تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 18:55
110 بازدید
کد خبر : 207446

دانلود زیرنویس فیلم The Night Owl 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Night Owl 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Night Owl 2022 زیرنویس فیلم کره ای جغد شب یک فیلم درام هیجان انگیز و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به کارگردانی Ahn Tae-jin با بازی ریو جون یول و یو هائه جین است. داستان آن در سلسله چوسون می گذرد و بر اساس معمای مرگ شاهزاده سوهیون است

دانلود زیرنویس فیلم The Night Owl 2022 زیرنویس فیلم کره ای جغد شب یک فیلم درام هیجان انگیز و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به کارگردانی Ahn Tae-jin با بازی ریو جون یول و یو هائه جین است. داستان آن در سلسله چوسون می گذرد و بر اساس معمای مرگ شاهزاده سوهیون است که از سلسله چینگ در دوره چوسون اینجو بازگشت. در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Night Owl 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Night Owl 2022 کیونگ سو نابینا است اما مهارت های طب سوزنی عالی دارد. او پس از شناسایی استعدادش توسط لی هیونگ-یک وارد کاخ می شود. در همان زمان، ولیعهد سوهیون که توسط سلسله چینگ گروگان گرفته شده بود، پس از ۸ سال به کره بازگشت. اینجو در حالی که برای پسرش خوشحال است، برای مدتی با اضطراب ناشناخته ای غلبه می کند.

زیرنویس فیلم The Night Owl 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Night Owl 2022 سپس یک شب، کیونگ سو، که می تواند در تاریکی ضعیف ببیند، شاهد مرگ ولیعهد سوهیون است. همانطور که او سعی می کند حقیقت را بگوید، رازها و توطئه های بزرگتری فاش می شود و زندگی او را به خطر می اندازد. پس از مرگ پسرش، اضطراب اینجو به جنون تبدیل می‌شود و شروع به بیداد می‌کند و کیونگ سو که شاهد مرگ ولیعهد بوده، تلاش می‌کند تا حقیقت مرگ ولیعهد را فاش کند.

زیرنویس The Night Owl 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم کره ای جغد شب ۲۰۲۲ از ۱۶ ژانویه ۲۰۲۳، این فیلم با فروش ۲۶,۳۹۵,۸۰۹ دلار آمریکا و ۳,۳۱۷,۵۱۰ پذیرش، پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ کره ای است. در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲، جغد شب در بعدازظهر امروز از ۳ میلیون مخاطب گذشت. ۹۰۰۰۰۰ نفر دیگر در دو هفته پس از عبور از نقطه سربه سر ۲.۱ میلیون نفر در هشتم که سه هفته متوالی در گیشه پیشتاز بود، بسیج شدند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.