تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 19:29
149 بازدید
کد خبر : 207538

دانلود زیرنویس فیلم Mr. Lucky 1943 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mr. Lucky 1943 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mr. Lucky 1943 زیرنویس فیلم آقای خوش شانس یک فیلم عاشقانه محصول سال ۱۹۴۳ به کارگردانی اچ. پاتر با بازی کری گرانت و لارین دی. این داستان جذابیت بین یک قمارباز و یک فرد اجتماعی ثروتمند را در روزهای قبل از ورود ایالات متحده به جنگ جهانی دوم بازگو می کند. برای

دانلود زیرنویس فیلم Mr. Lucky 1943 زیرنویس فیلم آقای خوش شانس یک فیلم عاشقانه محصول سال ۱۹۴۳ به کارگردانی اچ. پاتر با بازی کری گرانت و لارین دی. این داستان جذابیت بین یک قمارباز و یک فرد اجتماعی ثروتمند را در روزهای قبل از ورود ایالات متحده به جنگ جهانی دوم بازگو می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mr. Lucky 1943 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mr. Lucky 1943 سوئدی تا یک اسکله عمومی با قایق پارو می زند. وقتی زن جوانی را می بیند که تا انتهای اسکله می رود، پنهان می شود. هنگامی که یک نگهبان شب جدید (یک Emory Parnell نامشخص) متوجه او می شود، سوئد مانع از مزاحمت او می شود. ملوان شروع به بازگویی داستان خود می کند و فیلم به یک فلاش بک طولانی تبدیل می شود.

جو «آدامز یونانی» یک قمارباز و قمارباز با چند مشکل است. اول، او و شریک خیانتکارش زپ پیش نویس اخطارهایی برای پیوستن به ارتش در آماده سازی برای جنگ جهانی دوم دریافت کرده اند. با این حال، یکی از زیر دستان او، جو باسکوپولوس، به تازگی درگذشت و وضعیت او ۴F (ناشایست برای خدمت) بود. بنابراین یکی از آنها می تواند با فرض هویت خود از پیش نویس طفره رود. آنها برای آن قمار می کنند. زپ تقلب می کند، اما جو همچنان برنده است. زپ به هر حال در معاینه فیزیکی خود مردود می شود.

مشکل دیگر کمبود پول برای سرمایه گذاری کشتی قمار او است. او با رئیس سازمان محلی امداد جنگ، کاپیتان ورونیکا استیدمن، به او اجازه می دهد تا یک کازینو “خیریه” را اداره کند، و قول می دهد که پول کافی برای تجهیز یک کشتی امدادی جمع آوری کند، علیرغم سوء ظن ستوانش، دوروتی برایانت، اجتماعی ثروتمند.

دانلود زیرنویس فیلم آقای خوش شانس ۱۹۴۳ در نهایت، او حتی دوروتی را مجذوب خود می کند. او در کمال تاسف به پدربزرگ فضول خود می گوید که “جو اولین مردی است که من تا به حال ملاقات کرده ام و از او می ترسم. این هیجان انگیز است.” در یک نقطه، جو به دوروتی زبان عامیانه قافیه ای استرالیایی می آموزد، به عنوان مثال، “نیت برای تات” (کلاه)، “پیچ و خم کردن” (دختر)، “طوفان و درگیری” (همسر). بعداً به افتخار او کشتی قمار خود را به «برینی مارلین» (عزیز) تغییر نام داد.

زیرنویس فیلم Mr. Lucky 1943 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mr. Lucky 1943 در روز برگزاری توپ خیریه، جو نامه ای خطاب به باسکوپولوس دریافت می کند. کنجکاو، آن را برای ترجمه نزد یک کشیش ارتدوکس یونانی می برد. معلوم می شود که از مادر Bascopolous در یونان تحت اشغال Axis است. او برای پسرش نوشت که وقتی چتربازان آلمانی در همان نزدیکی فرود آمدند، تحت رهبری برادرانش، هر مردی در روستای آنها تا سرحد مرگ جنگیدند. جابجا شده، جو زندگی خود را دوباره بررسی می کند.

در رقص، مردان جو از ته کاذب در صندوق‌ها برای سرقت بیشتر پول استفاده می‌کنند. جو نظرش عوض شده و به دست راستش، “کرانک” می گوید که این پول برای کمک به جنگ می رود. اما زپ می شنود و با اسلحه او را مجبور می کند تا غارت را جمع آوری کند. دوروتی به طور تصادفی آنها را در حین عمل گیر می اندازد و فکر می کند جو یک شرکت کننده مشتاق است. برای محافظت از او، او مجبور می شود او را ناک اوت کند. سپس، دو مرد شروع به جمع آوری پول می کنند. هنگامی که زپ برای مدت کوتاهی به دور نگاه می کند، جو به او حمله می کند و او را می کشد، اما نه قبل از شلیک. جو فرار می کند و ردی از خون به جا می گذارد. سپس، او پول را از طریق دوست مورد اعتمادش سوئد به دوروتی پس می‌فرستد. او کشتی خود را با لوازم خیریه بار می کند.

زیرنویس فیلم آقای خوش شانس ۱۹۴۳ بعداً، وقتی یک پلیس به او خبر می‌دهد که باسکوپولوس مرده است، دوروتی متعجب می‌شود. سپس عکس مرد را می بیند. این جو او نیست. وقتی نام کشتی باسکوپولوس که روی آن کار می کرد به میان می آید، او با عجله به سمت اسکله می رود، درست زمانی که کشتی به سمت اروپا حرکت می کند. او به جو التماس می کند که او را با خود ببرد، اما او به او می گوید که او لیاقت بهتری را دارد و برای پنهان کردن ناراحتی خود روی می زند. کشتی در سفر برگشت اژدر شده و غرق می شود. دوروتی هر شب از اسکله بازدید می کند.

زیرنویس Mr. Lucky 1943 - بلو سابتایتل

زیرنویس آقای خوش شانس ۱۹۴۳ فلاش بک به پایان می رسد. به امید حضور دوروتی، سوئد ترتیبی داد که جو با او در آنجا ملاقات کند. وقتی جو در انتهای دیگر اسکله ظاهر می‌شود، می‌خواهد به شهر برود تا آخرین شب خود را در بندر جشن بگیرد نه اینکه به کشتی خود بازگردد. نگهبان که به سرعت فکر می کند به او می گوید که نمی تواند قایق را در جایی که هست بسته نگه دارد. نگهبان تصمیم می گیرد که چه کسی باید آن را با چرخاندن یک سکه حرکت دهد و سرهای جو را تعیین کند. او می بازد. در حالی که جو به سمت انتهای اسکله می رود، دوروتی او را می بیند و با عجله به آغوشش می رود. جو غافلگیر می شود، اما سپس او را در آغوش می گیرد. در همین حال، سوئد سکه را بررسی می کند: هر طرف یک سر دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.