تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 19:28
118 بازدید
کد خبر : 207534

دانلود زیرنویس فیلم The Manchurian Candidate 1962 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Manchurian Candidate 1962 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Manchurian Candidate 1962 زیرنویس فیلم کاندیدای منچوری یک فیلم نئو نوآر آمریکایی در ژانر مهیج روان‌شناختی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جان فرانکنهایمر است که در سال ۱۹۶۲ منتشر شد. فیلمنامه توسط جورج اکسلرود، بر اساس رمان ریچارد کاندون در سال ۱۹۵۹، کاندیدای منچوری است. بازیگران اصلی فیلم فرانک سیناترا، لارنس هاروی

دانلود زیرنویس فیلم The Manchurian Candidate 1962 زیرنویس فیلم کاندیدای منچوری یک فیلم نئو نوآر آمریکایی در ژانر مهیج روان‌شناختی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جان فرانکنهایمر است که در سال ۱۹۶۲ منتشر شد. فیلمنامه توسط جورج اکسلرود، بر اساس رمان ریچارد کاندون در سال ۱۹۵۹، کاندیدای منچوری است. بازیگران اصلی فیلم فرانک سیناترا، لارنس هاروی و آنجلا لنزبری هستند و جانت لی، هنری سیلوا و جیمز گرگوری همبازیانی هستند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Manchurian Candidate 1962 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Manchurian Candidate 1962 سربازان شوروی و چینی یک جوخه ارتش ایالات متحده را در طول جنگ کره دستگیر می کنند و آنها را به چین کمونیستی می برند. سه روز بعد، گروهبان ریموند شاو و کاپیتان بنت مارکو به خطوط سازمان ملل بازگشتند. به توصیه مارکو، شاو به دلیل نجات جان سربازانش در نبرد، مدال افتخار دریافت می کند، اگرچه دو مرد در عملیات کشته شدند. شاو به ایالات متحده باز می گردد، جایی که مادرش النور ایزلین از قهرمانی او برای پیشبرد حرفه همسرش، سناتور جان ایزلین، بهره برداری می کند. وقتی از سایر سربازان واحد او خواسته شد که شاو را توصیف کنند، به صراحت پاسخ می‌دهند: «ریموند شاو مهربان‌ترین، شجاع‌ترین، صمیمی‌ترین و شگفت‌انگیزترین انسانی است که تا به حال در زندگی‌ام شناخته‌ام». در مقابل این توصیف، شاو تنهای سرد، غمگین و بی احساس است.

پس از اینکه مارکو به درجه سرگرد ارتقا پیدا کرد و به اطلاعات ارتش منصوب شد، یک کابوس تکراری می بیند: یک شاو هیپنوتیزم شده، دو سرباز جوخه خود را در مقابل مجمعی از رهبران نظامی کمونیست به قتل می رساند تا روش انقلابی شستشوی مغزی خود را نشان دهد. مارکو متوجه می‌شود که یکی دیگر از سربازان جوخه، آلن ملوین، همین کابوس را می‌بیند. وقتی ملوین و او به طور جداگانه عکس‌های همان دو مرد – چهره‌های برجسته در دولت‌های کمونیستی – را از رویاهایشان شناسایی می‌کنند، اطلاعات ارتش موافقت می‌کند تا به مارکو کمک کند تا در این زمینه تحقیق کند.

دانلود زیرنویس فیلم کاندیدای منچوری ۱۹۶۲ در طول اسارت، شاو به عنوان یک مامور خواب برنامه ریزی شد، که دستورات کشتن را بدون هیچ خاطره ای از جنایات خود اطاعت می کند. قهرمانی نبرد او یک خاطره دروغین است که در هنگام شستشوی مغزی کاشته شده است. ماموران شاو را با پیشنهاد بازی یک نفره تحریک می کنند. ملکه الماس او را فعال می کند. النور طراح صعود جان است، یک عوام فریب که ادعاهای بی اساس می کند که کمونیست ها در وزارت دفاع کار می کنند. شاو با استخدام در روزنامه ای که منتقد آنها، هولبورن گینز، منتشر می کند، مادر و ناپدری خود را انکار می کند. ماموران کمونیست شاو را به قتل گینز می رسانند تا تأیید کنند که شستشوی مغزی او هنوز کار می کند.

