تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 11:22
106 بازدید
کد خبر : 196191

دانلود زیرنویس فیلم Brighton 4th 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Brighton 4th 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Brighton 4th 2021 برنده جایزه ترایبکا به کارگردانی لوان کوگواشویلی، فیلمساز گرجستانی، «برایتون ۴»، یک تراژیک کمدی است که قبل از اینکه در حلقه آخر با یک مشت مکنده احساسی به شما حمله کند، یواشکی شما را پنهان می کند. در ابتدا، به نظر می‌رسد که فیلم صرفاً درباره کیسه‌های غمگینی است

دانلود زیرنویس فیلم Brighton 4th 2021 برنده جایزه ترایبکا به کارگردانی لوان کوگواشویلی، فیلمساز گرجستانی، «برایتون ۴»، یک تراژیک کمدی است که قبل از اینکه در حلقه آخر با یک مشت مکنده احساسی به شما حمله کند، یواشکی شما را پنهان می کند. در ابتدا، به نظر می‌رسد که فیلم صرفاً درباره کیسه‌های غمگینی است که به طور اجباری قمار می‌کنند و پولی را که اعضای خانواده فرستاده‌اند از دست می‌دهند تا حدی به این دلیل که نمی‌توانند از تسلیم شدن در برابر عصبانیت فزاینده خودداری کنند. صحنه آغازین سرگرم‌کننده، که در آن مردی (تمور گوالیا) سعی می‌کند به یک قمارباز نفرت‌انگیز پول بدهد تا او را ترک کند و متوجه شود که به زور از اتاق خارج شده است، لحظه‌ای دردناک در وسط فیلم منعکس می‌شود، زمانی که مرد جوان‌تر، سوسو (گیورگی تابیدزه)، دلارهای باقی‌مانده‌اش را در اقدامی ناامیدانه قمار می‌کند، در حالی که از عادات غذایی مردی که روبروی او نشسته بود عذاب می‌کشد. معتادان گوالیا و تابیدزه هر دو در حفر چاله‌های عمیق‌تر و عمیق‌تر برای خود مهارت دارند، و آدم تصور می‌کند زندگی‌شان کاملاً از هم می‌پاشد اگر شانس این را نداشتند که به ترتیب به‌عنوان برادر و پسر با مردی مرتبط باشند. به عنوان قلب فیلم، کاخی ظاهر می شود.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/brighton-4th-2021/

Brighton 4th' Review: A Bittersweet Tale of a Father's Devotion - Variety

زیرنویس فیلم Brighton 4th 2021 او را لوان تدایشویلی، قهرمان سابق کشتی جهان در المپیک، در دومین فیلم سینمایی خود، پس از ایفای نقش اصلی در فیلم «Khareba da Gogia» در سال ۱۹۸۷ بازی می‌کند. بازی فوق العاده او در اینجا همه چیزهایی را که در مورد ریچارد فارنسورث فقید دوست داشتم، به یاد می آورد، یک بدلکار کهنه کار که بعداً در زندگی شروع به بازیگری کرد و ثابت کرد که ظرافت و ظرافت ظریفی دارد که تماماً متعلق به او بود.

برای نقش آخرش در نقش آلوین استرایت در شاهکار دیوید لینچ در سال ۱۹۹۹، «داستان مستقیم»، فارنزورث تجسم سرسختی مردی بود که مصمم بود سال‌های گرگ و میش خود را با شرایط خودش زندگی کند و از دیدن پزشکان امتناع می‌کرد و در عین حال برای کمک به خانواده‌اش تلاش زیادی می‌کرد. . همین را می‌توان در مورد کاخی گفت، که سفرش از خانه‌اش در تفلیس به محل سکونت فعلی سوسو در محله روسی‌زبان بروکلین در ساحل برایتون همراه با کارت عنوان تاخیری تصویر است که در حدود ۱۵ دقیقه می‌رسد. کاخی نیز مانند آلوین، حس شهودی در مورد مردم دارد که به او امکان می‌دهد به زیر اعمال ناپسند آنها نگاه کند تا انسان دردمند درون را بیابد. این منجر به صحنه‌های متعددی می‌شود که به شیوه‌ای تهدیدآمیز شروع می‌شوند، قبل از اینکه به چیزی خلع سلاح‌کننده تبدیل شوند.

به عنوان مثال، سکانسی را در نظر بگیرید که در آن کاخی توسط مهاجران گرجستانی در پانسیون سوسو به عنوان ابزاری سنگین برای ارعاب فریک (Tolepbergen Baisakalov)، کارفرمای قزاق که از زنانی که به عنوان نظافتچی متل استخدام کرده است، اخاذی می کند، استخدام می شود. در ابتدا، فریک عصبانی و دفاعی است، اما به محض اینکه یکی از قربانیان او شروع به تشنج می کند، پویایی به طور کامل تغییر می کند و باعث ایجاد همدلی شگفت انگیز در دزد می شود. این به عنوان مقدمه یکی از بهترین صحنه های فیلم عمل می کند، جایی که کاخی در رابطه با فریک به جایی می رسد که به او اجازه می دهد آنچه را که هیچ کس دیگری نمی تواند ببیند. او در نهایت هیچ تفاوتی با پسرش که تمام پولی را که قرار بود برای دانشکده پزشکی بگذارد هدر داد و ۱۴۰۰۰ دلار بدهی به یک رئیس اوباش محلی، امیر (یوری زور) گذاشت، با او رفتار نمی‌کند. علاوه بر این، سوسو به یک گرین کارت نیاز دارد که امیدوار است از طریق “ازدواج جعلی” با لنا، با بازی نادیا میخالکووا عالی، که در سن جوانی به طور فراموش نشدنی در برنده اسکار پدرش در سال ۱۹۹۴ نقش آفرینی کرد، به دست آورد. “سوخته شده توسط خورشید.” با این حال، واضح است که عشق واقعی بین این جفت وجود دارد، زیرا او حتی پس از زوزه کشیدن از شدت عصبانیت از ناراحتی خود به خود، به زخم های او رسیدگی می کند.

