تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:23
149 بازدید
کد خبر : 208009

دانلود زیرنویس فیلم R.M.N. 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم R.M.N. 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم R.M.N. 2022 فیلمی درام محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی کریستین مونگیو است. داستان فیلم در یک روستای چند قومیتی در ترانسیلوانیا، رومانی، در فصل تعطیلات ۲۰۱۹-۲۰۱۹ اتفاق می‌افتد، داستان مردی است که از آلمان برمی‌گردد و معشوق سابقش که در دهکده کار می‌کند. مونگیو نام فیلم را از نام مخفف

دانلود زیرنویس فیلم R.M.N. 2022 فیلمی درام محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی کریستین مونگیو است. داستان فیلم در یک روستای چند قومیتی در ترانسیلوانیا، رومانی، در فصل تعطیلات ۲۰۱۹-۲۰۱۹ اتفاق می‌افتد، داستان مردی است که از آلمان برمی‌گردد و معشوق سابقش که در دهکده کار می‌کند. مونگیو نام فیلم را از نام مخفف رومانیایی تشدید مغناطیسی هسته ای گرفته است زیرا این فیلم “تحقیق در مغز، اسکن مغزی است که تلاش می کند چیزهای زیر سطح را تشخیص دهد”.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم R.M.N. 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم R.M.N. 2022 مونگیو فیلمنامه را در بهار ۲۰۲۱ نوشت. فیلمبرداری از نوامبر ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲ در ریمتیا و دیگر روستاهای سراسر ترانسیلوانیا انجام شد.

زیرنویس فیلم R.M.N. 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس R.M.N. 2022 این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ در رقابت اصلی به نمایش درآمد. در ماه مه ۲۰۲۲، IFC Films حقوق آمریکای شمالی را قبل از اولین نمایش به دست آورد.

زیرنویس R.M.N. 2022 - بلو سابتایتل

همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ در رده سینمای جهان معاصر به نمایش درآمد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.