تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 21:06
164 بازدید
کد خبر : 208314

دانلود زیرنویس فیلم Rimini 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rimini 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rimini 2022 زیرنویس فیلم ریمینی یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی اولریش سیدل است. ریچی براوو، خواننده پاپ معروف اتریشی که در ایتالیا ساکن شده است، و همچنین دختر جدا شده و پدر بازنشسته اش را به تصویر می کشد. هانس مایکل رهبرگ نقش پدر را در آخرین نقش سینمایی

دانلود زیرنویس فیلم Rimini 2022 زیرنویس فیلم ریمینی یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی اولریش سیدل است. ریچی براوو، خواننده پاپ معروف اتریشی که در ایتالیا ساکن شده است، و همچنین دختر جدا شده و پدر بازنشسته اش را به تصویر می کشد. هانس مایکل رهبرگ نقش پدر را در آخرین نقش سینمایی خود بازی می کند. این فیلم اولین فیلم در یک دوگانگی است. فیلم دیگر، اسپارتا، درباره برادر ریچی، ایوالد است. ریمینی اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم برلین ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rimini 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rimini 2022 شخصیت ریچی براوو برای مایکل توماس نوشته شده است. سیدل پس از آن که توماس آهنگ فرانک سیناترا را در یک رستوران به طور بداهه هنگام فیلمبرداری Import/Export (2007) خواند، این شخصیت را تصور کرد.

این فیلم از مارس ۲۰۱۷ در اتریش، ایتالیا، رومانی و آلمان به مدت ۸۵ روز در طول یک سال فیلمبرداری شد. فیلمبرداری در ریمینی قرار بود در نوامبر ۲۰۱۷ انجام شود، اما به دلیل زمستان به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول شد. مه آنطور که پیش بینی می شد وارد نشد.

دانلود زیرنویس فیلم ریمینی ۲۰۲۲ سیدل و ورونیکا فرانتس این دوگانه را در ابتدا به صورت یک فیلم با عنوان بازی‌های شرور (به آلمانی: Böse Spiele) نوشتند که دو خط داستانی به طور موازی بیان شده بودند، اما تصمیم گرفتند آن را در مراحل تدوین به دو فیلم تقسیم کنند. سیدل گفت: “عنصر وحدت بخش در اینجا جستجوی خوشبختی و تلاش برای پشت سر گذاشتن گذشته است. اما به شما می رسد، این حقیقت تلخ یا شاید رهایی بخش است که قهرمانان داستان در نهایت باید با آن روبرو شوند.” فریتز اوسترمایر و هرویگ زامرنیک آهنگ های شلاگر ریچی براوو را نوشتند.

زیرنویس فیلم Rimini 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rimini 2022 ریمینی در فوریه ۲۰۲۲ در هفتاد و دومین جشنواره بین المللی فیلم برلین در رقابت رسمی به نمایش درآمد. همچنین در دیاگوناله ۲۰۲۲ نمایش داده شد، جایی که جوایز بهترین فیلم بلند و بهترین طراحی لباس را از آن خود کرد.

زیرنویس فیلم ریمینی ۲۰۲۲ بازی‌های بد: ریمینی اسپارتا، فیلمی ۲۰۵ دقیقه‌ای متشکل از ریمینی و اسپارتا که با هم تدوین شده‌اند، در جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام در ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. قرار است در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۳ در فیلم آرشیو اتریش به نمایش درآید.

زیرنویس Rimini 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس ریمینی ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم دارای امتیاز ۸۸ درصدی بر اساس هشت نقد و میانگین امتیاز ۷.۵۰/۱۰ است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس شش منتقد، میانگین وزنی ۸۱ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.