تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:49
84 بازدید
کد خبر : 207856

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰ Rillington Place 1971 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰ Rillington Place 1971 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰ Rillington Place 1971 یک فیلم جنایی بریتانیایی محصول ۱۹۷۱ است. ریچارد آتنبرو، جودی گیسون، جان هرت و پت هیوود بازیگران اصلی این فیلم هستند و ریچارد فلیشر کارگردانی شده و لزلی لیندر و مارتین رانسوهوف آن را تهیه کرده اند. کلایو اکستون از کتاب Ten Rillington Place نوشته لودویک کندی (که

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰ Rillington Place 1971 یک فیلم جنایی بریتانیایی محصول ۱۹۷۱ است. ریچارد آتنبرو، جودی گیسون، جان هرت و پت هیوود بازیگران اصلی این فیلم هستند و ریچارد فلیشر کارگردانی شده و لزلی لیندر و مارتین رانسوهوف آن را تهیه کرده اند. کلایو اکستون از کتاب Ten Rillington Place نوشته لودویک کندی (که به عنوان مشاور فنی تولید نیز نقش داشت) اقتباس شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 10 Rillington Place 1971 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۱۰ Rillington Place 1971 فیلم در سال ۱۹۴۴ با جان کریستی شروع می شود که یکی از آشنایانش به نام موریل ادی را می کشد، او را به آپارتمان خود در ۱۰ Rillington Place فریب می دهد و قول می دهد برونشیت او را با یک “مخلوط خاص درمان کند”، سپس او را با گاز شهری ناتوان می کند، او را با قطعه ای خفه می کند. از طناب استفاده کرده و با جسد او رابطه داشته است. او او را در باغ مشترک بلوک مسطح خود دفن می کند و در حین کندن قبر به طور تصادفی روث فوئرست، یکی از قربانیان قبلی خود را کشف می کند.

در سال ۱۹۴۹، تیم و بریل ایوانز به همراه دختر نوزادشان جرالدین به ۱۰ Rillington Place در غرب لندن نقل مکان کردند. بریل دوباره باردار است و با مصرف چند قرص اقدام به سقط جنین می کند. وقتی او به تیم اطلاع می دهد، آنها با هم مشاجره خشونت آمیزی دارند که کریستی آن را به هم می زند. بلافاصله پس از آن، کریستی به بریل کمک می کند تا بارداری را خاتمه دهد. او وانمود می‌کند که روزی یک کتاب درسی پزشکی می‌خواند تا تیم را از تخصصش متقاعد کند. تیم اساساً بی سواد است و نمی تواند بگوید که کریستی دروغ می گوید. اوانس ها موافقت کردند که به کریستی اجازه دهند این روش را انجام دهد.

کریستی همسرش اتل را با فرستادن او به محل کارش با کاغذبازی مشغول می کند. او ابزار کشتار خود را می گیرد، یک فنجان چای درست می کند و به طبقه بالا به سمت بریل می رود. چند سازنده که برای بازسازی ساختمان بیرون آمده اند، صحبت او را قطع می کنند. به آنها اجازه ورود می دهد و وقتی می بیند که به خوبی مشغول هستند، یک فنجان چای جدید می ریزد و به طبقه بالا برمی گردد. بریل واکنش شدیدی به گاز نشان می دهد و کریستی با مشت به صورت او می کوبد تا او را از پا درآورد. سپس او را خفه کرده و مورد تجاوز قرار می دهد.

وقتی تیم برمی گردد، کریستی به او می گوید که بریل به دلیل عوارض ناشی از این عمل درگذشت. تیم می‌خواهد به پلیس برود، اما کریستی او را متقاعد می‌کند که قبل از واقعیت، او را به عنوان یک اکسسوری در نظر خواهند گرفت. کریستی به تیم پیشنهاد می کند همان شب شهر را ترک کند، در حالی که کریستی جسد بریل را از بین می برد. او قول می دهد که نوزاد را تحت سرپرستی یک زوج بدون فرزند از شرق اکتون قرار دهد. تیم با اکراه موافقت می کند و نیمه شب خانه را ترک می کند. کریستی سپس جرالدین را با کراوات خفه می کند.

