تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:26
175 بازدید
کد خبر : 207370

دانلود زیرنویس فیلم Quaid-e-Azam Zindabad 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Quaid-e-Azam Zindabad 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Quaid-e-Azam Zindabad 2022 یک فیلم کمدی اکشن پاکستانی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی فیزا علی میرزا و نبیل قریشی به کارگردانی نبیل قریشی و تهیه کنندگی مهدی است. علی و فیزا علی میرزا زیر بنرهای فیلموالا پیکچرز. در این فیلم فهد مصطفی، جاوید شیخ و ماهیرا خان به همراه نیار اعجاز و

دانلود زیرنویس فیلم Quaid-e-Azam Zindabad 2022 یک فیلم کمدی اکشن پاکستانی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی فیزا علی میرزا و نبیل قریشی به کارگردانی نبیل قریشی و تهیه کنندگی مهدی است. علی و فیزا علی میرزا زیر بنرهای فیلموالا پیکچرز. در این فیلم فهد مصطفی، جاوید شیخ و ماهیرا خان به همراه نیار اعجاز و محمود اسلم در یک گروه بازیگری حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Quaid-e-Azam Zindabad 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Quaid-e-Azam Zindabad 2022 بازرس گلاب در حین انجام وظایف مبارزه با جرم و جنایت در کراچی، از D.I.G. بابر ترفیع خود را متوقف کند تا بتواند زیر نظر او که برای رعنا، سیاستمدار فاسدی که صاحب یک شیر است، کار می کند، به جمع آوری رشوه ادامه دهد. یک روز در حین انجام وظیفه، گلاب با جیا روبرو می شود که تلفن همراهش در حین نجات حیوانات خانگی ربوده شد. او در حالی که عاشق او می شود، تلفن همراه او را پس می گیرد و شروع به دادن حیوانات خانگی مختلف به او برای پناهگاه حیواناتش می کند تا به او نزدیک شود، اما به نظر نمی رسد که علاقه ای به نوازش آنها داشته باشد زیرا کنترل همسترش را از دست می دهد.

گلاب همچنان به اراذل و اوباش دستفروشان عادی ادامه می دهد و برخی را تهدید می کند که محل را برای افراد VIP که به او رشوه های سنگین داده اند را ترک کنند. بیشتر آن در یک قفسه مخفی در محل رعنا نگهداری می شود و خود گلاب مقداری از آن را نگه می دارد. بعداً، وقتی منیر، پدر گلاب، متوجه می‌شود که او مخفیانه رشوه‌هایی را که جمع‌آوری می‌کند در خانه‌اش ذخیره می‌کند، منیر از درد می‌میرد که حتی پسرش نیز درسی را که ۲۰ سال پیش برای احترام به محمد علی جناح به او داده بود، نادیده گرفته و شروع به پیروی از فاسدها در عزاداری گلاب، او هنوز این واقعیت را نادیده می گیرد که پدرش او را با درآمد حلال بزرگ کرده است، زیرا او اراده خود را بر دستورات پدرش ترجیح می دهد، بنابراین عکس های جناح را می بیند که در اسکناس های روپیه پاکستان گم شده است، که دستیارش، روناق، نیز متوجه می شود که جناح بر آنها نظارت می کند. درآمد و اکنون او از کاری که انجام داده اند ناراحت است. آنها برای تأیید آنچه دیدند، در مورد احترام جناح نسبت به کسانی که درآمد حرام داشتند، آگاهی دارند، و به زودی آن افراد نیز تصویر جناح را گم شده می یابند، از جمله بابر و رعنا. بنابراین، اسکناس های ارز آنها اکنون جعلی به نظر می رسد.

