تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:36
143 بازدید
کد خبر : 208412

دانلود زیرنویس فیلم The Chaser 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Chaser 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Chaser 2008 زیرنویس فیلم کره ای تعقیب کننده  یک فیلم اکشن مهیج محصول سال ۲۰۰۸ کره جنوبی با بازی کیم یون سوک و ها جونگ وو است. این فیلم توسط نا هونگ جین در اولین کارگردانی خود کارگردانی شد. با الهام از قاتل سریالی کره ای واقعی یو یانگ چول، صحنه

دانلود زیرنویس فیلم The Chaser 2008 زیرنویس فیلم کره ای تعقیب کننده  یک فیلم اکشن مهیج محصول سال ۲۰۰۸ کره جنوبی با بازی کیم یون سوک و ها جونگ وو است. این فیلم توسط نا هونگ جین در اولین کارگردانی خود کارگردانی شد. با الهام از قاتل سریالی کره ای واقعی یو یانگ چول، صحنه های خاصی در محل اطراف مانگوون-دونگ در منطقه ماپو، سئول فیلمبرداری شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Chaser 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Chaser 2008 جونگ هو یک کارآگاه سابق ناصادق است که به دلال محبت تبدیل شده است که به دلیل ناپدید شدن دو تن از فاحشه هایش دچار مشکل مالی شده است. یک شب، او به می جین دستور می دهد تا به یک مشتری، با وجود اعتراض او به بیماری، خدمات ارائه دهد. جونگ هو متوجه می شود که این مشتری آخرین کسی است که دختران گم شده خود را دیده است. جونگ هو با این باور که این مشتری زنانش را قاچاق می کند، می جین را می فرستد تا بتواند آدرس مشتری را برای او فوروارد کند. جونگ هو با گروه ضربت پلیس قدیمی خود تماس می گیرد تا کمک کند، اما آنها نمی توانند کمک کنند زیرا شهردار سئول، که آنها از او محافظت می کردند، با مدفوع مورد حمله قرار گرفته است. این باعث می شود که پلیس از طوفان رسانه ای رنج ببرد.

مشتری، یئونگ مین، می جین را به خانه ای برمی گرداند اما می جین به دلیل نداشتن سرویس سلولی حمام با جونگ هو تماس نمی گیرد. یئونگ مین می جین را می بندد، اما مبارزات او مانع از قتل او با اسکنه می شود، بنابراین یئونگ مین با چکش به او ضربه می زند و او را از پا در می آورد. درست در همان لحظه، یک زوج مسن از کلیسای محلی وارد می شوند و در مورد صاحب خانه واقعی، آقای پارک، جویا می شوند. سگش را می شناسند سپس یونگ مین زوج مسن را به داخل دعوت می کند و آنها را به قتل می رساند.

دانلود زیرنویس فیلم تعقیب کننده ۲۰۰۸ جونگ هو که فقط از منطقه مشتری آگاه است، جستجو می کند. یئونگ مین سعی می کند ماشین زوج را رها کند، اما با ماشین جونگ هو برخورد می کند. شک جونگ هو برانگیخته می شود زیرا یئونگ مین روی پیراهنش خون است و از دادن شماره تلفن خود خودداری می کند. جونگ هو با شماره مشتری تماس می گیرد و تلفن یونگ مین زنگ می زند. یونگ مین فرار می کند اما توسط جونگ هو دستگیر و کتک می خورد. هر دو مرد توسط یک پلیس محلی دستگیر می شوند. در ایستگاه، یئونگ مین به طور اتفاقی اعتراف می کند که مرتکب ۹ قتل شده است. بخش‌های رقیب پلیس بر سر اینکه چه کسی در مورد قتل‌های حل‌نشده مشهور در این منطقه تحقیق خواهد کرد، بحث می‌کنند.

