تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 19:05
159 بازدید
کد خبر : 208169

دانلود زیرنویس فیلم Salaam Venky 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Salaam Venky 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Salaam Venky 2022 زیرنویس فیلم هندی سلام ونکی یک فیلم هندی زبان درام به کارگردانی رواتی است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم توسط Suraj Singh و Shraddha Agrawal از طریق بنرهای آنها، Blive Productions و RTake Studios تهیه شده است. این فیلم با بازی کاجول و ویشال جثوا در

دانلود زیرنویس فیلم Salaam Venky 2022 زیرنویس فیلم هندی سلام ونکی یک فیلم هندی زبان درام به کارگردانی رواتی است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم توسط Suraj Singh و Shraddha Agrawal از طریق بنرهای آنها، Blive Productions و RTake Studios تهیه شده است. این فیلم با بازی کاجول و ویشال جثوا در نقش‌های اصلی، حول محور داستان واقعی مادری است که هر کاری می‌کند انجام می‌دهد تا پسرش را که به دیستروفی عضلانی دوشن تشخیص داده شده است، به بهترین شکل زندگی کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Salaam Venky 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Salaam Venky 2022 این فیلم بر اساس کتاب The Last Huray نوشته شریکانت مورتی ساخته شده است که بر اساس وقایع زندگی واقعی کولاوننو ونکاتش و مادرش K. Sujata است.
این فیلم در اکتبر ۲۰۲۱ با نام آزمایشی The Last Hurrah معرفی شد. این اعلامیه شامل تصویری از رهبر و کارگردان بود. اما بعداً با شروع تیراندازی، نام به سلام ونکی تغییر یافت.
دانلود زیرنویس فیلم هندی سلام ونکی ۲۰۲۲ قسمت‌های اصلی فیلم از فوریه تا آوریل ۲۰۲۲ در هند فیلم‌برداری شد، بقیه قسمت‌ها بعداً در همان سال از جمله فیلم کوتاه عامرخان فیلمبرداری شدند. فیلمبرداری در ۳ اکتبر ۲۰۲۲ به پایان رسید.

زیرنویس فیلم Salaam Venky 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Salaam Venky 2022 این فیلم در ۷ اکتبر ۲۰۲۱ توسط رواتی و کاجول اعلام شد. عکاسی اصلی در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد، اولین برنامه در بمبئی انجام شد. این فیلم در ۹ دسامبر ۲۰۲۲ در سینما اکران شد.

زیرنویس Salaam Venky 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی سلام ونکی ۲۰۲۲ داوال روی از The Times of India به این فیلم ۴ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: «هزینه‌های دل‌انگیز، مملو از مثبت‌اندیشی به اندازه درد، دیدنی است که باید تماشا کرد»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.