تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 18:37
171 بازدید
کد خبر : 207922

دانلود زیرنویس فیلم Fast X 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fast X 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fast X 2023 (زیرنویس فیلم Fast & Furious 10) یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی لوئیس لتریر و نویسندگی جاستین لین و دن مازو است. این فیلم دنباله‌ای بر F9 (2021) است که دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم تمام‌قد از مجموعه Fast & Furious است. در این فیلم بازیگرانی از جمله

دانلود زیرنویس فیلم Fast X 2023 (زیرنویس فیلم Fast & Furious 10) یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی لوئیس لتریر و نویسندگی جاستین لین و دن مازو است. این فیلم دنباله‌ای بر F9 (2021) است که دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم تمام‌قد از مجموعه Fast & Furious است. در این فیلم بازیگرانی از جمله وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس “لوداکریس” بریجز، جیسون موموآ، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، جان سینا، جیسون استاتهام، سونگ کانگ، آلن ریچسون، دانیلا ملکیور، اسکات ایستوود، ایفای نقش می‌کنند. میرن، شارلیز ترون، بری لارسون و ریتا مورنو.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Fast X 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Fast X 2023 با برنامه‌ریزی دهمین فیلم از سال ۲۰۱۴، و برنامه پایانی دو قسمتی از اکتبر ۲۰۲۰، لین برای کارگردانی با همراهی بازیگران اصلی تایید شد. عنوان رسمی فیلم زمانی فاش شد که فیلمبرداری اصلی در آوریل ۲۰۲۲ آغاز شد. لین اواخر همان ماه کارگردانی را ترک کرد و دلیل آن تفاوت‌های خلاقانه بود، اگرچه او همچنان عنوان نویسندگی و تولید را حفظ کرد. لتریر یک هفته بعد به عنوان جانشین او استخدام شد. برایان تایلر، آهنگساز قدیمی فرانچایز، برای آهنگسازی فیلم بازگشت. این فیلم با بودجه تولید ۳۴۰ میلیون دلاری، پنجمین فیلم پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ است. فیلمبرداری تا آگوست آن سال به طول انجامید و در لندن، رم، تورین، لیسبون و لس آنجلس انجام شد.

دانلود زیرنویس فیلم Fast & Furious 10 2023 قرار است در ۱۹ می ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شود. دنباله آن، که قرار است قسمت پایانی سری اصلی باشد، نیز در دست ساخت است.

زیرنویس فیلم Fast X 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Fast X 2023 قرار است در ۱۹ می ۲۰۲۳ در ایالات متحده منتشر شود. در فوریه ۲۰۱۶، دیزل تاریخ اکران اولیه فیلم های نهم و دهم را اعلام کرد و دهمین فیلم ابتدا در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ اکران می شود. پس از اینکه F9 به دلیل همه گیر شدن COVID-19 به تاریخ اکران فیلم دهم به تعویق افتاد، تاریخ اکران فیلم دهم برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد. در ژوئن ۲۰۲۱، دیزل تاریخ اکران هدفمند خود را فوریه ۲۰۲۳ اعلام کرد. در آگوست آن، این فیلم به طور رسمی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ اکران شد. در دسامبر، فیلم به تاریخ مه ۲۰۲۳ عقب افتاد و قرار است اکران شود. به طور گسترده منتشر شده است، از جمله در IMAX و سایر فرمت های بزرگ برتر.

زیرنویس Fast X 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Fast & Furious 10 2023 جرمی فوستر در نوشتن برای TheWrap تخمین زد که Fast X ممکن است سود کمتری نسبت به نسخه های قبلی خود داشته باشد و به افزایش ناگهانی بودجه کلی فیلم (با ۷۰ درصد بیشتر از F9) و بودجه بازاریابی بالای مورد انتظار اشاره کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.