تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:34
171 بازدید
کد خبر : 207422

دانلود زیرنویس فیلم Mission Majnu 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mission Majnu 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mission Majnu 2023 زیرنویس فیلم هندی ماموریت مجنو یک فیلم مهیج جاسوسی هندی زبان به کارگردانی شانتانو باگچی و تهیه‌کنندگی رونی اسکرووالا، آمار بوتالا و گاریما مهتا است. این فیلم با بازی سیدارت مالهوترا و راشمیکا ماندانا در نقش های اصلی، داستانی تخیلی از عملیات مخفی هند است که قبل و در

دانلود زیرنویس فیلم Mission Majnu 2023 زیرنویس فیلم هندی ماموریت مجنو یک فیلم مهیج جاسوسی هندی زبان به کارگردانی شانتانو باگچی و تهیه‌کنندگی رونی اسکرووالا، آمار بوتالا و گاریما مهتا است. این فیلم با بازی سیدارت مالهوترا و راشمیکا ماندانا در نقش های اصلی، داستانی تخیلی از عملیات مخفی هند است که قبل و در طول جنگ هند و پاکستان در سال ۱۹۷۱ اتفاق می افتد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mission Majnu 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mission Majnu 2023 این فیلم با تاخیرهای متعددی روبرو شد، ابتدا برای اکران در سینماها در ۱۳ مه ۲۰۲۲ برنامه ریزی شد و سپس در ۱۰ ژوئن همان سال قبل از اینکه به طور نامحدود به تعویق افتاد. در نهایت، اکران سینمایی فیلم لغو شد و قرار بود این فیلم در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ در نتفلیکس اکران شود.

دانلود زیرنویس فیلم هندی ماموریت مجنو ۲۰۲۳ آماندیپ سینگ، یک مامور میدانی RAW در یک ماموریت مخفی به پاکستان می رود تا در مورد دخالت پاکستان در ساخت سلاح های هسته ای تحقیق کند، جایی که باید بین زندگی حرفه ای و شخصی خود با دوست دختر نابینای خود نسرین تعادل برقرار کند.

زیرنویس فیلم Mission Majnu 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mission Majnu 2023 فیلم در دسامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. عکاسی اصلی در فوریه ۲۰۲۱ در لاکنو آغاز شد و فیلم در سپتامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید. آهنگ توسط Ketan Sodha ساخته شده است. ترانه ها توسط تانیشک باغچی، روشک کهلی و آرکو ساخته شده اند و شعر توسط منوج منتشیر، شبیر احمد و A. M. Turaz سروده شده است.

زیرنویس Mission Majnu 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی ماموریت مجنو ۲۰۲۳ اولین تک‌آهنگ با نام Rabba Janda در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. دومین تک‌آهنگ با نام Maati Ko Maa Kehte Hain در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.