تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1402 - 21:49
372 بازدید
کد خبر : 208651

بررسی اخیر چقدر بر رتبه بندی بسته محلی Google تأثیر می گذارد [مطالعه موردی]

بررسی اخیر چقدر بر رتبه بندی بسته محلی Google تأثیر می گذارد [مطالعه موردی]

همه می خواهند بدانند که کلید رتبه بندی خوب در گوگل چیست. تئوری های زیادی در مورد اینکه نقدها یک فاکتور رتبه بندی هستند وجود دارد، اما در مورد بررسی ها چیست؟ آیا این متن در بررسی است؟ آیا تعداد مرورهایی است که فهرست شما دارد؟ یا ممکن است این باشد که هر چند وقت

همه می خواهند بدانند که کلید رتبه بندی خوب در گوگل چیست. تئوری های زیادی در مورد اینکه نقدها یک فاکتور رتبه بندی هستند وجود دارد، اما در مورد بررسی ها چیست؟ آیا این متن در بررسی است؟ آیا تعداد مرورهایی است که فهرست شما دارد؟ یا ممکن است این باشد که هر چند وقت یکبار نظرات را دریافت می کنید؟ در این مقاله، آزمایش کردیم که آیا «تأخر بودن» نظر بر رتبه‌بندی شما در Google تأثیر می‌گذارد یا خیر.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpg

کشف:

ما یک مشتری داریم که متوجه شدیم رتبه‌بندی او پس از به‌روزرسانی الگوریتم مجاورت کاهش یافته است. بنابراین، من شروع به کنکاش در مورد آنچه که می تواند باعث کاهش رتبه شود، کردم. با استفاده از ممیزی بررسی GMB Everywhere، یکی از چیزهایی که من متوجه شدم این است که آنها به طور پیوسته مرورهای جدید را دریافت می کنند و سپس به طور ناگهانی آن را صاف می کنند (تصویر زیر را ببینید). بنابراین، این باعث شد به این فکر کنم که آیا دریافت نظرات جدید تأثیری در رتبه بندی دارد؟

بنابراین، با مشتری تماس گرفتم و پرسیدم که آیا او می داند چه اتفاقی افتاده است. او به من گفت: "اوه من دقیقا می دانم چه اتفاقی افتاده است! من به کارکنانم به خاطر وادار کردن مشتریانمان برای ارائه نظرات جدید برای ما پاداش می‌دهم… اما اخیراً این کار را متوقف کردم!»

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.png

این در واقع یک ایده جالب است و برخلاف دستورالعمل های گوگل نیست. کاری که او انجام داد این بود که هر بار که مشتری نظری درباره کارمند خود می‌نویسد، نام آن‌ها را در قرعه‌کشی هفتگی قرار می‌داد. در پایان هفته، آنها به طور تصادفی از یک پشته پول نقد انتخاب کردند و ممکن است چیزی از ۵ تا ۵۰ دلار به دست آورند. این واقعاً نباید هزینه زیادی برای یک مالک داشته باشد، اما اگر دائماً برای لیست خود نظرات جدیدی دریافت می کنید ارزش آن را دارد.

تست و نتایج:

به او گفتم که باید دوباره این کار را شروع کند، زیرا می‌خواستم ببینم آیا یک سری بررسی‌های جدید به رتبه‌بندی آنها کمک می‌کند یا خیر. چیزی که متوجه شدیم خیلی جالب بود! همانطور که در تصویر زیر می بینید، رتبه بندی ها با بررسی بیشتر بهبود یافتند.

من این الگو را با سایر مشتریانمان نیز دیده ام. اخیراً مشتری‌ای داشتیم که در تابستان برای کلمات کلیدی که از لحاظ تاریخی رتبه‌بندی خوبی برای آن‌ها کسب کرده بودند، فیلتر شد. وقتی دلایل احتمالی را بررسی کردم که متوجه شدم او بیش از ۳ سال است که بازبینی جدیدی نداشته است. در حالی که اینها به وضوح فقط ۲ نمونه هستند، من بارها و بارها این الگوی مشابه را دیده ام.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\3.jpg

هر چند وقت یک بار به بررسی های جدید نیاز دارید؟

ما این سوال را زیاد دریافت می کنیم و می دانم که همه از این پاسخ متنفرند، اما بستگی دارد و همه چیز نسبی است. شما واقعا باید به رقبای خود نگاه کنید. اگر آنها هر هفته نظرات جدیدی دریافت می کنند، پس شما نیز باید هر هفته نظرات جدیدی دریافت کنید. اگر در یک صنعت کمتر رقابتی هستید یا در یک بازار کوچکتر هستید، احتمالاً یک بار در ماه خوب است. چیزی که می توانم با اطمینان بگویم این است که شما نمی خواهید از دریافت نظرات جدید خودداری کنید. یکی از ابزارهایی که من دوست دارم برای این کار استفاده کنم افزونه کروم Pleper است. با نصب آن، می‌توانید یک کلمه کلیدی را در Google Maps جستجو کنید و به شما می‌گوید که کسب‌وکارها به‌طور میانگین چند بررسی دارند، همراه با بالاترین و کمترین مقدار.

TL;DR:

بر اساس تجربه ما، جدید بودن بررسی مهم است… زیرا ما یک ارتباط مستقیم بین بررسی های جدید و افزایش رتبه را دیدیم!

انگیزه دادن به افراد برای گذاشتن نظرات برای شما برخلاف دستورالعمل‌های Google است، اما انگیزه دادن به کارکنان شما برخلاف دستورالعمل‌های Google نیست. (لطفاً توجه داشته باشید: ممکن است در صنایع خاصی مقرراتی علیه این امر وجود داشته باشد، بنابراین همیشه قبل از شروع چنین کاری تحقیق کنید.) مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، مهم است که همچنان به بررسی های جدید در لیست خود ادامه دهید زیرا بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.

ما این مطالعات موردی را منتشر می کنیم تا به نشان دادن نمونه هایی از آنچه که به طور منظم در فضای جستجوی محلی می بینیم کمک کنیم. اگرچه ممکن است شواهد قطعی درباره نحوه عملکرد الگوریتم Google نباشد، من قویاً معتقدم که دیدن مطالعات موردی بیشتر به جامعه ما کمک می‌کند تا مسائل را بهتر درک کند. اگر مطالعات موردی خود را دارید، توصیه می‌کنم آنها را منتشر کنید.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.