تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 21:03
106 بازدید
کد خبر : 208305

دانلود زیرنویس فیلم Magic Mike’s Last Dance 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Magic Mike’s Last Dance 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Magic Mike’s Last Dance 2023 زیرنویس فیلم آخرین رقص جادویی مایک یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی استیون سودربرگ، نویسندگی رید کارولین و تهیه‌کنندگی چانینگ تیتوم است. این سومین و آخرین قسمت از سه گانه مایک جادویی است، پس از Magic Mike (2012) و Magic Mike XXL (2015). در

دانلود زیرنویس فیلم Magic Mike’s Last Dance 2023 زیرنویس فیلم آخرین رقص جادویی مایک یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی استیون سودربرگ، نویسندگی رید کارولین و تهیه‌کنندگی چانینگ تیتوم است. این سومین و آخرین قسمت از سه گانه مایک جادویی است، پس از Magic Mike (2012) و Magic Mike XXL (2015). در این فیلم، چانینگ تاتوم در نقش مرد بازنشسته رقصنده برجسته، که فلوریدا را به مقصد لندن ترک می‌کند، بازی می‌کند تا به یک فرد اجتماعی (سالما هایک پینو) در تولید یک نمایش صحنه کمک کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Magic Mike’s Last Dance 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Magic Mike’s Last Dance 2023 مایک لین، رقصنده مرد سابق، که از آن زمان کسب و کار مبلمان خود را در طول همه گیری کووید-۱۹ از دست داده است، اکنون در میامی زندگی می کند و به عنوان بارمن برای یک شرکت پذیرایی کار می کند. در یک رویداد جمع آوری کمک مالی به میزبانی ماکساندرا “مکس” مندوزا، مایک توسط کیم، وکیل بنیاد مکس شناخته می شود. پس از این رویداد، مکس از کارمندش می‌خواهد که از مایک بخواهد خصوصی با او صحبت کند.

دانلود زیرنویس فیلم آخرین رقص جادویی مایک ۲۰۲۳ مکس به تنهایی می‌گوید که کیم به او در مورد مهارت‌هایش گفته است و از او می‌پرسد که چقدر باید برای رقص دور دست به او بپردازد. مایک می گوید که بازنشسته شده است، اما در نهایت وقتی برای قیمتی تحت فشار قرار می گیرد، می گوید ۶۰۰۰۰ دلار. مکس موافقت می کند، اما در طول رقص او و مایک تسلیم اشتیاق می شوند و با هم می خوابند. صبح روز بعد، مکس پیشنهاد می کند که مایک را برای یک ماه به لندن ببرد و ۶۰۰۰۰ دلار برای وقتش به او بپردازد.

زیرنویس فیلم Magic Mike’s Last Dance 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Magic Mike’s Last Dance 2023 کمپانی برادران وارنر که در ابتدا قرار بود به صورت دیجیتالی در HBO Max منتشر شود، تصمیم گرفت پس از نمایش‌های آزمایشی قوی، فیلم را در سینما اکران کند. آخرین رقص جادویی مایک در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ فرش قرمز اولین نمایش جهانی خود را در ساحل میامی داشت و در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران شد. این فیلم ۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۳، آخرین رقص جادویی مایک ۱۱.۱ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و ۱۰.۲ میلیون دلار در سایر مناطق به فروش رسیده است که در کل جهان ۲۱.۳ میلیون دلار است.

زیرنویس فیلم آخرین رقص جادویی مایک ۲۰۲۳ در ایالات متحده و کانادا، آخرین رقص جادویی مایک از ۱۵۰۰ سینما در آخر هفته افتتاحیه خود ۸ تا ۱۰ میلیون دلار پیش بینی شد. این فیلم در اولین روز اکران ۴.۱ میلیون دلار و در آخر هفته افتتاحیه مجموعاً ۸.۲ میلیون دلار فروش کرد و در صدر باکس آفیس قرار گرفت.

زیرنویس Magic Mike’s Last Dance 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس آخرین رقص جادویی مایک ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۴۹ درصد از ۱۷۴ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۴/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب سایت می گوید: “آخرین رقص جادویی مایک به اندازه کافی شل و آزاد است تا سرگرم شود، اگرچه فرار از این احساس که این فرنچایز در طول مسیر یک یا دو قدم از دست داده است دشوار است.” متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۵۲ منتقد، امتیاز ۵۲ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.