تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:04
168 بازدید
کد خبر : 207592

دانلود زیرنویس فیلم Varisu 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Varisu 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Varisu 2023 زیرنویس فیلم هندی وارث یک فیلم درام اکشن به زبان تامیل محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی وامشی پایدیپلی است که به همراه هاری و آشیشور سلیمان آن را نوشته است. این فیلم که به طور مشترک توسط دیل راجو و سیریش و تحت عنوان Sri Venkateswara Creations و PVP Cinema تهیه

دانلود زیرنویس فیلم Varisu 2023 زیرنویس فیلم هندی وارث یک فیلم درام اکشن به زبان تامیل محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی وامشی پایدیپلی است که به همراه هاری و آشیشور سلیمان آن را نوشته است. این فیلم که به طور مشترک توسط دیل راجو و سیریش و تحت عنوان Sri Venkateswara Creations و PVP Cinema تهیه شده است، ویجی و راشمیکا ماندانا را به ایفای نقش می پردازند. این فیلم بر روی کوچکترین پسر یک بازرگان تجاری متمرکز است که به عنوان رئیس تجارت پدرش انتخاب می شود که باعث ناراحتی دو برادر بزرگتر او شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Varisu 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Varisu 2023 ویجی راجندران، کوچکترین پسر یک بازرگان برجسته تجاری، راجندران پالانیسامی، طرد شده و از خانه بیرون رانده می شود، زیرا او از پیوستن به کسب و کار خانوادگی خودداری می کند، در عوض تصمیم می گیرد یک استارتاپ تحویل غذا راه اندازی کند. هفت سال بعد، راجندران مبتلا به سرطان لوزالمعده در مراحل پیشرفته تشخیص داده شد و تنها چند ماه دیگر به زندگی خود فرصت دارد. او تصمیم می‌گیرد که وضعیت نهایی خود را فاش کند و یکی از دو پسر بزرگش، جی یا آجی، را قبل از مرگ قریب‌الوقوع خود به عنوان رئیس شرکت انتخاب کند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی وارث ۲۰۲۳ با این حساب، راجندران قصد دارد تولد ۶۵ سالگی خود را به شکلی باشکوه جشن بگیرد و قصد دارد هر دو موضوع را در طول جشن اعلام کند. ویجی نیز به دستور مادرش سودا دعوت می شود که هنوز او را پسر خود می داند. ویجی فقط برای یافتن خانه‌اش به هم ریخته وارد می‌شود. جی در حال خیانت به همسرش آرتی با زن دیگری به نام اسمیتا است و در این راه از خانواده خود از جمله دختر نوجوانش ریا غفلت می کند. آجی مبلغ هنگفتی به موکش، سرمایه دار، بدهکار است. هنگامی که او قادر به بازپرداخت پول نیست، پیشنهاد می کند اسرار شرکت خود را به رقیب تجاری پدرش، جایاپراکاش “جی پی” فاش کند. خود دو برادر بزرگتر با هم حرف نمی زنند و مدام برای جانشینی پدرشان می جنگند.

زیرنویس فیلم Varisu 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Varisu 2023 در همین حال، ویجی با دیویا، خواهر کوچکتر آرتی، که از کودکی ویجی را دوست داشت، ملاقات می کند. پس از چند اتفاق، این دو به یکدیگر علاقه مند می شوند. در طول جشن تولد راجندران، جی پی و موکش دوگانگی جی و آجی را آشکار می کنند، که کل خانواده، به ویژه آرتی، که تصمیم به درخواست طلاق می گیرد، و همچنین راجندران، که به دلیل دورویی آجی یک معامله تجاری را با جی پی از دست داده است، پریشان می کند. راجندران که متوجه می‌شود نمی‌تواند به پسران بزرگ‌ترش برای اداره امپراتوری تجاری‌اش تکیه کند، با ویجی تماس می‌گیرد که در ابتدا امتناع می‌کند، اما بعداً پس از اطلاع از بیماری راجندران موافقت می‌کند که این تجارت را به دست بگیرد.

زیرنویس فیلم هندی وارث ۲۰۲۳ با حسادت و وحشت، جی و آجی خانه را ترک می‌کنند و با جی‌پی و موکش دست به دست هم می‌دهند تا از شر ویجی به‌عنوان رئیس خلاص شوند، اما ویجی موفق می‌شود از موانع عبور کند و به‌خوبی به تجارت خانوادگی رسیدگی کند. پس از اینکه ویجی ریا را از دست قاچاقچیان انسان نجات می‌دهد، جای به اشتباهات خود پی می‌برد و با ویجی، آرتی و بقیه اعضای خانواده آشتی می‌کند. ویجی و جی با هم متحد می شوند تا آجی را از فروش سهام شرکتشان به جی پی بازدارند، جایی که او را متوجه اشتباهاتش می کنند. در حالی که همه خانواده اکنون متحد شده اند، آنها یک غذای دلچسب را با هم می خورند که باعث خوشحالی راجندران و سودا می شود. وقتی راجندران می میرد، سه برادر با هم تشییع جنازه او را انجام می دهند و خاکستر او را در بنارس می پاشند و ویجی و دیویا ازدواج می کنند.

زیرنویس Varisu 2023 - بلو سابتایتل

M Suganth از The Times of India به فیلم ۳.۵ از ۵ را داد و نوشت: «ویجی در فرم فوق‌العاده‌ای است و ما را وادار می‌کند لبخند بزنیم، مشت‌های خودارجاعی بزنیم و جدیت را در لحظات احساسی نشان دهیم». پرم اودایابهانو از Onmanorama، Varisu را به عنوان “بازگشت به دوران فرمول – ترکیبی از ارزش های سنتی خانواده یک وارث ولخرج و ثروتی که در انتظار میراث تجاری است” روایت می کند. Latha Srinivasan از India Today به این فیلم امتیاز ۳ از ۵ را داد و نوشت: “اگرچه این فیلم یادآور برخی از فیلم های تلوگو است، ویجی ما را با کمدی و اکشن خود درگیر می کند”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.