تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 15:15
136 بازدید
کد خبر : 201431

دانلود ترینر بازی Chenso Club – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Chenso Club – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Chenso Club بیگانگان حمله می کنند! چه کسی ما را نجات خواهد داد؟ باشگاه چنسو خواهد شد! با استفاده از اره برقی، چکش و نیروی حیاتی بیگانگان علیه آنها – این جنگجویان نترس دشمنان را در راه پیروزی به خاک می اندازند. انفرادی برو! برو تعاونی! برو آن بیگانگان را در این

دانلود ترینر بازی Chenso Club بیگانگان حمله می کنند! چه کسی ما را نجات خواهد داد؟ باشگاه چنسو خواهد شد! با استفاده از اره برقی، چکش و نیروی حیاتی بیگانگان علیه آنها – این جنگجویان نترس دشمنان را در راه پیروزی به خاک می اندازند. انفرادی برو! برو تعاونی! برو آن بیگانگان را در این قاتل پلتفرم پر اکشن، هک کن!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Chenso Club مهاجمان بیگانه همه جا هستند و به همه چیز و همه کس حمله می کنند! و وقتی می میرند، نیروی حیاتی که از خود به جا می گذارند یک منبع انرژی فوق العاده باورنکردنی است! آیا امیدی هست؟

ترینر Chenso Club با باشگاه چنسو آشنا شوید: یک گروه رو به رشد از مبارزان در اینجا برای نجات جهان. آنها از نیروی حیاتی بیگانگان برای تقویت و شکست آنها در بازی خود استفاده می کنند. اجازه ندهید طبیعت دوست داشتنی آنها شما را گول بزند – آنها با خوشحالی و بی رحمی هر تهدیدی را که بر سر راهشان قرار گیرد از بین خواهند برد.

قهرمانان ما هر بهانه ای می خواهند تا از قدرت های تازه یافته خود استفاده کنند. این به شما بستگی دارد که بر حرکات آنها مسلط شوید، قدرت آنها را افزایش دهید و قدرت باشگاه چنسو را به دنیا نشان دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.