تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:09
154 بازدید
کد خبر : 208544

دانلود زیرنویس فیلم The Return of the Pink Panther 1975 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Return of the Pink Panther 1975 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Return of the Pink Panther 1975 زیرنویس فیلم بازگشت پلنگ صورتی یک فیلم کمدی محصول سال ۱۹۷۵ و چهارمین فیلم از مجموعه پلنگ صورتی است. در این فیلم پیتر سلرز برای اولین بار پس از شلیک در تاریکی (۱۹۶۴) به نقش بازرس کلوزو بازگشت، پس از اینکه از بازی مجدد در

دانلود زیرنویس فیلم The Return of the Pink Panther 1975 زیرنویس فیلم بازگشت پلنگ صورتی یک فیلم کمدی محصول سال ۱۹۷۵ و چهارمین فیلم از مجموعه پلنگ صورتی است. در این فیلم پیتر سلرز برای اولین بار پس از شلیک در تاریکی (۱۹۶۴) به نقش بازرس کلوزو بازگشت، پس از اینکه از بازی مجدد در فیلم بازرس کلوزو (۱۹۶۸) خودداری کرد. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و مجموعه ای که قبلاً خفته بود و به همراه آن حرفه پیتر سلرز را احیا کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Return of the Pink Panther 1975 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Return of the Pink Panther 1975 در کشور خیالی لوگاش، یک دزد مرموز الماس پلنگ صورتی را تصاحب می کند و یک دستکش سفید که با طلایی «P» گلدوزی شده است، به جا می گذارد. با گم شدن گنجینه ملی خود، شاه لوگاش از بازرس کلوزو (پیتر سلرز) از سورته درخواست کمک می کند، زیرا کلوزو در آخرین باری که الماس به سرقت رفته بود (در پلنگ صورتی) آن را بازیابی کرده بود. کلوزو توسط رئیسش، بازرس ارشد، چارلز دریفوس (هربرت لوم)، که او را تا حد وسواس تحقیر می کند، به طور موقت تنزل رتبه را برای ضرب و شتم پلیس دریافت می کند، اما دولت فرانسه دریفوس را مجبور می کند تا او را به خدمت بازگرداند. کلوزو با خوشحالی خبر را دریافت می کند و به موقع به سمت لوگاش می رود، اما نه قبل از جلوگیری از حمله غافلگیرانه خدمتکارش کاتو (برت کووک)، که به او دستور داده شده بود که این کار را انجام دهد تا بازرس را زیر پا بگذارد.

کلوزو پس از بررسی صحنه جنایت در موزه ملی – که در آن به دلیل دست و پا چلفتی همیشگی اش، چندین عتیقه گرانبها را خراب می کند – به این نتیجه می رسد که دستکش سر چارلز لیتون (کریستوفر پلامر) نام مستعار “شبح بدنام” را دزد می داند. پس از چندین شکست فاجعه بار در به خطر انداختن Litton Manor در نیس، کلوزو معتقد است که یک قاتل مرموز قصد دارد او را بکشد. او همسر سر چارلز، لیدی کلودین لیتون (کاترین شل) را به هتل قصر گستاد در سوئیس تعقیب می کند تا سرنخ هایی از محل اختفای شوهرش پیدا کند و مکرراً تحقیقات را به هم می زند.

دانلود زیرنویس فیلم بازگشت پلنگ صورتی ۱۹۷۵ در همین حال، سر چارلز در مورد دزدی توسط همسرش مسخره می شود و متوجه می شود که او قاب شده است. سر چارلز که برای پاک کردن نام خود به لوگاش می رسد، به سختی از قتل و فرستادن به پلیس مخفی لوگاش توسط همکارش معروف به “مرد چاق” (اریک پولمن) خودداری می کند، که توضیح می دهد که با مرگ مظنون اصلی، پلیس مخفی این کار را نخواهد کرد. دیگر بهانه ای برای ادامه پاکسازی دشمنان سیاسی خود دارند. لیتون در حال فرار به سوی سوئیت خود، سرهنگ پلیس مخفی شارکی (پیتر آرن) را در انتظار او می‌بیند که به این معنی است که درک مرد چاق درست است، اما به او یادآوری می‌کند که الماس باید در نهایت بازیابی شود. سر چارلز وانمود می کند که همکاری می کند، اما وقتی چهره ای را در فیلم امنیتی موزه می شناسد، نمی تواند واکنش خود را پنهان کند. او از توطئه دیگری توسط مرد چاق و زیردست دوگانه اش پپی (گراهام استارک) اجتناب می کند و از لوگاش فرار می کند و به طور مخفیانه توسط شارکی تعقیب می شود که معتقد است سر چارلز او را به سمت الماس خواهد برد.

