تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:16
185 بازدید
کد خبر : 208289

دانلود زیرنویس فیلم Gentleman 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gentleman 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gentleman 2022 زیرنویس فیلم کره ای جنتلمن یک فیلم اکشن جنایی محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی کیم کیونگ وون است. این فیلم با بازی جو جی هون، پارک سونگ وونگ و چوی سونگ یون، داستان رئیس یک آژانس مخفی را به تصویر می کشد که برای یافتن مشتری

دانلود زیرنویس فیلم Gentleman 2022 زیرنویس فیلم کره ای جنتلمن یک فیلم اکشن جنایی محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی کیم کیونگ وون است. این فیلم با بازی جو جی هون، پارک سونگ وونگ و چوی سونگ یون، داستان رئیس یک آژانس مخفی را به تصویر می کشد که برای یافتن مشتری گمشده خود را به عنوان دادستان وانمود می کند و افراد شرور را بدون توجه به غیرقانونی بودن یا غیرقانونی بودن آن تعقیب می کند. مجاز. در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Gentleman 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Gentleman 2022 در ابتدا به هان سو هی به همراه جو جی هون در این فیلم پیشنهاد شد. بعدها هان سو هی به دلایل سلامتی و پارک سونگ وونگ بازیگران را ترک کرد و چوی سونگ یون در آگوست ۲۰۲۱ به بازیگران پیوست.

فیلمبرداری اصلی در ۲۰ آگوست ۲۰۲۱ آغاز شد و در ۵ دسامبر به پایان رسید. فیلم اصلی Wavve قرار بود در سال ۲۰۲۲ پس از تولید در سینماها و waves اکران شود.

دانلود زیرنویس فیلم کره ای جنتلمن ۲۰۲۲ این فیلم در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲ در ۷۵۱ پرده اکران شد. این فیلم در ۴۲ کشور از جمله ژاپن، تایوان، هنگ کنگ، ویتنام، روسیه و لهستان فروخته شده است. در ۶ ژانویه در تایوان، ۲۷ ژانویه در ویتنام و در ۹ فوریه در مغولستان منتشر می شود.

زیرنویس فیلم Gentleman 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Gentleman 2022 این فیلم از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ برای پخش در IPTV (KT olleh TV، SK Btv، LG U+ TV)، Home Choice، Google Play، تلویزیون ماهواره‌ای (Skylife)، WAVVE، Naver Series ON در دسترس قرار گرفت.

این فیلم با ۴۴۰۵۶ پذیرش در گیشه کره در جایگاه سوم قرار گرفت. از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳، ۱,۶۷۳,۱۷۳ دلار درآمد داشت و ۲۱۹,۸۰۷ پذیرش داشت.

زیرنویس Gentleman 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم کره ای جنتلمن ۲۰۲۲ جونگ جائه هیون از Cine21 که در حال نقد و بررسی فیلم بود، بازی را تحسین کرد و نوشت: “بزرگترین نقطه قوت جنتلمن از بازیگرانی است که ۱۰۰% برای حفظ جذابیت شخصیت ها تلاش کردند.” یونگ از پیچش‌های داستان انتقاد کرد و نوشت: «روایت فیلم دچار پیچش‌های داستانی متعددی می‌شود و این انتقال‌ها با انگیزه شخصیت‌ها همخوانی ندارد.» در پایان نقد، یونگ همچنین از قابل پیش‌بینی پایان‌های شخصیت‌هایی که در داستان با هم برخورد می‌کنند، انتقاد کرد.» جئونگ ها-یون که در Sports Seoul می‌نویسد، معتقد است: «این فیلم برای یک فیلم مرگبار با خنده و سرگرمی متوسط عالی است.» درباره بازیگری می‌نویسد. جئونگ گفت: “احساس می‌شود که شخصیت لباس بازیگر را پوشیده است.” او در پایان بازبینی کارگردان را به خاطر پخش موسیقی متناسب با صحنه تحسین کرد و نوشت: “موسیقی هیجان‌انگیز که در یک موقعیت پرتنش بیرون می‌آید، فضای تازه‌ای ایجاد می‌کند.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.