تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:12
243 بازدید
کد خبر : 208576

دانلود زیرنویس انیمیشن Batman: Under the Red Hood 2010 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Batman: Under the Red Hood 2010 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Batman: Under the Red Hood 2010 زیرنویس انیمیشن بتمن: زیر کلاه قرمزی یک پویانمایی آمریکایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که به صورت مستقیم به ویدیویی تولید شده و توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن ساخته شده و توسط Warner Home Video منتشر شده است. این هشتمین فیلم از انیمیشن های

دانلود زیرنویس انیمیشن Batman: Under the Red Hood 2010 زیرنویس انیمیشن بتمن: زیر کلاه قرمزی یک پویانمایی آمریکایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که به صورت مستقیم به ویدیویی تولید شده و توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن ساخته شده و توسط Warner Home Video منتشر شده است. این هشتمین فیلم از انیمیشن های اورجینال دنیای دی سی است. جاد وینیک، نویسنده، همچنین فیلم «زیر سرپوش» را در کمیک ماهانه بتمن که بر اساس آن ساخته شده است، نوشته است. این فیلم در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۰ اکران شد و نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که طرح، انیمیشن و تمرکز آن بر داستان سرایی را تحسین کردند. به طور کلی یکی از بهترین ها در سری فیلم های اصلی انیمیشن DC Universe در نظر گرفته می شود. این فیلم همچنین یک موفقیت تجاری بود و بیش از ۱۲ میلیون دلار از فروش ویدئوهای خانگی به دست آورد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Batman: Under the Red Hood 2010 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Batman: Under the Red Hood 2010 راس الغول متوجه اشتباه خود در استخدام جوکر می شود تا از او به عنوان حواس پرتی استفاده کند، در حالی که پس از اطلاع از دستگیری جیسون تاد، رابین دوم، شریک بتمن، مناطق مالی اروپا را ویران کرد. در سارایوو، بوسنی، جوکر به طرز وحشیانه ای به جیسون، در یک انبار متروکه با یک خراطین حمله می کند. جیسون با بمبی در انبار حبس می شود که قبل از رسیدن بتمن منفجر می شود و او را می کشد.

پنج سال بعد در شهر گاتهام، یک مراقب مرموز به نام رد هود جلسه ای از برجسته ترین فروشندگان مواد مخدر شهر را تشکیل می دهد. او اعلام می کند که تجارت مواد مخدر آنها را تصاحب می کند و تنها ۴۰ درصد از سود را می گیرد و در عین حال از آنها در برابر بلک ماسک و بتمن محافظت می کند – تحت مجازات اعدام برای هر کسی که در حال فروش مواد مخدر به کودکان دستگیر شود.

بتمن تلاش برای سرقت یک محموله متعلق به Black Mask که اندروید پیشرفته آمازو است را متوقف می کند. بتمن آمازو را با کمک دیک گریسون سلف جیسون با نام نایت وینگ نابود می کند و متوجه می شود که دزدها برای رد هود کار می کنند و سپس آنها را می کشد. او Red Hood را تعقیب می کند تا Ace Chemicals را دنبال کند، جایی که یک انفجار مرکز را نابود می کند. بتمن و نایت وینگ از جوکر در پناهگاه آرکام در مورد رد هود بازجویی می کنند، اما او دخالت خود را انکار می کند.

دانلود زیرنویس انیمیشن بتمن: زیر کلاه قرمزی ۲۰۱۰ بلک ماسک برای نابودی آمازو ضربه ای به رد هود وارد می کند. بتمن و نایت وینگ از ربودن محموله اسلحه بعدی Black Mask جلوگیری می کنند. آنها رد هود را تا یک ایستگاه قطار تعقیب می کنند، جایی که او پس از انفجار بمبی که نایت وینگ را زخمی می کند، فرار می کند. بتمن و نایت وینگ متوجه می شوند که رد هود آموزش دیده است و از تاکتیک ها و تجهیزات بتمن آگاهی دارد. بررسی فیلم های صوتی تعقیب و گریز نشان می دهد که رد هود هویت مخفی بتمن را می داند.

زیرنویس انیمیشن Batman: Under the Red Hood 2010 - بلو سابتایتل

زیرنویس Batman: Under the Red Hood 2010 بتمن به یاد می آورد که جیسون همان مانورهایی را انجام می داد که رابین انجام می داد و با بالا رفتن سن جیسون خشن تر و تشنه به خون شد و بتمن بارها مجبور شد او را از کشتن جنایتکاران باز دارد. The Fearsome Hand of Four رد هود را فریب می دهد و تقریباً بر او غلبه می کند تا اینکه بتمن به سه نفر از آنها کمک می کند و رد هود بتمن وحشتناک چهارم را می کشد. رد هود توضیح می دهد که او کاری را انجام می دهد که بتمن انجام نمی دهد: کشتن جنایتکارانی که نمی ترسند.

