژول و جیم و بی‌نفس، داستان تبلیغ‌کننده‌ای (یوسی اسپکتور) در چهل سالگی را روایت می‌کند که با هلیت (هلیت) آشنا می‌شود. یشورون [او])، یک مدل بیست و چند ساله، و هر دو با هم، یک روز را در تل آویو و اورشلیم می گذرانند. مدل، تبلیغ کننده را به کافه ها و عیاشی های مواد مخدر هدایت می کند، در حالی که او را به کارگاه های آموزشی می برد. مجسمه سازان، تا بتوانند مجسمه هایی را با الگوبرداری از بدن او از گچ خلق کنند. در حالی که او سعی می کند ذهن او را آزاد کند، او تلاش می کند در جایی که هست بماند. این فیلم با خفه کردن هلیت توسط تبلیغ کننده در طی یک جلسه سادومازوخیستی به پایان می رسد.

زیرنویس فیلم A Woman’s Case 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Woman’s Case 1969 مااریو فیلم را با آثار جیمز جویس، ژان لوک گدار و میکل آنژ آنتونیونی مقایسه کرد، با بازی هلیت یشورون [او] با بازی مونیکا ویتی مقایسه شد، نویسنده یورام کانیوک نوشت که این فیلم نقدی است بر وحشت های دنیای مدرن و داور فیلم را به نقاشی تشبیه کرد. با این حال، این فیلم به دلیل ماهیت بسیار آوانگاردش، با فروش تنها ۳۸۰۰۰ بلیت، یک شکست تجاری بود.

زیرنویس A Woman’s Case 1969 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم پرونده یک زن ۱۹۶۹ پروفسور دکتر اوز آلموگ، جامعه شناس دانشگاه حیفا، نوشت که موضوع اصلی فیلم تلاش زن مستقل، ناموفق، برای رهایی مرد از قید و بند مردانگی اش است، و خاطرنشان کرد که این یکی از اولین هاست. فیلم های اسرائیلی برای بیان دیدگاه شخصی کارگردان خود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.