تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:02
145 بازدید
کد خبر : 208210

دانلود زیرنویس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 زیرنویس فیلم محافظان کهکشان جلد ۳ یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس، نگهبانان کهکشان، تولید شده توسط استودیو مارول و توزیع شده توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز است. در نظر گرفته شده است که دنباله ای برای Guardians

دانلود زیرنویس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 زیرنویس فیلم محافظان کهکشان جلد ۳ یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس، نگهبانان کهکشان، تولید شده توسط استودیو مارول و توزیع شده توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز است. در نظر گرفته شده است که دنباله ای برای Guardians of the Galaxy (2014) و Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU). این فیلم توسط جیمز گان نویسندگی و کارگردانی شده است و گروهی از بازیگران با حضور کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، کارن گیلان، پوم کلمنتیف، وین دیزل، بردلی کوپر، شان گان، چوکودی ایووجی، ویل پولتر، الیزابت ماریابیک، الیزابت ماریابیک در آن حضور دارند. و سیلوستر استالونه در این فیلم، نگهبانان مأموریتی را برای محافظت از راکت (کوپر) آغاز می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 جیمز گان در نوامبر ۲۰۱۴ گفت که ایده‌های اولیه‌ای برای سومین فیلم در این مجموعه دارد و در آوریل ۲۰۱۷ بازگشت خود را برای نویسندگی و کارگردانی اعلام کرد. دیزنی او را در جولای ۲۰۱۸ پس از انتشار مجدد پست‌های جنجالی در توییتر از این فیلم اخراج کرد، اما استودیو در آن اکتبر مسیر خود را تغییر داد و گان را به عنوان کارگردان بازگرداند. بازگشت گان به طور عمومی در مارس ۲۰۱۹ فاش شد و پس از اینکه گان کار بر روی فیلم خود The Suicide Squad (2021) و فصل اول سریال اسپین آف آن Peacemaker (2022) را به پایان رساند، تولید از سر گرفته شد. فیلمبرداری در نوامبر ۲۰۲۱ در استودیو Trilith در آتلانتا، جورجیا آغاز شد و تا اوایل می ۲۰۲۲ ادامه داشت.

دانلود زیرنویس فیلم محافظان کهکشان جلد ۳ ۲۰۲۳ قرار است در ۵ می ۲۰۲۳ به عنوان بخشی از فاز پنج MCU در ایالات متحده منتشر شود.

زیرنویس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 این فیلم در پانل استودیو مارول در کامیک کان ۲۰۲۲ سن دیگو، جایی که اولین فیلم فاش شد، مورد بحث قرار گرفت. همچنین اعلام شد که ایووجی در نقش High Evolutionary ایفای نقش می کند و با لباس در پنل ظاهر می شود. گان اظهار داشت که این فیلم به صورت عمومی منتشر نشده است زیرا جلوه های بصری به اندازه کافی برای “نمایش های مکرر و بازرسی دقیق” کامل نبوده است. یک تریلر رسمی در ۱ دسامبر ۲۰۲۲ در جریان CCXP منتشر شد. این فیلم «در این میان» توسط Spacehog را به نمایش گذاشت. درو تیلور از TheWrap این تریلر را مهیج، هیجان‌انگیز و احساسی خواند و اظهار داشت که «لحن ثبت شده و غرق‌کننده گان «محافظان کهکشان» بسیار جا افتاده است» و به «جریان پنهانی از مالیخولیا شدید» اشاره کرد. کارسون برتون از ورایتی خاطرنشان کرد که تریلر نشان می‌دهد که فیلم با نمایش خاطرات راکت و غم‌انگیز استار لرد گامورا، «به یک پایان احساسی تبدیل می‌شود». جی پیترز در The Verge گفت این تریلر او را به عنوان یک «سوار وحشیانه در میان ستارگان» با سیارات مختلف جذب کرد.

تریلر دوم این فیلم در جریان Super Bowl LVII در ۱۲ فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد. “از زمانی که رفته اید” توسط Rainbow. Grant Hermanns از Screen Rant احساس کرد که تریلر “نگاه عمیق تری” به فیلم، به ویژه قدرت های آدام وارلاک در مقایسه با حضور کوتاه او در فیلم اول ارائه می دهد. هرمانز همچنین گفت که تریلر دوم «در برجسته کردن داستان احساسی یک گام فراتر می رود» پس از تریلر اول که «به طرز کارآمدی لحن [فیلم] را تنظیم می کند، حاوی نماهای مالیخولیایی فراوان از [نگهبانان کهکشان] در مقابل موسیقی».

زیرنویس Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 - بلو سابتایتل

گان در آوریل ۲۰۱۷ گفت که چهارمین فیلم نگهبانان ممکن است اتفاق بیفتد، اگرچه احتمالاً بر روی گروه جدیدی از شخصیت‌ها متمرکز می‌شود، زیرا گان قصد داشت داستان تیم فیلم‌های قبلی را در Vol. 3. بعداً در سپتامبر، گان احساس کرد که بعید است برای فیلم دیگری از نگهبانان بازگردد، اما اشاره کرد که به همکاری با مارول استودیوز در پروژه‌های دیگری که از نگهبانان و شخصیت‌های کیهانی استفاده می‌کنند، ادامه خواهد داد. یکی از این پروژه‌ها از گان، فیلمی با محوریت دراکس و مانتیس بود که باتیستا آن را «درخشان» نامید. با این حال، در ماه مه ۲۰۲۱، Bautista هیچ به‌روزرسانی دیگری در مورد آن نشنیده بود، احساس می‌کرد استودیو مارول «خیلی علاقه‌مند نیست، یا با روشی که آنها نقشه‌برداری کرده‌اند» مطابقت ندارد. گان در سپتامبر ۲۰۱۹ تایید کرد که قصد دارد برای Vol. 3 آخرین فیلم نگهبانان او باشد که در ماه مه ۲۰۲۱ مجدداً آن را تأیید کرد. در ژوئیه ۲۰۲۱، گیلان تمایل خود را برای ادامه بازی در Nebula پس از جلد. ۳.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.