تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 15:12
133 بازدید
کد خبر : 201712

دانلود ترینر بازی PlateUp! – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی PlateUp! – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی PlateUp! غذاهای خود را بپزید و سرو کنید، رستوران های خود را طراحی و تزئین کنید، و قلمرو آشپزی خود را با باز کردن قفل ها، توانایی ها و غذاهای جدید در مکان های تولید شده به صورت رویه ای گسترش دهید. عمل آشپزی کلاسیک با پیشرفت دائمی روگلیت. دوستان خود را

دانلود ترینر بازی PlateUp! غذاهای خود را بپزید و سرو کنید، رستوران های خود را طراحی و تزئین کنید، و قلمرو آشپزی خود را با باز کردن قفل ها، توانایی ها و غذاهای جدید در مکان های تولید شده به صورت رویه ای گسترش دهید. عمل آشپزی کلاسیک با پیشرفت دائمی روگلیت. دوستان خود را استخدام کنید – یا همه این کارها را خودتان انجام دهید!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی PlateUp مدیریت آشفته آشپزخانه و رستوران را با برنامه‌ریزی و توسعه استراتژیک ترکیب می‌کند تا یک غذای سرکش لذت‌بخش بر خلاف غذاهای دیگر ایجاد کند.

ترینر PlateUp حداکثر چهار بازیکن یک رستوران را از ابتدا می‌سازند و راه‌اندازی می‌کنند، ظروف را انتخاب می‌کنند، وسایلی را می‌خرند و قرار می‌دهند – برخی از آنها را می‌توان با زنجیر به هم متصل کرد تا آشپزخانه‌های خودکار جاه‌طلبانه ایجاد کند – غذا پخته و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

بازیکنان می توانند رستوران خود را طراحی کنند که در بین شیفت ها گسترش می یابد و توسعه می یابد – با محتوا و چالش های اضافی که از طریق پیشرفت باز می شوند.

آیا می توانید در ۱۵ روز پرمشغله در رستوران خود آشپزی کنید، سرو کنید و مدیریت کنید و یک فرنچایز کاملاً جدید را باز کنید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.