زیرنویس فیلم Quaid-e-Azam Zindabad 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Quaid-e-Azam Zindabad 2022 هنگامی که جیا از دانستن کارهای گلاب عصبانی می شود، گلاب به تمام اشتباهات خود پی می برد و برگ جدیدی را برمی گرداند. او با دنبال کردن لیست افرادی که تیمش ساخته است، پول را با یک یادداشت عذرخواهی برمی گرداند. او یک افسر را در ملاء عام به دلیل رفتار نادرست با یک دستفروش مورد ضرب و شتم قرار می دهد که باعث ایجاد جنجال می شود. با این حال، او همچنین به بزرگان خود، بابر و رعنا، پیشنهاد می کند که از جناح در مزار قائد عذرخواهی کنند، که رعنا نادیده می گیرد و به جای آن لایحه ای را در مجلس درخواست می کند که یا تصویر جناح را به طور کامل از اسکناس حذف کند یا در عوض شروع به استفاده از ایالات متحده کند. $. اعتراضات مردمی متعددی علیه این اقدام و مالکیت حیوان جنگلی در ملک شخصی او به راه افتاد. اعتراض اخیر توسط جیا رهبری شد.

به زودی، گلاب تلاش می کند تا به دنبال حکم قضایی علیه رعنا باشد زیرا او رشوه های جمع آوری شده را فاش می کند. در عوض، او به خاطر شکایت جیا وارد آنجا می شود، پس از آن شیر به پلیس تحویل داده می شود، که اکنون با خیال راحت آن را به جنگل منتقل می کند. در همین حال رعنا با آتش زدن خانه اش و اطلاع دادن به بابر سعی در فرار دارد. با این حال، گلاب تمام پول جت شخصی رانا را پس می‌گیرد و پول‌هایی را که در شهر می‌بارد برای مردم عادی می‌بارد، زیرا از بابر که او نیز به وظیفه واقعی خود پی می‌برد، دستور می‌گیرد، در حالی که گلاب با جت در ساحل کلیفتون کراچی غرق می‌شود. رعنا دستگیر و زندانی می شود که پلیس مسیر او را تغییر می دهد و گلاب احیا شده در آنجا ظاهر می شود تا به رعنا به خاطر رفتارهای فاسدش سیلی بزند.

با رهایی گلاب از این پرونده، او شاهد ظاهر شدن دوباره عکس جناح روی دستمزدش است که برای اولین بار پس از مدتی دریافت می کند، با این فرض که پدرش منیر و پدر ملت جناح اکنون از اعمال او راضی هستند. او ترفیع او را می پذیرد و با دستمزدش، او و جیا به یکدیگر ابراز عشق می کنند و پیشنهاد ازدواج می دهند.

زیرنویس Quaid-e-Azam Zindabad 2022 - بلو سابتایتل

صادق سلیم از خلیج تایمز معتقد است که این فیلم “ساعت خوبی برای فصل جشن” است. مهوش اعجاز که برای The Brown Identity می نویسد، فیلم را تحسین کرد و گفت که در حالی که فهد “قهرمان بزرگتر از زندگی” ساخته شده است، قهرمان “هنوز پیام است”. رابعه مغنی از مجله فوشیا ستایش کرد که فیلم «کیفیت تولید درجه یک» را با «سکانس‌های اکشن فوق‌العاده و خوب اجرا شده» ارائه می‌کند، با این حال او از اوج انتقاد کرد زیرا «هیجان زیادی را برانگیخت». کامران جواد از سپیده دم اظهار داشت که این فیلم “سعی می کند بزرگ و سرگرم کننده باشد اما دور از انتظار است”. سیده زهرا برای Something Haute نوشت: «سازندگان فیلم تمام دکمه‌های مناسب برای یک سرگرم کننده اکشن را کشف کرده‌اند، حالا باید روی کاستی‌ها کار کنند تا جذابیت آن را برطرف کنند. عصفه سلطان برای اکسپرس تریبون اظهار داشت که این فیلم «ساعتی هیجان‌انگیز» است، اما «حفره‌ها و داستان‌گویی ضعیف» آن می‌توانست بهتر باشد. فیفی هارون از نقش نیار اعجاز و فیلمنامه طولانی انتقاد کرد، با این حال، او عاشقانه بین بازیگران را ستود و خواستار آن شد. او ادعا کرد که این فیلم یک تقلید مسخره آمیز سیاسی است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.