زیرنویس فیلم The Manchurian Candidate 1962 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Manchurian Candidate 1962 چونجین، یک مامور کره ای که به عنوان راهنمای جوخه شاو ظاهر می شود، به آپارتمان شاو می آید و از او درخواست کار می کند. شاو بی خبر او را به عنوان پیشخدمت و آشپز استخدام می کند. مارکو وقتی از آپارتمان شاو بازدید می کند چونجین را می شناسد. او با خشونت به او حمله می کند و می خواهد بداند در جریان اسارت جوخه چه اتفاقی افتاده است. پس از دستگیری مارکو به دلیل تعرض، یوگنی چینی، زنی که او در قطار با او آشنا شد، وثیقه خود را می بندد و نامزدی خود را به هم می زند تا با او قرار بگذارد.

شاو دوباره عاشقانه با جوسلین جردن، دختر سناتور لیبرال توماس جردن، دشمن سیاسی اصلی ایزلین ها، دوباره زنده می شود. النور برای جلب حمایت سناتور جردن از مناقصه جان برای معاونت ریاست جمهوری ترتیب دیدار مجدد آنها را می دهد. اردن بدون تغییر اصرار دارد که از تلاش های ایسلین برای نامزدی حزب جلوگیری خواهد کرد. پس از اینکه جوسلین به طور ناخواسته برنامه‌ریزی شاو را با پوشیدن لباس ملکه الماس در یک مهمانی که توسط ایزلین‌ها برای او پرتاب شده بود آغاز کرد، آنها فرار می‌کنند. النور – که سرپرست آمریکایی شاو است – که از مخالفت سناتور جردن عصبانی است، او را می فرستد تا جردن را در خانه اش بکشد. شاو همچنین جوسلین را هنگامی که به صحنه قتل برخورد می کند، می کشد. پس از آن، او هیچ خاطره ای از قتل ندارد و با اطلاع از مرگ آنها غمگین می شود.

پس از کشف نقش کارت در شرطی کردن شاو، مارکو از یک عرشه اجباری برای برنامه‌ریزی او استفاده می‌کند، به این امید که او تکلیف بعدی خود را فاش کند. النور از شاو می خواهد تا نامزد ریاست جمهوری حزبشان را در اوج کنگره ترور کند تا ایسلین به عنوان نامزد معاون ریاست جمهوری، به طور پیش فرض نامزد شود. در این هیاهو، او به دنبال قدرت های اضطراری برای ایجاد یک رژیم استبدادی سختگیرانه خواهد بود. النور به شاو می‌گوید که او درخواست یک قاتل برنامه‌ریزی شده را داده است، بدون اینکه نمی‌دانست این پسر خودش خواهد بود. او عهد می کند که وقتی قدرت را به دست گرفت، به خاطر انتخاب او از مافوق خود انتقام خواهد گرفت.

زیرنویس فیلم کاندیدای منچوری ۱۹۶۲ شاو با مبدل به لباس کشیش وارد مدیسون اسکوئر گاردن می شود و موقعیت تک تیرانداز را در یک غرفه خالی نورافکن در بالا می گیرد. مارکو و ناظر او، سرهنگ میلت، برای متوقف کردن او به کنگره می‌روند. در آخرین لحظه، شاو از نامزد ریاست جمهوری دور می شود و در عوض سناتور ایزلین و النور را می کشد. وقتی مارکو به داخل اتاقک روشنایی می رسد، شاو به او می گوید که حتی ارتش هم نمی توانست جلوی آنها را بگیرد، بنابراین او مجبور شد. سپس شاو در حالی که مدال افتخار را بر گردن دارد، خودکشی می کند. آن شب، مارکو، در حالی که به طور خصوصی با یوژنی صحبت می کند، برای مرگ شاو سوگواری می کند.

زیرنویس The Manchurian Candidate 1962 - بلو سابتایتل

زیرنویس کاندیدای منچوری ۱۹۶۲ راجر ایبرت، منتقد سینما، نامزد منچوری را در فهرست فیلم‌های بزرگ خود قرار داد و اعلام کرد که این فیلم «ابتکاری و ابتکاری است، شانس‌های زیادی را پیش روی تماشاگران می‌گیرد و نه مانند یک «کلاسیک»، بلکه به عنوان یک اثر زنده و هوشمندانه بازی می‌کند. زمانی که برای اولین بار منتشر شد».

در وب‌سایت جمع‌آوری بازبینی Rotten Tomatoes، کاندیدای منچوری بر اساس ۶۰ بررسی دارای رتبه تایید ۹۷٪ با میانگین امتیاز ۸.۷۰/۱۰ است. در اجماع انتقادی این وب سایت آمده است: «ترکیبی کلاسیک از طنز و تریلر سیاسی که در زمان خودش به طرز ناراحت کننده ای پیش بینی شده بود، کاندیدای منچوری امروز به طرز ناراحت کننده ای مرتبط است». در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، این فیلم بر اساس ۲۰ منتقد، امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.