تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:11
101 بازدید
کد خبر : 207635

دانلود زیرنویس فیلم Brotherhood 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Brotherhood 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Brotherhood 2022 یک تریلر اکشن جنایی نیجریه ای است که توسط Jade Osiberu تهیه شده و با بازی Tobi Bakre، Boma Akpore، Falz، Basketmouth، Sam Dede، Ronke Oshodi Oke، Toni Tones، Zubby Micheal، Mr Macaroni و تعدادی دیگر بازی می کند. این فیلم در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در سینماهای آفریقا اکران شد.

دانلود زیرنویس فیلم Brotherhood 2022 یک تریلر اکشن جنایی نیجریه ای است که توسط Jade Osiberu تهیه شده و با بازی Tobi Bakre، Boma Akpore، Falz، Basketmouth، Sam Dede، Ronke Oshodi Oke، Toni Tones، Zubby Micheal، Mr Macaroni و تعدادی دیگر بازی می کند. این فیلم در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در سینماهای آفریقا اکران شد. نمایش فیلم به طور همزمان در چندین کشور آفریقایی از جمله نیجریه، کامرون، جمهوری بنین، بورکینافاسو، توگو، جمهوری نیجر، سنگال، کنگو، رواندا، گابن، گینه و ماداگاسکار آغاز شد. .

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Brotherhood 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Brotherhood 2022 داستانی از برادران دوقلوی Wale Adetula (با بازی Falz) و Akin Adetula (با بازی Tobi Bakre) را روایت می کند که پدر و مادر خود را در جوانی دیدند که در جوانی کشته شدند. کارآگاهان پلیس در حالی که آکین تبدیل به یک جنایتکار شد که او را چندین بار به زندان انداخت. پس از آزادی آکین از زندان، او به «پسران اوجوجو» بدنام پیوست و نقشه هایی را برای کمک به آنها برای سرقت ون های شمش و بانک ها به اجرا گذاشت، اولین عملیات آنها موفقیت آمیز بود و آنها به دنبال ادامه عملیات بزرگتر بودند که آکین آدتولا نمی خواست. در ابتدا بخشی از آن بود، اما بعداً از عملیات پشتیبانی کرد و به عملیات پیوست. یکی از اعضای باند، ایزرا می خواست به آنها خیانت کند و پول را دور بزند، این کار برای او پیش نرفت زیرا آکین او را پیدا کرد و او را کشت.

زیرنویس فیلم Brotherhood 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Brotherhood 2022 در لاگوس، نیجریه فیلمبرداری شد و توسط Jade Osiberu و Abdul Tihani-Ahmed نوشته شده است. کارگردان اوگاندایی لوکمان علی بود. پس از انتشار فیلم Brotherhood، آدبولا ویلیامز، رئیس شبکه AW که به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم نیز فعالیت می کند، اظهار داشت که “برادری دوران جدیدی از فیلمسازی بی باک در صنعت فیلم آفریقا را آغاز خواهد کرد” همچنین بیان کرد که شبکه AW همچنین با Jade Osiberu همکاری کرد تا مرزهای داستان سرایی را پیش ببرد.

زیرنویس Brotherhood 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم برادری ۲۰۲۲ در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ در لاگوس در Jewel Aeida به نمایش درآمد. اولین نمایش توسط برند نوشیدنی Fearless حمایت شد. موضوع نمایش “Ojuju” بود، زیرا مدعوین همگی مطابق با موضوع لباس پوشیده بودند. برخی از افراد مشهور و شخصیت های حاضر برای نمایش عبارتند از: Mercy Aigbe، Bisola Aiyeola، Dorathy Bachor، Ifu Ennada، Prince Nelson، Alex Unusual، Pretty Mike، Elozonam، Priscilla Ajoke Ojo، Enioluwa Adeoluwa و دیگران.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.