تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:32
179 بازدید
کد خبر : 207401

دانلود زیرنویس فیلم On the Milky Road 2016 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم On the Milky Road 2016 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم On the Milky Road 2016 زیرنویس فیلم در جاده شیری یک فیلم محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی امیر کوستوریکا است که بر اساس بخش او در فیلم گلچین کلمات با خدایان ساخته شده است. در راه شیری، کوستوریکا و مونیکا بلوچی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این یک روایت سه قسمتی است که

دانلود زیرنویس فیلم On the Milky Road 2016 زیرنویس فیلم در جاده شیری یک فیلم محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی امیر کوستوریکا است که بر اساس بخش او در فیلم گلچین کلمات با خدایان ساخته شده است. در راه شیری، کوستوریکا و مونیکا بلوچی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این یک روایت سه قسمتی است که دوره های حساس زندگی یک مرد و کشورش را دنبال می کند، از یک جنگ زمانی، تا زمانی که او عاشق می شود و به عنوان یک راهب گوشه نشین پایان می یابد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم On the Milky Road 2016 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم On the Milky Road 2016 در بحبوحه جنگ بوسنی، کوستا (امیر کوستوریکا)، یک شیرفروش و شاهین، شیر را از مزرعه ای که توسط میلنا اداره می شود، یک خدمتکار شیر که از مادربزرگش مراقبت می کند، و از جبهه ای که سربازان درگیر جنگی بی پایان هستند، تحویل می دهد. . میلنا برای برادرش عروس می‌خواهد و پس از شنیدن خبر زنی با زیبایی مشهور که چشم یک ژنرال انگلیسی را که متعاقباً همسرش را کشت تا با او باشد، جلب شد، اما وقتی عروس علیه او شهادت داد، میلنا و دوستانش او را رد کردند. عروس (مونیکا بلوچی) را قاچاقی از کمپ پناهندگان که در آن اقامت دارد، خارج کنید تا در مزرعه زندگی کند تا زمانی که برادر میلنا، زاگا، برگردد.

دانلود زیرنویس فیلم جاده شیری ۲۰۱۶ با این حال کوستا و عروس عاشق یکدیگر می شوند. همانطور که صلح در جنگ اعلام می شود، کوستا به خود اجازه می دهد تا به یک عروسی دو نفره برود که در آن با میلنا ازدواج می کند در حالی که زاگا با عروس ازدواج می کند، اما در طول جشن عروسی، عروس کوستا را کنار می گذارد و تقریباً آن دو می بوسند تا میلنا گرفتار آنها شود. .

زیرنویس فیلم On the Milky Road 2016 - بلو سابتایتل

زیرنویس On the Milky Road 2016 قبل از اینکه مراسم عروسی برگزار شود، یک جاسوس به انگلیسی ها محل اقامت عروس را اطلاع می دهد. انگلیسی ها از راه می رسند و کل دهکده را با کشتن زاگا و میلنا نابود می کنند. کوستا زمانی نجات می‌یابد که ماری که به او شیر می‌خورد در جاده به او حمله می‌کند تا رسیدن او به کمپ را به تأخیر بیندازد. کوستا موفق می شود عروس را پیدا کند که با پنهان شدن در چاه از قتل عام فرار کرده است. او و کوستا در سراسر کشور تحت تعقیب سه انگلیسی هستند.

تعقیب و گریز در نهایت کوستا و عروس را به یک میدان مین هدایت می کند. عروس وقتی سیم یکی از مین ها را می زند به طور تصادفی کشته می شود. کوستا می‌خواهد خودکشی کند و به او بپیوندد، اما توسط چوپانی متوقف می‌شود و به او می‌گوید زنده بماند تا خاطره عشق آنها با او زنده بماند.

زیرنویس فیلم جاده شیری ۲۰۱۶ پانزده سال بعد کوستا زندگی خود را به عنوان یک راهب پارسا می گذراند. او آرزو دارد در آخرت با عروس وصل شود. در این بین اما او هر روز سنگ ها را به محل مرگ او می کشاند و میدان معدن را با سنگ پر می کند.

زیرنویس On the Milky Road 2016 - بلو سابتایتل

زیرنویس جاده شیری ۲۰۱۶ این فیلم برای رقابت برای شیر طلایی هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب شد.

کوستوریکا دو بار برای فیلم «وقتی پدر در تجارت دور بود» و «در زیرزمین» برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن شد. او و پائولا واکارو، تهیه‌کننده، گفتند که پیش‌نمایش در راه شیری به کن، برگزارکننده تیری فرمو را داشته‌اند و علاقه‌ای به نمایش آن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ وجود دارد. با این حال، Vaccaro گفت که این غیر ممکن است زیرا فیلم هنوز در مراحل تدوین در ماه مه ۲۰۱۶ بود. Vaccaro و Kusturica در بیان این نظرات گزارش های قبلی مبنی بر اینکه کوستوریکا ادعا می کرد به دلیل اظهار نظرهای مثبت در مورد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از حضور در کن منع شده است را رد کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.