تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:32
137 بازدید
کد خبر : 207408

دانلود زیرنویس فیلم The Legend of Suram Fortress 1985 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Legend of Suram Fortress 1985 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Legend of Suram Fortress 1985 زیرنویس فیلم افسانه دژ سورام یک فیلم درام به کارگردانی سرگئی پاراجانوف، کارگردان ارمنی- شوروی اهل شوروی گرجستانی و دودو آباشیدزه، بازیگر گرجستانی است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. اولین فیلم سرگئی پاراجانف پس از ۱۵ سال سانسور در اتحاد جماهیر شوروی، فیلمی است که

دانلود زیرنویس فیلم The Legend of Suram Fortress 1985 زیرنویس فیلم افسانه دژ سورام یک فیلم درام به کارگردانی سرگئی پاراجانوف، کارگردان ارمنی- شوروی اهل شوروی گرجستانی و دودو آباشیدزه، بازیگر گرجستانی است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. اولین فیلم سرگئی پاراجانف پس از ۱۵ سال سانسور در اتحاد جماهیر شوروی، فیلمی است که از نظر سبکی با رنگ انارهای قبلی او (۱۹۶۸) پیوند خورده است: فیلم شامل مجموعه ای از تابلوها است. یک بار دیگر از حداقل دیالوگ استفاده می شود. این فیلم سرشار از قدرت سورئال و تقریباً فردی است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Legend of Suram Fortress 1985 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Legend of Suram Fortress 1985 این داستان بازگویی یک داستان عامیانه معروف گرجی است که توسط نویسنده قرن نوزدهم دانیل چونکادزه وارد ادبیات مکتوب شده است.

دانلود زیرنویس فیلم افسانه دژ سورام ۱۹۸۵ دورمیشخان رعیتی است که توسط اربابش آزاد شده است. حالا او باید آزادی معشوقش واردو را بخرد تا با او ازدواج کند. او سرزمین خود را ترک می کند و با تاجری به نام عثمان آقا روبرو می شود که داستان خود را تعریف می کند. او یک رعیت به نام نودار زالیکاشویلی به دنیا آمد. پس از آنکه مادرش را بر اثر ظلم و ستم اربابش از دست داد، ارباب خود را کشت، فرار کرد و برای جلوگیری از آزار و شکنجه اسلام را پذیرفت. درمیشخان اکنون برای عثمان آقا کار می کند و با زن دیگری ازدواج می کند که پسری به نام زوراب به دنیا می آورد. در این میان واردو فالگیر می شود. عثمان آقا تجارت خود را به درمیشخان واگذار کرده و به مسیحیت گروید. در خواب جمعی از مسلمانان او را به جرم مرتضی بودن می کشند.

زیرنویس فیلم The Legend of Suram Fortress 1985 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Legend of Suram Fortress 1985 زوراب بزرگ می شود و با پدرش شروع به کار می کند. دورمیشخان با گرویدن به اسلام، با سرزمین و مردم خود بیگانه شده است. گرجستان در معرض تهدید مهاجمان مسلمان قرار می گیرد و پادشاه دستور می دهد تا تمام قلعه های کشور را تقویت کنند. با این حال، قلعه سورم همچنان در حال فروپاشی است. دورمیشخان به قلمرو مسلمانان باز می گردد. مردان کینگ نزد واردو فالگیر می آیند تا او راز قلعه سورام را حل کند. واردو می گوید که یک جوان چشم آبی کشور باید زنده آجر شود تا قلعه پابرجا بماند. زوراب برای نجات کشورش و ایمان مسیحی اش خود را قربانی می کند.

زیرنویس The Legend of Suram Fortress 1985 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم افسانه دژ سورام ۱۹۸۵ گروه بلک متال Voidcraeft از کلیپ هایی از فیلم برای آهنگ The Vertical Mammal استفاده کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.