تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:55
123 بازدید
کد خبر : 208124

دانلود زیرنویس فیلم The Whale 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Whale 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Whale 2022 زیرنویس فیلم نهنگ یک فیلم درام روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دارن آرنوفسکی و نویسندگی ساموئل دی. هانتر است که بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. برندان فریزر، سادی سینک، هونگ چاو، تای سیمپکینز و سامانتا مورتون در این فیلم به

دانلود زیرنویس فیلم The Whale 2022 زیرنویس فیلم نهنگ یک فیلم درام روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دارن آرنوفسکی و نویسندگی ساموئل دی. هانتر است که بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. برندان فریزر، سادی سینک، هونگ چاو، تای سیمپکینز و سامانتا مورتون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم، یک معلم انگلیسی گوشه گیر با چاقی شدید سعی می کند رابطه خود را با دختر نوجوانش بازگرداند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Whale 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Whale 2022 چارلی یک استاد انگلیسی چاق و گوشه‌گیر است که دوره‌های آنلاین نویسندگی کالج را تدریس می‌کند، اما وب‌کم خود را خاموش نگه می‌دارد، از ترس نشان دادن ظاهر خود به دانش‌آموزان. چارلی توسط پرستار و تنها دوستش لیز مراقبت می شود، که او را ترغیب می کند که به بیمارستان مراجعه کند زیرا او در معرض خطر شدید نارسایی احتقانی قلب قرار دارد، اما به دلیل نگرانی از نداشتن بیمه درمانی لازم برای پوشش آن امتناع می کند. او همچنین توسط توماس، یک مبلغ کلیسای زندگی جدید که تلاش می کند او را تبلیغ کند، ملاقات می کند. چارلی مرتب پیتزا سفارش می‌دهد که او و راننده تحویل‌دهنده‌اش، دن، روال معمول را دنبال می‌کنند: او پیتزا را در ایوان می‌گذارد، پول را از صندوق پستی می‌گیرد و بدون اینکه با چارلی ارتباطی برقرار کند، آنجا را ترک می‌کند.

چارلی همچنین تلاش کرده است تا با دختر نوجوانش الی که هشت سال است او را ندیده است دوباره ارتباط برقرار کند. چارلی تمام پول حساب بانکی اش را به او پیشنهاد می کند تا الی را متقاعد کند که بدون اطلاع مادرش با او وقت بگذراند. الی موافق است، اما به شرطی که چارلی به او کمک کند تا یک مقاله برای مدرسه بازنویسی کند، و چارلی موافقت کند. در ازای بازنویسی مقاله، الی باید در دفتری که تهیه می کند بنویسد.

لیز از دیدارهای مکرر توماس ناراضی است و به او می گوید که چارلی نیازی به پس انداز ندارد. لیز فاش می کند که او دختر خوانده کشیش ارشد نیو لایف است و آلن، معشوقه فقید چارلی که مرگش بر اثر خودکشی به دلیل گناه مذهبی باعث شد چارلی به طور غیرقابل کنترلی پرخوری کند، برادر او بوده است. چارلی هرگز به طور کامل از باخت بهبود نیافت. علی رغم مخالفت های لیز، توماس همچنان معتقد است که ماموریت او کمک به چارلی است.

دانلود زیرنویس فیلم نهنگ ۲۰۲۲ سلامتی چارلی پس از تقریباً خفه شدن در یک ساندویچ شروع به کاهش می‌کند و لیز برای او یک صندلی چرخدار می‌آورد تا راحت‌تر در آپارتمانش حرکت کند. یک روز، الی مخفیانه قرص های خواب آور را در ساندویچ دیگری که برای چارلی درست می کند می ریزد. پس از اینکه او به خواب می رود، توماس از راه می رسد و الی در حالی که ماری جوانا می کشید شروع به بازجویی از او می کند. پس از تردید اولیه، توماس اعتراف می کند که از خانواده و مأموریت قدیمی خود در آیووا فرار کرده است، پس از اینکه احساس می کرد تمام نشده و تمام پول گروه جوانان را دزدیده است. الی مخفیانه اعترافات خود را در تلفن خود ضبط می کند.

