تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:09
161 بازدید
کد خبر : 207313

دانلود زیرنویس انیمیشن Journey with Tarsilinha 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Journey with Tarsilinha 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Journey with Tarsilinha 2021 زیرنویس انیمیشن سفر با تارسیلینا یک انیمیشن برزیلی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط سلیا کاتوندا و کیکو میستروریگو ساخته شده است. این فیلم ادای احترامی به هنرمند تارسیلا دو آمارال است که با الهام از مجموعه آثار او در سفری از ماجراهای دختری هشت ساله به نام تارسیلینها

دانلود زیرنویس انیمیشن Journey with Tarsilinha 2021 زیرنویس انیمیشن سفر با تارسیلینا یک انیمیشن برزیلی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط سلیا کاتوندا و کیکو میستروریگو ساخته شده است. این فیلم ادای احترامی به هنرمند تارسیلا دو آمارال است که با الهام از مجموعه آثار او در سفری از ماجراهای دختری هشت ساله به نام تارسیلینها ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Journey with Tarsilinha 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Journey with Tarsilinha 2021 تارسیلینها، دختری ۸ ساله، برای بازیابی حافظه مادرش سفری خارق العاده را آغاز می کند. برای رسیدن به این هدف، او باید اشیاء بسیار مهم و ویژه ای پیدا کند: سوغاتی هایی که به سرقت رفته اند. در طول این پیاده روی، تارسیلینا چیزهای شگفت انگیز زیادی را می بیند و دوستی ایجاد می کند، اما همچنین باید با ترس های خود روبرو شود، بر موانع غلبه کند و با تمام خاطراتش به سلامت به خانه بازگردد.

دانلود زیرنویس انیمیشن سفر با تارسیلینا ۲۰۲۱ صداپیشگان این فیلم متشکل از چندین بازیگر، بازیگر زن و صداپیشه است که ماریسا اورث (لاگارتا)، آلیس باریون (تارسیلینها)، مایرا شاسرو (مامان تارسیلینا)، آندو کامارگو (ساپو)، اسکووا (ساچی) و رودولفو را برجسته می‌کنند. دامگلیو (بیچو باریگودو).

زیرنویس انیمیشن Journey with Tarsilinha 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Journey with Tarsilinha 2021 این فیلم توسط Celia Catunda و Kiko Mistrorigo، بنیانگذاران TV Pinguim (محتوای Pinguim)، همان سازندگان Fishtronaut و Earth to Luna ساخته شده است! حق رای دادن Zeca Baleiro آهنگ تم فیلم را با الهام از کار ویلا لوبوس ساخته است. این آهنگ توسط خود خواننده به همراه خواننده نا اوزتی خوانده شده است.

محیط فیلم از آثار تارسیلا دو آمارال الهام گرفته شده است، مانند A Lua e a Cuca، جایی که شخصیت اصلی وارد ماجراهای او می شود. این فیلم برای حدود ۱۲ سال توسط تارسیلینا دو آمارال، خواهرزاده نقاش معروف تارسیلا طراحی شد. تولید انیمیشن با ترکیب تصاویر دو بعدی و سه بعدی انجام شد.

زیرنویس Journey with Tarsilinha 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن سفر با تارسیلینا ۲۰۲۱ اکران این فیلم برای نیمه اول سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل پیشرفت همه گیر کووید-۱۹ باید به تعویق افتاد. تهیه کننده تصمیم گرفت یک تیزر از فیلم را با آهنگ موضوعی که توسط Zeca Baleiro و Ná Ozzetti خوانده شده بود منتشر کند تا برای اکران فیلم در نوامبر ۲۰۲۱ آماده شود. مذاکراتی با شرکت های پخش کننده برای انتشار دیجیتالی فیلم انجام شد. به عنوان نتفلیکس، با این حال سازنده تصمیم گرفت منتظر اکران در سینما باشد. اکران بعداً توسط H2O Films برای ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ برنامه ریزی شد. با این حال، این فیلم تنها در ۱۷ مارس به سینماها رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.