تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 12:11
148 بازدید
کد خبر : 200417

دانلود زیرنویس فیلم Les passagers de la nuit 2022

دانلود زیرنویس فیلم Les passagers de la nuit 2022

دانلود زیرنویس فیلم Les passagers de la nuit 2022 میخائل هرس فیلمی ساده و بی ادعا ساخته که در پاریس دهه ۱۹۸۰ اتفاق می افتد. دنیایی از ال‌پی‌ها و جین‌های سنگ‌شویی، با تصاویر آرشیو اخبار تلویزیونی که در درام پراکنده شده‌اند. ما با جشن‌هایی که پیروزی میتران در ریاست‌جمهوری در سال ۱۹۸۱ را رقم زد،

دانلود زیرنویس فیلم Les passagers de la nuit 2022 میخائل هرس فیلمی ساده و بی ادعا ساخته که در پاریس دهه ۱۹۸۰ اتفاق می افتد. دنیایی از ال‌پی‌ها و جین‌های سنگ‌شویی، با تصاویر آرشیو اخبار تلویزیونی که در درام پراکنده شده‌اند. ما با جشن‌هایی که پیروزی میتران در ریاست‌جمهوری در سال ۱۹۸۱ را رقم زد، شروع می‌کنیم و در پایان دهه با شخصیت‌های جوان‌تر که آماده می‌شوند اولین رای خود را به صندوق بیندازند، پایان می‌دهیم.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Les passagers de la nuit 2022  - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Les passagers de la nuit 2022 این فیلمی است که قصد ندارد دکمه‌های احساسی شما را به این سختی یا حتی اصلا فشار دهد. اما مقدار شگفت انگیزی از زمینه روایی را پوشش می دهد و همیشه چیزی جذاب و دلپذیر در آن وجود دارد. به نظر می رسد کارگردان درام غیرقابل نمایش اریک رومر را هدف قرار داده است. سه تن از شخصیت‌های نوجوان او در حال ورود مخفیانه به سینما از درهای خروجی بدون پرداخت هزینه نشان داده می‌شوند و قصد دارند فیلم گرملینز جو دانته را ببینند، اما در عوض در صفحه نمایش ماه کامل رومر در پاریس اشتباه می‌کنند و به طور غیرمنتظره‌ای مجذوب آن می‌شوند. بعداً از شنیدن خبر مرگ ستاره آن پاسکال اوژیر در سن ۲۵ سالگی شوکه می شوند.

این فیلمی است که قصد ندارد دکمه‌های احساسی شما را به این سختی یا حتی اصلا فشار دهد. اما مقدار شگفت انگیزی از زمینه روایی را پوشش می دهد و همیشه چیزی جذاب و دلپذیر در آن وجود دارد. به نظر می رسد کارگردان درام غیرقابل نمایش اریک رومر را هدف قرار داده است. سه تن از شخصیت‌های نوجوان او در حال ورود مخفیانه به سینما از درهای خروجی بدون پرداخت هزینه نشان داده می‌شوند و قصد دارند فیلم گرملینز جو دانته را ببینند، اما در عوض در صفحه نمایش ماه کامل رومر در پاریس اشتباه می‌کنند و به طور غیرمنتظره‌ای مجذوب آن می‌شوند. بعداً از شنیدن خبر مرگ ستاره آن پاسکال اوژیر در سن ۲۵ سالگی شوکه می شوند.

شارلوت گینزبورگ در نقش الیزابت، زنی که از سرطان سینه و طلاق بهبود می یابد، با پسر و دختر نوجوانش در یک آپارتمان بزرگ و تا حدودی آشفته با منظره ای زیبا از سراسر شهر زندگی می کند. شوهرش که اکنون با دوست دختر جدیدش جای دیگری اجاره می‌کند، در نهایت می‌خواهد آپارتمان را بفروشد و پول نقد را به عنوان بخشی از طلاق خود تقسیم کند، چیزی که به حس جدید ناخوشایند بی‌ریشه الیزابت اضافه می‌کند. (شوهر و دوست دختر جدید هرگز دیده نمی شوند، و عدم تمایل او به جذب وجود آنها در تار و پود فیلم، به نظر من، یک نقص است.)

زیرنویس فیلم Les passagers de la nuit 2022  - بلو سابتایتل

زیرنویس Les passagers de la nuit 2022 او در تلاش برای یافتن شغل، به نوعی در پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی رادیویی تمام شبانه در موقعیت نسبتاً مطلوبی قرار می گیرد و تماس گیرندگان را به مجری سخت گیر می رساند، که در این نقش امانوئل بیارت برای مدتی مطمئن ترین عملکرد او را ارائه می دهد. الیزابت، پس از مدتی، حتی زمانی که ستاره در تعطیلات است، میکروفون را پر می کند، اما اهمیت زیادی به این موضوع داده نمی شود: او نمی تواند یک ستاره شود و بعداً نشان داده می شود که در حال دریافت یک شغل متواضعانه در یک کتابخانه برای تکمیل درآمد اندک او. داستان زمانی شروع می شود که الیزابت یک شب به مهمان ویژه برنامه علاقه مند می شود: تالوله (نوئه ابیتا) یک نوجوان فراری است که در معرض خطر سوء مصرف مواد مخدر روی طبقه مردم تصادف می کند. الیزابت متوجه می شود که هیچ کس در برنامه به اتفاقی که پس از پایان مصاحبه برای طلوله می افتد علاقه ای ندارد، بنابراین او را به آپارتمانش دعوت می کند. تالوله قرار است در دهه آینده به زندگی آنها بیاید و برود و با قلب پسر الیزابت بازی کند.

زیرنویس Les passagers de la nuit 2022  - بلو سابتایتل

مانند فیلم قبلی آماندا هرس، این یک درام آرام و همدلانه درباره خانواده است که در آن سطح وات دراماتیک نسبتاً پایین است. حتی زمانی که اتفاقات بسیار پرتنشی در حال رخ دادن است – پسر الیزابت در رودخانه سن سقوط می کند و تالولا برای نجات او به داخل می پرد – همه چیز قاطعانه تحت کنترل است. نکته، مانند آماندا، شفا است: همه چیز به هم نزدیک می شود و کار می کند و درد از بین می رود. الیزابت متوجه می شود که وقتی بچه ها از خانه بیرون می روند از وضعیت “لانه خالی” خود چقدر غمگین است، به خصوص که مجبور است لانه خود را بفروشد و به یک مکان کوچکتر نقل مکان کند. اما آغوش‌های گروهی به رهایی از درد کمک می‌کند و چیزی شیرین در نگرش مثبت فیلم به زندگی وجود دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.