تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:04
131 بازدید
کد خبر : 208341

دانلود زیرنویس فیلم Prison 77 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Prison 77 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Prison 77 2022 زیرنویس فیلم زندان ۷۷ یک فیلم درام تاریخی و هیجان‌انگیز اسپانیایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی آلبرتو رودریگز بر اساس فیلمنامه‌ای که با رافائل کوبوس نوشته شده و میگل هران و خاویر گوتیرز در آن بازی می‌کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Prison 77 2022 این طرح

دانلود زیرنویس فیلم Prison 77 2022 زیرنویس فیلم زندان ۷۷ یک فیلم درام تاریخی و هیجان‌انگیز اسپانیایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی آلبرتو رودریگز بر اساس فیلمنامه‌ای که با رافائل کوبوس نوشته شده و میگل هران و خاویر گوتیرز در آن بازی می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Prison 77 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Prison 77 2022 این طرح که از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۸ در جریان به اصطلاح انتقال اتفاق می افتد، الهام گرفته از تلاش واقعی برای فرار از زندان کارسل مدلوی بارسلون است که توسط ۴۵ زندانی در سال ۱۹۷۸، پس از شورش به رهبری COPEL [ca] (Coordinadora de Presos) تلاش شد. ان لوچا). داستان دو تن از زندانیان، خوزه پینو و مانوئل، یک زندانی سالخورده است که به ترتیب از چندین زندان عبور کرده است و یک دستیار حسابداری جوان که به تازگی وارد زندان شده است.

زیرنویس فیلم Prison 77 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Prison 77 2022 فیلمنامه توسط آلبرتو رودریگز کارگردان در کنار رافائل کوبوس نویسنده معمولی او نوشته شده است. این فیلم محصول Movistar Plus+ و Atípica Films است. خدمه دیگر همکاران تکراری آلبرتو رودریگز مانند الکس کاتالان (فیلمبردار)، پپه دومینگوئز دل اولمو (کارگردان هنری)، خوزه جی. مویانو [حدود] (تدوین) و خولیو د لا روزا [es] (آهنگساز) حضور داشتند.

دانلود زیرنویس فیلم زندان ۷۷ ۲۰۲۲ فیلمبرداری در بارسلونا در ۲ اوت ۲۰۲۱ با استفاده از Cárcel Modelo [es] واقعی به عنوان محل فیلمبرداری آغاز شد. مرحله اول فیلمبرداری در اواخر آگوست ۲۰۲۱ به پایان رسید. سپس تولید برای مرحله دوم و نهایی به استان سویا منتقل شد و در ۴ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

زیرنویس Prison 77 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم زندان ۷۷ ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۱۰۰٪ نظرات ۵ منتقد مثبت هستند، با میانگین امتیاز ۸.۰/۱۰. Andrea G. Bermejo از Cinemanía به این فیلم ۴ از ۵ ستاره داد و به این نتیجه رسید که برخی از بهترین بازی های سال در فیلم حضور دارند و کل بازیگران “در ارتباط عمیق با داستانی که می خواهند بگویند” هستند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.