تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:15
162 بازدید
کد خبر : 207652

دانلود زیرنویس فیلم Raangi 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Raangi 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Raangi 2022 زیرنویس فیلم هندی راانگی یک فیلم اکشن مهیج به زبان تامیل محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی ام. سراوانان و تهیه‌کنندگی آلیراجاه سوباسکاران و تحت عنوان Lyca Productions است. تریشا در این فیلم نقش اصلی را ایفا می کند. موسیقی فیلم توسط C Sathya ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و

دانلود زیرنویس فیلم Raangi 2022 زیرنویس فیلم هندی راانگی یک فیلم اکشن مهیج به زبان تامیل محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی ام. سراوانان و تهیه‌کنندگی آلیراجاه سوباسکاران و تحت عنوان Lyca Productions است. تریشا در این فیلم نقش اصلی را ایفا می کند. موسیقی فیلم توسط C Sathya ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط K. A. Sakthivel و M Subarak انجام شده است. این فیلم در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ در سینما اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد اما نسبتاً موفق بود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Raangi 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Raangi 2022 تایال نایاگی یک خبرنگار کانال آنلاین است که با برادر، خواهرشوهر و خواهرزاده‌اش سوشمیتا زندگی می‌کند. یک روز تاییل متوجه می شود که یک حساب فیس بوک جعلی به نام سوشمیتا در حال مذاکره با فردی به نام عالم است که با یک سازمان تروریستی در تونس کار می کند. همانطور که تایال درگیر آن می شود، برای او و سوشمیتا دردسر ایجاد می کند، جایی که او دستگیر می شود. بعداً، اف بی آی تصمیم می گیرد تاییل و سوشمیتا را به عنوان طعمه استفاده کند تا عالم را فریب دهد و او را به بازداشتگاه خود بیاورد.

دانلود زیرنویس فیلم هندی راانگی ۲۰۲۲ نام آزمایشی فیلم Trisha61 بود. در ۲۰ آوریل ۲۰۱۹ عنوان Raangi اعلام شد. فیلمبرداری این فیلم در ۱۲ فوریه ۲۰۲۰ به پایان رسید.

زیرنویس فیلم Raangi 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Raangi 2022 حق پخش پس از نمایش فیلم به Sun NXT و Netflix فروخته شده است، در حالی که حقوق ماهواره ای فیلم به Sun TV فروخته شده است. این فیلم برای نمایش دیجیتالی خود در پلتفرم استریم از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

یکی از منتقدان ایندیا هرالد نوشت: “به طور غیرمنتظره ای خارق العاده، Raangi یک اکشن هیجان انگیز آخر هفته ایده آل است”. لوگش بالاچاندران از تایمز ایندیا به فیلم ۳.۵ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: راانگی به طور غیر منتظره ای عالی است و یک اکشن هیجان انگیز عالی برای آخر هفته است. جانانی کی از India Today به فیلم ۲ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: “تریشا در نقش تایال نایاگی بازی مناسبی ارائه کرده است، اما دیدن اینکه چگونه او با این همه ایده های مشکل ساز موافقت کرد گیج کننده است”. یووا ناندینی از ABP Live 3.5 از ۵ ستاره را دریافت کرد و نوشت: “به طور کلی، رنگی نه تنها سرگرم کننده است، بلکه تفکر برانگیز است”. یکی از منتقدان سینما ویکاتان نوشت: «موسیقی سی. ساتیا بی‌نظیر است؛ موسیقی پس‌زمینه نیز متوسط است». P. Sangeetha از OTT Play به فیلم ۲.۵ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: «فقط برای اجرای تریشا تماشا کن». استالین نوانه‌تاکریشنان از هندوستان تایمز نوشت: «اگر می‌خواهید فیلمی هیجان‌انگیز تماشا کنید، می‌توانید به تماشای رنگی بروید». خلیل‌الله از هندو تامیل تیسای نوشت: «علاوه بر این، نارسایی صحنه‌ها برای اجرای عدالت با روح داستان تا پایان احساس می‌شود» ساکشی پست به فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «این اکشن هیجان‌انگیز را روی خودت بگذار. لیست پیگیری.” irubhakar Purushothaman از Indian Express به فیلم ۱ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: «مایه تاسف است که پس از بازگشت عالی در نقش Kundhavai در Ponniyin Selvan امسال، تریشا سال ۲۰۲۲ را با این نت پایین به پایان می رساند». آویناش راماچاندران از سینما اکسپرس به این فیلم ۱.۵ از ۵ امتیاز داد و نوشت: «نوسان دائمی بین بی‌حساسیت و بیداری به سادگی بخش‌های مشکل‌ساز روایت را بزرگ‌تر می‌کند».

زیرنویس Raangi 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی راانگی ۲۰۲۲ حق پخش پس از نمایش فیلم به Sun NXT و Netflix فروخته شده است، در حالی که حقوق ماهواره ای فیلم به Sun TV فروخته شده است. این فیلم برای نمایش دیجیتالی خود در پلتفرم استریم از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.