تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:09
127 بازدید
کد خبر : 208227

دانلود زیرنویس فیلم Libido 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Libido 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Libido 1965 زیرنویس فیلم لیبیدو یک فیلم جیالو ایتالیایی محصول ۱۹۶۵ به نویسندگی و کارگردانی ارنستو گاستالدی و ویتوریو سالرنو، برگرفته از داستانی از همسر گاستالدی، مارا مریل است. جیانکارلو جیانینی، لوچیانو پیگوزی، مریل و دومینیک بوشرو در این فیلم بازی می‌کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Libido 1965

دانلود زیرنویس فیلم Libido 1965 زیرنویس فیلم لیبیدو یک فیلم جیالو ایتالیایی محصول ۱۹۶۵ به نویسندگی و کارگردانی ارنستو گاستالدی و ویتوریو سالرنو، برگرفته از داستانی از همسر گاستالدی، مارا مریل است. جیانکارلو جیانینی، لوچیانو پیگوزی، مریل و دومینیک بوشرو در این فیلم بازی می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Libido 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Libido 1965 در یک عمارت در کنار صخره، پسر جوانی به نام کریستین شاهد است که پدر شیدایی اش، معشوقه خود را در اتاقی با آینه می کشد. سپس پدر با پریدن از صخره خود را می کشد. سال‌ها بعد، مسیحی که اکنون بالغ شده بود، به همراه نامزدش هلن، وکیلش پل و همسر پل، بریژیت، به ارث برمی‌گردد. مسیحی می ترسد که پدرش هنوز زنده باشد و جنون پدرش را همراه با خانه اش به ارث ببرد. اتاق آینه همچنان در بزرگسالی مسیحی را تحت الشعاع قرار می دهد و وسواس او را منعکس و تقویت می کند. اتفاقات عجیبی رخ می دهد که کریستین را به این باور می رساند که ممکن است پدرش هنوز واقعاً در خانه زندگی می کند.

زیرنویس فیلم Libido 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس Libido 1965 به گفته گستالدی، لیبیدو تنها در ۱۸ روز در یک شرط بندی فیلمبرداری شد. او فیلمنامه را بر اساس یک ایده داستانی ساخته شده توسط همسرش مارا مریل، که در این فیلم نیز نقش آفرینی کرده بود، ساخته بود. گاستالدی در فیلم ترسناک خود در سال ۱۹۸۲ دوباره از برخی فیلم‌های این فیلم استفاده کرد.

زیرنویس Libido 1965 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم لیبیدو ۱۹۶۵ به گفته منتقد آدریان لوتر اسمیت، که ادامه داد: «علیرغم محدودیت‌های اجتناب‌ناپذیر بودجه، «لیبیدو» به دلیل عکاسی چشمگیر بی‌اندبلی (توسط رومولو) با طراوت از فیلم Les Diaboliques و The Pit and the Pendulum اثر راجر کورمن وام گرفته شده است. گارونی) و چند مکان عالی.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.