زیرنویس فیلم The Chaser 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Chaser 2008 با وجود این اعتراف، پلیس هیچ مدرک فیزیکی ندارد، بنابراین نمی تواند یئونگ مین را برای مدت طولانی بازداشت کند. یئونگ مین فاش می کند که می جین زنده است، اما پلیس شک دارد. جونگ هو برای جمع‌آوری نمونه‌های DNA به آپارتمان می‌جین می‌رود و از آنجا دختر می‌جین، یون‌جی را با خود می‌برد در حالی که او در زادگاه یئونگ مین به دنبال یک سرنخ می‌رود. جونگ هو متوجه می شود که یئونگ مین به دلیل لوبوتومی کردن برادرزاده خود به سه سال زندان محکوم شده است. روسپی دیگری به جونگ هو می گوید که یئونگ مین ناتوان است. هنگامی که یئونگ مین در مورد ناتوانی او که بخشی از انگیزه او است مورد سوال قرار می گیرد، او به بازجو حمله می کند. دستیار جونگ هو اتاقی را پیدا می کند که زمانی یئونگ مین در آن زندگی می کرد. جونگ هو نقاشی های مذهبی روی دیوارهای اتاق را کشف می کند. یون جی در حالی که زنی را که شبیه مادرش است دنبال می کند، سرگردان می شود، سپس با تصادف روبرو می شود و توسط جونگ هو به بیمارستان آورده می شود.

یئونگ مین پس از شکست مجدد توسط جونگ هو یک برتری کاذب به دست می آورد. دادستان جراحات یئونگ مین را کشف می کند و خواستار آزادی یئونگ مین می شود و از صبر کردن برای نتایج آزمایش DNA خودداری می کند. دادستان با بیان اینکه دستگیری یئونگ مین به عنوان تلاش پلیس برای حفظ چهره تلقی خواهد شد، خواستار دستگیری جونگ هو به دلیل مجروح کردن یئونگ مین شد. جونگ هو دستبند زده می شود و برای فرار به هم تیمی های سابقش حمله می کند. یکی از آنها او را آزاد می کند.

زیرنویس فیلم تعقیب کننده ۲۰۰۸ در همین حین، می جین خود را آزاد کرد و از خانه فرار کرد. او که به شدت مجروح شده است، در یک مغازه گوشه ای نزدیک کمک می یابد و در پشت پنهان می شود. پلیس در جریان است، اما نزدیک ترین افسران در خواب عمیق هستند. یئونگ مین برای خرید سیگار در همان مغازه توقف می کند. بدون دانستن اینکه یئونگ مین خود مهاجم است، مغازه دار داستان می جین را به او می گوید و از او می خواهد که بماند تا از آنها در برابر مهاجم (که خودش است) محافظت کند تا زمانی که آنها منتظر پلیس هستند. یئونگ مین از چکش مغازه دار برای قتل او و می جین استفاده می کند. با هشدار آژیر پلیس، جونگ هو می رسد و متوجه می شود که پلیس مغازه خونین را محاصره کرده است. یئونگ مین خارج از دوربین به خانه آقای پارک می گریزد، جایی که سر و دست های بریده شده می جین را در یک مخزن ماهی ذخیره می کند. یونگ مین زوج مسن را دفن می کند و سگ آقای پارک را می کشد.

زیرنویس The Chaser 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس تعقیب کننده ۲۰۰۸ در ۱۴ فوریه ۲۰۰۸ در کره جنوبی اکران شد. در آخر هفته افتتاحیه آن ۳,۹۱۴,۸۴۷ دلار آمریکا فروخت و پس از فیلم آمریکایی Jumper در رتبه دوم باکس آفیس قرار گرفت. سپس برای سه آخر هفته متوالی در صدر باکس آفیس قرار گرفت و تا اول ژوئن ۲۰۰۸ مجموعا ۳۵۷۶۰۱۳۳ دلار آمریکا فروش داشت. The Chaser در مجموع ۵,۱۲۰,۶۳۰ پذیرش در سراسر کشور دریافت کرد که آن را به سومین فیلم محبوب کره جنوبی در سال ۲۰۰۸ پس از خوب، بد، عجیب و غریب و رسوایی سازان تبدیل کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.