زیرنویس فیلم The Return of the Pink Panther 1975 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Return of the Pink Panther 1975 در گستاد، کلوزو، که هنوز لیدی کلودین را دم می‌کند، ناگهان از طریق تلفن به دریفوس دستور می‌دهد که او را در اتاق هتلش دستگیر کند. با این حال، هنگامی که کلوزو تماس می گیرد تا دستور را روشن کند، به او گفته می شود که دریفوس در تعطیلات است. سر چارلز که در این مدت یک پرواز خصوصی از لوگاش چارتر کرده است، به هتل می رسد و اولین بار با همسرش روبرو می شود. لیدی کلودین اعتراف می کند که جواهر را دزدیده تا در زندگی آنها هیجان ایجاد کند. سرهنگ شارکی ظاهر می‌شود، اما درست زمانی که آماده می‌شود هر دوی آنها را بکشد، بازرس کلوزو وارد می‌شود. سر چارلز همه چیز را به کلوزو توضیح می‌دهد و شارکی می‌خواهد سه نفر را بکشد. با این حال، دریفوس کلوزو را تعقیب کرده و با تفنگ بیرون از اتاق هتل است – دریفوس در واقع “قاتل مرموز” است که در تمام این مدت سعی در کشتن کلوزو داشته است – و درست همانطور که دریفوس به سمت کلوزو شلیک می کند، بازرس اردک می زند تا بررسی کند که آیا مگس او خنثی می شود و شلیک به جای آن شارکی را می کشد. سه نفر دیگر پناه می گیرند، در حالی که دریفوس، دیوانه وار از آخرین شکست خود در کشتن کلوزو عصبانی شده است، تا زمانی که دستگیر می شود، دیوانه می شود.

زیرنویس فیلم بازگشت پلنگ صورتی ۱۹۷۵ برای یک بار دیگر بازیابی پلنگ صورتی، کلوزو به عنوان بازرس ارشد ارتقا یافت، در حالی که سر چارلز کار خود را به عنوان یک دزد جواهرات از سر می گیرد. در یک رستوران ژاپنی در پایان، کاتو به طور غیرمنتظره دوباره به کلوزو حمله می کند و یک نزاع بزرگ را آغاز می کند و محل را ویران می کند. دریفوس به خاطر اعمالش به یک دیوانه خانه متعهد می شود، جایی که او را در داخل یک سلول پر از جلیقه می پوشانند و قول می دهد از کلوزو انتقام بگیرد. فیلم زمانی به پایان می رسد که پلنگ صورتی (به صورت کارتونی) وارد سلول دریفوس می شود و پس از تماشای تیتراژ آن ها، از او فیلم می گیرد که با پایش «پایان» را روی دیوار می نویسد.

زیرنویس The Return of the Pink Panther 1975 - بلو سابتایتل

زیرنویس بازگشت پلنگ صورتی ۱۹۷۵ در نیویورک تایمز، وینسنت کانبی نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت: “کلوزو پیروزی بسیار ویژه آقای سلرز و آقای ادواردز است.” ورایتی آن را «فیلم بسیار خنده‌دار دیگری درباره‌ی بازرس کلوزو، بازرس کلوزو» نامید. «بازگشت پلنگ صورتی» از بسیاری جهات یک فیلم کپسول زمان است، مملو از بینایی‌های درخشان و معصومیت کمدی». جین سیکل از شیکاگو تریبون به فیلم ۲ ستاره از ۴ ستاره داد و اولین صحنه سلرز را خنده دار دانست، اما برای بقیه فیلم، “ما نه تنها می دانیم که هر شوخی چه زمانی خواهد آمد، ما دقیقا می دانیم که آن شوخی چه خواهد بود. ” چارلز شامپلین از لس آنجلس تایمز نوشت که این فیلم این بود: “فکر می‌کنم، نه به آنچه قبل از آن بود. محاسبات آن نشان می‌دهد و بازرس به‌نوعی بیش از حد یک دمدمی مزاج است، که به نظر می‌رسد از فیلم‌های قبلی به یاد می‌آورم، فاقد روحیه رستگاری است. «بازگشت پلنگ صورتی» به شیوه‌ی پرشور و پرشور خود، فراری شاد از همه چیزهایی است که ما را آزار می‌دهند.» گری آرنولد از واشنگتن پست آن را «بازگشت غالباً خنده‌دار و به طور کلی رضایت‌بخش به شکل کمیک از سوی پیتر سلرز، بازسازی نقش یک کاراگاه بدبخت اما سرسخت فرانسوی» خواند. پنه لوپه گیلیات از نیویورکر نوشت که سلرز “در بهترین حالت خود اینجا کار می کند.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.