تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:34
112 بازدید
کد خبر : 207718

دانلود زیرنویس فیلم A Double Life 1947 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Double Life 1947 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Double Life 1947 زیرنویس فیلم یک زندگی دوگانه یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۴۷ است که داستان بازیگری را روایت می کند که ذهنش تحت تأثیر شخصیتی که به تصویر می کشد، می شود. در این فیلم رونالد کولمن و سیگن هاسو بازی می کنند. کارگردانی آن را جورج کوکور و

دانلود زیرنویس فیلم A Double Life 1947 زیرنویس فیلم یک زندگی دوگانه یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۴۷ است که داستان بازیگری را روایت می کند که ذهنش تحت تأثیر شخصیتی که به تصویر می کشد، می شود. در این فیلم رونالد کولمن و سیگن هاسو بازی می کنند. کارگردانی آن را جورج کوکور و فیلمنامه آن را روث گوردون و گارسون کانین بر عهده دارد. رونالد کولمن برای بازی در این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Double Life 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Double Life 1947 آنتونی «تونی» جان، بازیگر سرشناس صحنه، که بر موفقیت کمدی فعلی‌اش «آقای جنتلمن» سوار شده است، در تولید جدید «اتللوی شکسپیر» توسط ماکس لاسکر، تهیه‌کننده تئاتر، نقش اصلی را دریافت می‌کند. لاسکر همچنین می خواهد که همسر سابق تونی، بریتا، در نقش دزدمونا همبازی شود.

تونی در ابتدا پیشنهاد را رد می کند تا کارگردان ویکتور دونلان، که می داند تونی بیش از حد در نقش هایش درگیر می شود، خلاص شود. بریتا با دونلان موافق است و به بیل فرند، مامور مطبوعاتی هشدار می دهد که اگرچه حال و هوای تونی هنگام حضور در یک کمدی لذت بخش است، اما هنگام حضور در یک درام وحشتناک است. او به دوست هشدار می دهد که تونی آنقدر در نقش ها غوطه ور می شود که می توانند واقعیت او را تصاحب کنند. تونی پس از وسواس فکری برای به تصویر کشیدن اتللو نظر خود را تغییر می دهد. در حالی که تونی در حال فکر کردن به نقش است، در یک رستوران ایتالیایی با پت کرول پیشخدمت ملاقات می کند و این دو به زودی یک رابطه غیر عادی را آغاز می کنند. بریتا با اکراه نقش دزدمونا را می پذیرد و تمرینات شروع می شود. تولید با نقدهای تحسین برانگیز باز می شود، اما تونی به تدریج جذب نقش خود می شود و شروع به از دست دادن کنترل در مورد پایان بازی و شروع زندگی واقعی او می کند. تونی حسادت را کلید شخصیت خود می داند.

دانلود زیرنویس فیلم یک زندگی دوگانه ۱۹۴۷ درست قبل از اجرای سیصدمین نمایشنامه، بریتا قفلی را به او نشان می دهد که بیل برای تولدش به او هدیه داده است و این باعث خشم حسادت او می شود. در آن شب، در طول صحنه “بوسه مرگ” اتللو با دزدمونا، تونی با این نقش مغلوب می شود و تقریباً بریتا را خفه می کند. زمانی که نمایشنامه سال دوم خود را آغاز می کند، تونی از بریتا می خواهد که دوباره با او ازدواج کند، اما او قبول نمی کند. تونی مشکوک است که بریتا عاشق بیل است. تونی عصبانی، گیج و هذیان به آپارتمان پت می رود. بازی و واقعیت در ذهن او آمیخته می‌شوند و او در نهایت پت را با “بوسه مرگ” اتللو می‌کشد. تونی نزد بریتا برمی گردد و روی کاناپه او به خواب می رود.

زیرنویس فیلم A Double Life 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Double Life 1947 روز بعد، خبرنگار ال کولی با اشاره به شباهت‌های قتل پت و “بوسه مرگ” اتللو، به بیل پیشنهاد تبلیغاتی در صفحه اول نمایشنامه تونی داد. تونی با دیدن داستان عصبانی می شود و به صورت فیزیکی به بیل حمله می کند. بیل به تونی مشکوک می شود که قاتل پت است و به پلیس می رود و متوجه می شود که همسایه مست پت به خاطر قتل او دستگیر شده است. تونی خواستار اخراج بیل می شود و بیل برای تعطیلات کوتاهی برنامه ریزی می کند. بیل به بریتا می گوید که او را دوست دارد، اما بریتا احساسات او را پس نمی دهد. با این حال، بریتا به بیل فاش می کند که تونی در شب قتل پت خانه اش را ترک کرد.

زیرنویس فیلم یک زندگی دوگانه ۱۹۴۷ بیل یک بازیگر زن را استخدام می کند تا مانند پت لباس بپوشد، از جمله گوشواره های متمایز پت را بپوشد، و او را به عنوان پیشخدمت در رستورانی که پت در آن کار کرده بود می کارد. بیل تونی را به رستوران دعوت می کند و کاپیتان پلیس پیت بونر در حال تماشای آن است. تونی با دیدن “دو” پت پریشان می شود و با عجله از رستوران بیرون می رود. اکنون مشکوک، بیل و پلیس به دنبال تونی به تئاتر می روند. آنها در بالها ایستاده اند و اجرا را تماشا می کنند و تونی آنجا را می بیند. در اوج اجرای اتللو در آن شب، تونی گناهکار خود را با خنجر واقعی تا حد مرگ می کوبد – در نقطه ای که اتللو در نمایش انجام می دهد. در پشت صحنه، در حالی که از زخمی که به خود وارد کرده، خونریزی می کند، همه چیز را اعتراف می کند و می میرد.

زیرنویس A Double Life 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس یک زندگی دوگانه ۱۹۴۷ وقتی این فیلم اکران شد، منتقد فیلم نیویورک تایمز، بوسلی کروتر نوشت: «ما این را به اعتبار بسیار خوب روث گوردون و گارسون کانین داریم، که باید بدانند – آنها نه تنها بازیگر و نمایشنامه نویس هستند، بلکه همسر و همسر هستند – به نظر می رسد حرفه ای نسبتاً امن، بازیگری، به همان اندازه خطرناک است که می آیند و عشق بین اهالی تئاتر ماجرایی است با خطرات بی نهایت، مخصوصاً زمانی که بازیگری کارش را جدی بگیرد و برای بازی در «اتللو» وارد شود، این کار خطرناک است. دستمال‌ها و خنجرها بر ذهن او حکمرانی می‌کنند. حداقل، این چیزی است که به شیوه‌ای غنی، هیجان‌انگیز و ملودراماتیک در تولید مجلل خود کانین نشان داده می‌شود… جورج کوکور، در کارگردانی او، به خوبی ثابت می‌کند که او تئاتر، دیدنی‌های آن را می‌شناسد. و صداها و افراد شکننده.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.