تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 15:29
58 بازدید
کد خبر : 201718

دانلود ترینر بازی SIR WHOOPASS: IMMORTAL DEATH – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی SIR WHOOPASS: IMMORTAL DEATH – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی SIR WHOOPASS: IMMORTAL DEATH در حالی که سرنوشت برخی از آنها قهرمانان بزرگی است، برخی دیگر تاب می‌خورند و از دست می‌دهند. با سر ووپاس، قهرمانی سخت کوش با قلبی طلایی آشنا شوید که به دلیل یک سری انتخاب های خنده دار و حیرت آور زندگی ضعیف، موفق می شود هرج و

دانلود ترینر بازی SIR WHOOPASS: IMMORTAL DEATH در حالی که سرنوشت برخی از آنها قهرمانان بزرگی است، برخی دیگر تاب می‌خورند و از دست می‌دهند. با سر ووپاس، قهرمانی سخت کوش با قلبی طلایی آشنا شوید که به دلیل یک سری انتخاب های خنده دار و حیرت آور زندگی ضعیف، موفق می شود هرج و مرج و بی نظمی را در دنیای اتوپیایی به ارمغان بیاورد. او باید The Legendary Villain-Beating Artifact™ را در تلاش خود برای غلبه بر The Immortal، یک گوشه نشین مرموز که به دلایلی در حال نابود کردن انواع هیولاها و موجودات شیطانی در جهان است، بیابد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

جانوران را بکش
ترینر بازی SIR WHOOPASS: IMMORTAL DEATH راه خود را از میان امواج اورک‌ها، اسکلت‌ها، ترول‌ها و دیگر جانوران کثیف و دماغ‌گیر هک کنید. سطح خود را بالا ببرید و بین انواع سلاح ها، هر کدام با سبک مبارزه منحصر به فرد، یکی را انتخاب کنید تا تمام نیازهای فوران شما را برآورده کند!

جهان را کاوش کنید
ترینر SIR WHOOPASS: IMMORTAL DEATH چشم انداز Wildwood، به دلایل غیرقابل توضیحی، میزبان معماهای مختلف، غارت، اسرار، سیاه چال ها و مناظر زیبا برای کاوش قهرمان ما است. با جنگل‌های بلند، مراتع سرسبز و صخره‌های صخره‌ای، قهرمان ما در ماجراجویی‌های متوسط ​​و مهمانی‌های Garden Gnome برتری خواهد داشت.

به اعماق غارهای اسکلت مرطوب و اردوگاه‌های اورک بدبو بپردازید تا مصنوعات مرموز و غارت‌هایی را که به‌راحتی قرار داده شده‌اند پیدا کنید. از میخانه محلی، The Jolly Barrel Inn دیدن کنید تا در بین دعواها سرحال باشید و برای نجات ساکنان از شر آنتاگونیست شیطانی، The Immortal تلاش کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.