زیرنویس فیلم The Whale 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Whale 2022 لیز مری، همسر سابق چارلی و مادر الی را به ملاقات او می آورد و حقیقت ملاقات های مخفیانه الی با پدرش فاش می شود. یک صرافی داغ رخ می دهد که در آن چارلی نشان می دهد که ۱۲۰۰۰۰ دلار در حساب بانکی خود دارد. از آنجایی که چارلی درباره نداشتن پول برای مراقبت های بهداشتی به او دروغ گفته بود، لیز با عصبانیت به بیرون هجوم می آورد و مری و چارلی را به حال خود رها می کند تا در مورد شکست ازدواجشان و شکست هایشان به عنوان والدین بحث کنند. با رفتن مری، چارلی با گریه اعتراف می کند که باید بداند حداقل یک کار را در زندگی خود به درستی انجام داده است.

چارلی پس از اینکه دن برای اولین بار نگاهی اجمالی به او می اندازد و یک ایمیل مملو از ناسزا برای دانش آموزانش می فرستد و از آنها می خواهد چیزی صادقانه بنویسند، چارلی یک قسمت پرخوری شدید را تجربه می کند. توماس برای آخرین بار با چارلی ملاقات می کند و به او اطلاع می دهد که پس از اینکه الی اعترافات خود را برای گروه جوانان سابق و خانواده اش فرستاد، به خانه برمی گردد. خانواده او این حادثه را رد کرده و از او در خانه استقبال می کنند. توماس تلاش می کند تا چارلی را تبلیغ کند، اما پس از اینکه او مرگ آلن را به خاطر همجنس گرایی خود مقصر می داند، تنبیه می شود. در کلاس بعدی خود، چارلی نشان می دهد که به عنوان استاد آنها جایگزین شده است و برخی از پاسخ های صریح آنها را می خواند. برای جبران صداقت آنها، او برای اولین بار وب کم خود را روشن می کند و دانش آموزان با انزجار از او فیلم می گیرند تا اینکه چارلی با انداختن لپ تاپ خود به یخچال کلاس را تمام می کند.

زیرنویس فیلم نهنگ ۲۰۲۲ لیز که به خاطر ترک او احساس گناه می کند، چارلی را در حالی که به مرگ نزدیک می شود، دلداری می دهد. الی به داخل آپارتمان یورش می برد تا با او در مورد مقاله بازنویسی شده اش روبرو شود. چارلی فاش می کند که او مقاله بازنویسی شده او را با یک مقاله انتقادی از موبی دیک که در کلاس هشتم نوشته بود، جایگزین کرد زیرا او آن را صادقانه ترین مقاله ای می دانست که تا به حال خوانده است. الی با گریه چارلی را سرزنش می کند که برای آخرین بار تلاش می کند با هم آشتی کند. از او می خواهد که انشا را برایش بخواند. الی مقاله را می خواند در حالی که چارلی می ایستد و سعی می کند به سمت او برود، کاری که او سعی کرده بود اما در اولین ملاقات الی انجام نداد. همانطور که الی خواندن را کامل می کند، چارلی شروع به شناور شدن می کند و آنها توسط یک نور سفید بزرگ غرق می شوند. همانطور که مشخص شد، شات پایانی خاطره ای از هر دوی آنها را نشان می دهد که به عنوان یک خانواده از ساحل بازدید می کنند.

زیرنویس The Whale 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس نهنگ ۲۰۲۲ وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس ۲۹۰ بررسی، با میانگین امتیاز ۶.۷ از ۱۰، ۶۶% تایید را گزارش کرده است. اجماع منتقدان این سایت می‌گوید: “نهنگ که توسط یک قاتل برندان فریزر برگزار می‌شود، آهنگی از همدلی می‌خواند. که اکثر بینندگان را غوغا می کند.” متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۵۴ منتقد، امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.