تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 18:40
177 بازدید
کد خبر : 193823

دانلود زیرنویس انیمیشن Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka 2019 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس انیمیشن Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka 2019 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس انیمیشن Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka 2019 یک فیلم درام اکشن و ماجراجویی رزمی هندی محصول سال ۲۰۱۹ به نویسندگی و کارگردانی راجیو چیلاکا است. این فیلم بر اساس شخصیت‌های Chhota Bheem و دوستانش ساخته شده است. این چهارمین فیلم تئاتر Chhota Bheem است. این فیلم توسط یاش راج فیلمز توزیع و به

دانلود زیرنویس انیمیشن Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka 2019 یک فیلم درام اکشن و ماجراجویی رزمی هندی محصول سال ۲۰۱۹ به نویسندگی و کارگردانی راجیو چیلاکا است. این فیلم بر اساس شخصیت‌های Chhota Bheem و دوستانش ساخته شده است. این چهارمین فیلم تئاتر Chhota Bheem است. این فیلم توسط یاش راج فیلمز توزیع و به زبان های هندی و انگلیسی در نسخه های دو بعدی و سه بعدی منتشر شد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/chhota-bheem-kung-fu-dhamaka-2019/

Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka Movie | Children's Day Special | Watch Full  Movie on Google Play Movies - YouTube

Bheem اکنون قوی تر از همیشه در پادشاهی چین است و در مسابقات هنر رزمی سالانه امپراطور شرکت می کند. مبارزان برتر جهان در آنجا گرد هم آمده اند و Bheem تمام گروه دوستان خود از Dholakpur را همراه خود دارد.

Watch Chhota Bheem Kung Fu Dhamaka | Prime Video

مسابقه با شرکت کالیا شروع می شود و در حالی که بیم در راندها مبارزه می کند. کالیا کتک می خورد و ترک می کند. در میانه مبارزه، زوهو، یک شیطان بخش شیطانی و برادرزاده امپراتور پس از اخراج از پادشاهی برمی گردد و دختر را برای امپراطور، پرنسس کیا می رباید. بهیم از پشت بام ها و دره های خائنانه تعقیب می کند، اما زوهو با شاهزاده خانم ناپدید می شود.

Check Out My Latest Video Below Cartoons Hindi Dubbed HD Movies Chhota  Bheem Kung Fu Dhamaka 2019 1080p Chhota… | Kung fu, Cartoons hindi, Newest  horror movies

بیم با حمایت دوستانش، امپراطور جیان و مردمان سرزمین اژدها در مقابل آن قرار می‌گیرد. بهیم به دنبال زوهو می‌رود، در طول مسیر مردم را آزاد می‌کند، زوهو به عنوان بردگان خود نگه داشته و شاهزاده خانم کیا را نجات می‌دهد و عشق و احترام را در سرزمین اژدها به دست می‌آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.