تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:03
108 بازدید
کد خبر : 208339

دانلود زیرنویس فیلم Palava! 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Palava! 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Palava! 2022 یک فیلم کمدی خانوادگی نیجریه ای محصول ۲۰۲۲ است که توسط Inkblot Productions در ارتباط با FilmOne Entertainment ساخته شده است که در ۹ دسامبر ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد، در این فیلم بازیگرانی چون Richard Mofe-Damijo، Bisola Aiyeola، Iyabo Ojo، Mercy Aigbe، Beverly Naya، Beverly Osu، به ایفای نقش

دانلود زیرنویس فیلم Palava! 2022 یک فیلم کمدی خانوادگی نیجریه ای محصول ۲۰۲۲ است که توسط Inkblot Productions در ارتباط با FilmOne Entertainment ساخته شده است که در ۹ دسامبر ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد، در این فیلم بازیگرانی چون Richard Mofe-Damijo، Bisola Aiyeola، Iyabo Ojo، Mercy Aigbe، Beverly Naya، Beverly Osu، به ایفای نقش می پردازند. آکپوفوره، چیندو ایکدیزه، سگون آرینزه، انیولا بادموس. InkBlot Productions فیلم را به عنوان یک کمدی خانوادگی توصیف کرده است که کاملاً با فصل جشن کریسمس مطابقت دارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Palava! 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Palava! 2022 پالاوا داستان یک نوازنده زندگی بالا را روایت می کند، اوسا واندا با بازی ریچارد موفه-دامیجو، هنرمند مشهور موسیقی با پنج دختر و عشق گسترده به زنانی که با بدشانسی وقتی یک رسوایی در آستانه ازدواج او فاش شد، زندگی و خانواده شان زیر و رو شد.

زیرنویس فیلم Palava! 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Palava! 2022 پالوا که بیستمین فیلم Inkblot Productions به کارگردانی نی آکینمولایان است و نمایش آن در سینماهای سراسر کشور در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۲ آغاز شد. اولین نمایش در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار شد و یک رویداد با مضمون آنکارا بود که افراد مشهور مختلفی در آن حضور داشتند که لباسی مطابق با لباس پوشیده بودند.

دانلود زیرنویس فیلم پالوا! ۲۰۲۲ موضوع، بیشتر بازیگران و بازیگرانی که در این فیلم بازی کردند و همچنین سایر بازیگرانی که در فیلم بازی نکردند مانند نانسی ایسیمه، شارون اوجا، روث کدیری و دیگران برای اولین بار حضور داشتند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.