زیرنویس فیلم 10 Rillington Place 1971 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۱۰ Rillington Place 1971 تیم با عمه و عمویش در مرتیر تیدفیل مخفی می شود و وانمود می کند که برای تجارت در شهر است. او ادعا می کند که بریل و نوزاد در حال دیدن خانواده اش در برایتون هستند. بستگان تیم نامه ای به پدر بریل می فرستند و پدر بریل در تلگرام در پاسخ می گوید چند ماه است که بریل را ندیده است. هنگامی که تیم با بستگان خود مواجه می شود، وانمود می کند که بریل با یک مرد ثروتمند فرار کرده است و سپس به ایستگاه پلیس محلی مراجعه می کند. او اعتراف می کند که جسد بریل را پس از سقط ناموفق در فاضلاب انداخته است. سه افسر پلیس لندن منهول را بلند می کنند، اما جسد بریل را پیدا نمی کنند. جستجو در ۱۰ مکان ریلینگتون سرانجام اجساد بریل و نوزاد را در دستشویی پیدا کرد، جایی که کریستی آنها را پنهان کرد.

زمانی که تیم به لندن بازگردانده می شود، متهم به قتل همسر و دخترش می شود. او در شوک و ناامیدی از این خبر، به هر دو جنایت اعتراف می کند، هر چند که در هیچ کدام مقصر نیست. در طول محاکمه، کریستی شاهد اصلی است. دفاع تیم اعتبار کریستی را با افشای اینکه او سابقه دزدی و خشونت دارد، از بین می برد. با این وجود، تیم مجرم شناخته شد و به دار آویخته شد.

دو سال پس از محاکمه، اتل شروع به ترس از شوهرش می‌کند و به کریستی اطلاع می‌دهد که برای ماندن در نزد اقوامش از خانه خارج می‌شود. وقتی از او التماس می‌کند که او را ترک نکند، اتل به او اشاره می‌کند که باید در زندان باشد. کریستی همان شب او را به قتل رساند و جسدش را زیر تخته‌های اتاق جلوی خانه‌شان پنهان کرد. بعداً در یک کافه با زنی که از میگرن رنج می برد ملاقات می کند. او وانمود می کند که یک پزشک سابق است و به او قول درمان می دهد. او بعداً در حال گذاشتن کاغذ دیواری تازه روی دیوار آشپزخانه اش دیده می شود. تلویحاً جسد زن را در فضای پشت دیوار پنهان کرده است.

در سال ۱۹۵۳، کریستی در یک خانه مسکونی زندگی می کند. در همین حال، مستأجر جدید برسفورد براون به آپارتمان کریستیز نقل مکان می کند. بوی بدی در آشپزخانه کریستیز به مشام می رسد و برسفورد براون کاغذ دیواری را جدا می کند تا فضایی در پشت دیوار پیدا کند، جایی که سه نفر از قربانیان کریستی را پیدا می کند. بلافاصله پس از آن، کریستی مورد توجه یک افسر پلیس در پوتنی قرار گرفت و دستگیر شد. فیلم با عنوانی پایان می‌یابد که توضیح می‌دهد کریستی به دار آویخته شد و تیم پس از مرگ مورد عفو قرار گرفت و دوباره در زمین مقدس به خاک سپرده شد.

در زمان اکران فیلم، نقدها متفاوت بود. منتقد ورایتی نوشت: “ریچارد فلیشر یک فیلم مستند معتبر ساخته است که تصویری جذاب و آزاردهنده است. اما فیلم این نقص جدی را دارد که حتی تلاشی برای بررسی دلایلی که یک مرد را به یک منحرف هیولا تبدیل کرده است، ندارد.” ستایش جان هرت به خاطر «بازی فوق‌العاده ظریف و شگفت‌انگیزش در نقش مرد جوان گیج‌شده‌ای که هم در دستان قاتل و هم پلیس است» تعلق گرفت. وینسنت کانبی از نیویورک تایمز ۱۰ Rillington Place را به عنوان “یک بحث جدی و جدی از یک فیلم، فیلمی با تعلیق بسیار کمی مبتذل توصیف کرد… مشکل فیلم تا حد زیادی مشکل در مورد واقعی است، که شامل موارد کوچکی بود، افراد بی خیال.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.