Brighton 4th (2021) - IMDb

زیرنویس Brighton 4th 2021 در بیانیه کارگردان خود، کوگواشویلی خاطرنشان می کند که برای مهاجران اتحاد جماهیر شوروی سابق، “آمریکا – سرزمین فرصت ها – از ساحل برایتون شروع می شود و به ساحل برایتون ختم می شود، زیرا آنها نمی توانند این مکان را ترک کنند.

” فیلمبردار Phedon Papamichael (“نبراسکا”) محله را به گونه ای می بیند که اغلب آن را از تفلیس غیرقابل تشخیص می کند، جایی که مجسمه های باستانی در همان قاب قوس های طلایی مک دونالد دیده می شوند. اکثریت گروه فیلم را بازیگران غیرحرفه‌ای از ساحل برایتون تشکیل می‌دهند که صرف حضورشان باعث غنای فوق‌العاده فیلم می‌شود. بسیاری از سکانس های موسیقی مورد علاقه من در دهه گذشته – به ویژه رقص طولانی نفس گیر در ننا اکویتیمیشویلی و نگین سایمون گروس در سال ۲۰۱۳، “In Bloom” – از سینمای گرجستان، و لحظاتی در “برایتون ۴th” که در آن شخصیت ها در آهنگ شکسته می شوند و از بین می روند. تنش با میراث فرهنگی مشترک آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کوگواشویلی در اظهارات کارگردان خود خاطرنشان می کند که برای مهاجران اتحاد جماهیر شوروی سابق، “آمریکا – سرزمین فرصت ها – از ساحل برایتون شروع می شود و به ساحل برایتون ختم می شود، زیرا آنها نمی توانند این مکان را ترک کنند.” فیلمبردار Phedon Papamichael (“نبراسکا”) محله را به گونه ای می بیند که اغلب آن را از تفلیس غیرقابل تشخیص می کند، جایی که مجسمه های باستانی در همان قاب قوس های طلایی مک دونالد دیده می شوند. اکثریت گروه فیلم را بازیگران غیرحرفه‌ای از ساحل برایتون تشکیل می‌دهند که صرف حضورشان باعث غنای فوق‌العاده فیلم می‌شود. بسیاری از سکانس های موسیقی مورد علاقه من در دهه گذشته – به ویژه رقص طولانی نفس گیر در ننا اکویتیمیشویلی و نگین سایمون گروس در سال ۲۰۱۳، “In Bloom” – از سینمای گرجستان، و لحظاتی در “برایتون ۴th” که در آن شخصیت ها در آهنگ شکسته می شوند و از بین می روند. تنش با میراث فرهنگی مشترک آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست.
به غیر از تدایشویلی، بازی فوق‌العاده دیگر فیلم توسط کاخی کاوسادزه، اسطوره سینمای گرجستان که به خاطر آثارش در «خورشید سفید صحرا» در دهه ۱۹۷۰ شهرت داشت و فیلم به او تقدیم شده است (او آوریل گذشته در سن ۸۵ سالگی درگذشت. ماه ها قبل از نمایش جهانی این تصویر در ترایبکا). او نقش سرگو را بازی می‌کند، ساکن خانه خوش‌زبان اپرا که اکنون به‌عنوان دربان کار می‌کند، اما نمی‌تواند در برابر گنجاندن آهنگ‌ها در روزگار خود مقاومت کند، چه خواسته یا نه. درگذشت کاوسادزه، لحظات پایانی فیلم را از نظر زیبایی شگفت‌انگیزتر می‌سازد، با این حال، با نگاهی ساده به قدرت روایت، «برایتون ۴» تأثیری انباشته دارد که غیرقابل انکار است.

BRIGHTON 4TH Teaser | PÖFF 2021 - YouTube

کاخی آنقدر مصمم است که سنگینی مشکلات عزیزش را بر روی دوش خود حمل کند که حتی تحمل گفتن حقیقت مخمصه سوسو به همسرش (لورا رخویاشویلی) را ندارد، اگرچه او به اندازه کافی او را می شناسد که بتواند از همه چیز خوب دیدن کند. فریب. تدایشویلی هرگز مجبور نیست صدایش را بلند کند تا توجه ما را جلب کند و این اعتماد به نفس آرام او است که بیش از همه باعث خنده فیلم می شود. «برایتون ۴» به راحتی می توانست با جدیت مرگبار به داستان خود نزدیک شود، و جنبه های زیادی در آن وجود دارد که به شدت ناامیدکننده هستند. با این حال، کوگواشویلی چنان گرمای دوست‌داشتنی در رفتارهای مهربان شخصیت‌هایش می‌یابد که ما در میان اشک‌هایمان لبخند می‌زنیم و از کسانی که فداکاری‌هایشان زندگی ما را ممکن ساخته است سپاسگزاریم. همچنین گواهی بر این است که مجریانی که پیشینه اصلی بازیگری ندارند چه ویژگی‌های خاصی می‌توانند به نقش‌های خود بیاورند. فقط به این دلیل که تدایشویلی و فارنسورث در مورد آنها شیرینی واقعی دارند به این معنی نیست که آنها به هیچ وجه نرم هستند. قدرت ذاتی در پرسونای صفحه نمایش آنها قابل جعل نیست، و وقتی آن را به طور کامل نمایش می دهیم، کسی نیست که ما ترجیح دهیم در گوشه خود داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.