بتمن نمونه خونی از رد هود را که از نبرد گرفته شده است تجزیه و تحلیل می کند و با جیسون مطابقت دارد. پس از کشف جعلی بودن جسد جیسون، بتمن با راس الغول روبرو می شود و خواستار دانستن حقیقت است. راس توضیح می‌دهد که او در قبال مرگ جیسون احساس مسئولیت می‌کرد و به عنوان یک هدیه صلح، جسد جیسون را با یک جعلی عوض کرد و او را در گودال لازاروس زنده کرد. پس از رستاخیز، جیسون دیوانه شد و فرار کرد.

بلک ماسک پس از جان سالم به در بردن از یک سوء قصد توسط رد هود، جوکر را آزاد می کند و او را مأمور کشتن رد هود می کند. با این حال، جوکر در عوض بلک ماسک و فروشندگان مواد مخدر را ربوده و قصد دارد آنها را به آتش بکشد. رد هود ظاهر می شود و نشان می دهد که هدف واقعی او در تمام مدت جوکر بوده است. بتمن گروگان ها را نجات می دهد و رد هود جوکر را می گیرد. رد هود برای انتقام قتل خود جوکر را وحشیانه کتک می زند و با بتمن مقابله می کند.

در طول مبارزه، رد هود کلاه خود را برمی دارد و تایید می کند که جیسون است. مبارزه آنها به ساختمان ویران شده ای می رسد که جیسون جوکر را نگه می دارد و با اسلحه گرفتن بتمن توسط جیسون به پایان می رسد. اگرچه او بتمن را به خاطر نجات ندادن او بخشیده است، اما جیسون از اینکه جوکر پس از کشتن او هنوز زنده است، ناراحت و عصبانی است. بتمن اعتراف می کند که دائماً به شکنجه و کشتن جوکر فکر کرده است، اما این کار را نمی کند، زیرا می ترسد اگر حتی یک بار هم بکشد، دست از کار نکشد.

جیسون اسلحه ای به بتمن پرت می کند و به او اولتیماتوم می دهد – او جوکر را اعدام می کند مگر اینکه بتمن به او شلیک کند. بتمن امتناع می کند و اسلحه را رها می کند و باعث می شود جیسون به سمت او شلیک کند. بتمن یک باترانگ پرتاب می کند که تپانچه جیسون را گیر می کند. وقتی جیسون دوباره ماشه را می‌کشد، تفنگ از بین می‌رود و دست راستش خراب می‌شود. شکست خورده، جیسون یک بمب ساعتی به راه می اندازد و بتمن قبل از تلاش برای نجات جیسون، جوکر را تسلیم می کند.

زیرنویس انیمیشن بتمن: زیر کلاه قرمزی ۲۰۱۰ بمب منفجر می شود؛ بتمن و جوکر زنده می مانند اما جیسون رفته است. جوکر به آرکام بازگردانده می شود و بلک ماسک به دلیل دست داشتن در فرار جوکر دستگیر می شود. در Batcave، آلفرد پیشنهاد می‌کند که صفحه شیشه‌ای لباس رابین جیسون را بعد از هر اتفاقی که رخ داده است حذف کند، اما بروس با این ادعا که چیزی را تغییر نمی‌دهد، قبول نمی‌کند.

زیرنویس Batman: Under the Red Hood 2010 - بلو سابتایتل

Batman: Under the Red Hood نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که کارگردانی، انیمیشن، وزن احساسی داستان و صداپیشگی فیلم را به ویژه برای جنسن آکلز تحسین کردند. در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقدهای هفت منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۳/۱۰، ۱۰۰% محبوبیت دارد. نقد Demeter برای The World’s Finest بیان کرد: “باید بگویم این واقعاً فیلم خوبی بود.” بررسی جیمز هاروی در همان وب سایت حتی مثبت تر بود و آن را “نگاهی بالغ و وفادار به داستان بتمن” خواند. IGN به این فیلم امتیاز ۸ از ۱۰ داد و آن را “نگاهی جالب به درون روان بتمن و مرز خوب و بد” نامید. این فیلم تا زمان اکران شوالیه تاریکی برمی گردد، بالاترین امتیاز مستقیم به فیلم بتمن را داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.