تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 15:33
164 بازدید
کد خبر : 198478

دانلود زیرنویس فیلم Night Blooms 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Night Blooms 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Night Blooms 2021 در این درام دهه ۹۰، کارلی ۱۷ ساله (جسیکا کلمنت) رویای زندگی متفاوتی را در سر می پروراند. او که به دنبال فرار از واقعیت و مادر مرده‌اش از طریق مواد مخدر و تخیلات غیرواقعی برای تبدیل شدن به یک ستاره راک است، بیشتر وقت خود را در خانه

دانلود زیرنویس فیلم Night Blooms 2021 در این درام دهه ۹۰، کارلی ۱۷ ساله (جسیکا کلمنت) رویای زندگی متفاوتی را در سر می پروراند. او که به دنبال فرار از واقعیت و مادر مرده‌اش از طریق مواد مخدر و تخیلات غیرواقعی برای تبدیل شدن به یک ستاره راک است، بیشتر وقت خود را در خانه بهترین دوستش لورا می‌گذراند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Night Blooms 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Night Blooms 2021 وقتی پدر لورا وین (نیک استال) دوباره وارد زندگی او می شود، کارلی برای اولین بار شهادت می دهد که یک “مرد خوب” چیست. وین اخیراً هوشیار است، خانه گرمی دارد و به نظر می رسد از دخترش مراقبت می کند.

زیرنویس فیلم Night Blooms 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Night Blooms 2021 کارلی با کاوش در جنسیت تازه کشف‌شده‌اش، وین را مورد توجه قرار می‌دهد و در نهایت او را اغوا می‌کند و زندگی شکننده‌شان را به یک مارپیچ تبدیل می‌کند.

زیرنویس Night Blooms 2021 - بلو سابتایتل

NIGHT BLOOMS یک درام خانوادگی فوق‌العاده خوب و شدید است که به سن بلوغ می‌رسد. استفانی جولین، کارگردانی که اولین بار است، یک صدای جسورانه جدید در چشم انداز سینمای کانادا است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.