تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:45
163 بازدید
کد خبر : 208094

دانلود زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 (زیرنویس فیلم ۱۲۰ روز بوتروپ) فیلمی آلمانی به کارگردانی کریستوف شلینگنزیف است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این یک ادای احترام سینمایی خاص به راینر ورنر فاسبیندر است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 آخرین بازماندگان همراهان

دانلود زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 (زیرنویس فیلم ۱۲۰ روز بوتروپ) فیلمی آلمانی به کارگردانی کریستوف شلینگنزیف است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این یک ادای احترام سینمایی خاص به راینر ورنر فاسبیندر است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 آخرین بازماندگان همراهان سابق فاسبیندر یک دهه و نیم پس از مرگ استاد در برلین ملاقات می‌کنند، زیرا می‌خواهند در برابر تجاری‌سازی بی‌بند و بار فیلم آلمانی با ارائه به سبک فاسبیندر، چیزی که آنها آخرین «آلمانی جدید» می‌خوانند، موضع بگیرند. فیلم، بازسازی اثر خداحافظی پیر پائولو پازولینی به نام «۱۲۰ روز سدوم». فیلمبرداری قرار است در Potsdamer Platz انجام شود، که در آن زمان، مانند فیلم آلمانی به طور کلی، به نظر می رسید یک سایت ساخت و ساز بزرگ باشد. با این حال، در طول فیلمبرداری، کارگردان برنامه ریزی شده شلینگنزیف با یک «سونکه باکمن» – ترکیبی از نام دو کارگردان موفق تجاری دتلوف باک و سونکه ورتمن – که بلافاصله جایزه فیلم فدرال را برای بازی خود دریافت کرد، جایگزین شد. کاملاً با هدف پذیرش مخاطب، ارائه شده توسط بازیگر موفق کاتیا ریمان.

زیرنویس فیلم Die 120 Tage von Bottrop 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس Die 120 Tage von Bottrop 1997 خیلی برای داستان اصلی. با این حال، هسته اصلی فیلم از صحنه های کلاژ مانند شلینگنزیف تشکیل شده است که عملیات فیلمسازی را به عنوان یک آزمایش وحشی با شکست به عنوان گزینه اصلی نشان می دهد. برای مثال، مردم فاسبیندر منتظر هلموت برگر هستند که به عنوان یک ستاره معرفی شده است، اما مست و ژولیده به نظر می رسد. در آنجا هرج و مرج به تعبیر فاسبیندر به یک اصل تبدیل می شود. رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی، طرحی خطی و دنباله‌ای منظم از تیراندازی به زباله را می‌سازند. فیلم بلندپروازانه به زودی تهدید به شکست می‌شود و بازیگران و کل گروه هرچه بیشتر به دیوانه‌هایی تبدیل می‌شوند که قرار است به تصویر بکشند. این آغاز یک افراط و تفریط پوچ است که در آن همه چیز زیر سوال می رود و پروژه در یک مکان منظره با تداخل تصاویر وحشی به پایان می رسد (علاوه بر قطعات فیلم از آثار قبلی شلینگنزیف، همچنین صحنه های جنگ ناراحت کننده، تصاویر عملیات و نماهای مستهجن) و درج های طنز گاه بی جا.

زیرنویس Die 120 Tage von Bottrop 1997 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۲۰ روز بوتروپ ۱۹۹۷ به عنوان یک محصول سینمایی و تلویزیونی در نوامبر ۱۹۹۶ در برلین ساخته شد و در ۲۵ اکتبر ۱۹۹۷ به عنوان بخشی از جشنواره فیلم هاف به نمایش درآمد. اکران سینمای آلمان در ۶ نوامبر همان سال بود.

رنه گوندلاخ مدیریت تولید و مدیریت تولید مونیک تیسوت را بر عهده گرفت. Anette Kuhn تجهیزات و Tabea Braun لباس‌ها را طراحی کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.