تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:56
161 بازدید
کد خبر : 208513

دانلود زیرنویس فیلم Wise Blood 1979 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Wise Blood 1979 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Wise Blood 1979 زیرنویس فیلم خون خردمند یک فیلم درام کمدی سیاه محصول سال ۱۹۷۹ به کارگردانی جان هیوستون با بازی برد دوریف، دن شور، ایمی رایت، هری دین استانتون و ند بیتی است. این بر اساس رمان ۱۹۵۲ خون خردمند اثر فلانری اوکانر ساخته شده است. این فیلم به عنوان محصول

دانلود زیرنویس فیلم Wise Blood 1979 زیرنویس فیلم خون خردمند یک فیلم درام کمدی سیاه محصول سال ۱۹۷۹ به کارگردانی جان هیوستون با بازی برد دوریف، دن شور، ایمی رایت، هری دین استانتون و ند بیتی است. این بر اساس رمان ۱۹۵۲ خون خردمند اثر فلانری اوکانر ساخته شده است. این فیلم به عنوان محصول مشترک آلمان با عنوان Der Ketzer یا Die Weisheit des Blutes زمانی که در آلمان اکران شد و Le Malin در فرانسه اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Wise Blood 1979 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Wise Blood 1979 هیزل «هیز» موتس (براد دوریف) یک کهنه سرباز ۲۲ ساله از یک جنگ نامشخص و واعظ کلیسای حقیقت بدون مسیح است، یک سازمان مذهبی ساخته خود او، که مخالف هر گونه اعتقاد به خدا، یک زندگی پس از مرگ است. ، گناه یا شر قهرمان داستان با شخصیت های مختلفی مانند سابث لیلی هاکس نوجوان، پدربزرگش آسا هاکس که یک واعظ معمولی پیاده رو است، روبرو می شود. و یک پسر محلی به نام انوک امری، که عیسی “جدید” را در موزه محلی به شکل جسد کوچک یک سرخپوست آمریکای جنوبی کوچک شده پیدا می کند. هوور شوتس یک مروج است که می خواهد شغل هیزل را به عنوان یک پیامبر مدیریت کند در حالی که صاحبخانه هیزل عاشق او می شود.

دانلود زیرنویس فیلم خون خردمند ۱۹۷۹ پس از طرد شدن توسط موتس، صاحبخانه با پلیس تماس می گیرد و او را از پرداخت اجاره بها باز می دارد. پلیس پس از کور کردن عمدی خود با لیمو، موتس را در حالت نیمه هوشیار در میان زباله ها دراز کشیده است. او را به خانه ای برمی گردانند که او را روی تخت در اختیار صاحبخانه می گذارند. او به او قول یک زندگی آسان را می دهد، در هر قسمت از خانه که انتخاب کند، در حالی که او تمام وقت منتظر اوست.

زیرنویس فیلم Wise Blood 1979 - بلو سابتایتل

زیرنویس Wise Blood 1979 بیشتر در و اطراف Macon، جورجیا، در نزدیکی خانه O’Connor در اندلس در Baldwin County فیلمبرداری شد و از بسیاری از ساکنان محلی به عنوان افراد اضافی استفاده شد. آهنگ اصلی موسیقی توسط الکس نورث ساخته شده است.

زیرنویس فیلم خون خردمند ۱۹۷۹ نیو لاین سینما پس از نمایش در جشنواره کن، توزیع فیلم را در ایالات متحده آغاز کرد. یک tsantsa از دانشگاه مرسر در تولید استفاده شد و در فیلم پایانی ظاهر شد. تسانتسا در سال ۲۰۱۹ توسط دانشگاه بازگردانده شد.

زیرنویس Wise Blood 1979 - بلو سابتایتل

زیرنویس خون خردمند ۱۹۷۹ در کن، فیلم با استقبال متفاوتی روبرو شد. وینسنت کانبی، منتقد پس از نمایش آن در جشنواره فیلم نیویورک، این فیلم را «یکی از بدیع‌ترین و خیره‌کننده‌ترین فیلم‌های جان هیوستون خواند. آنقدر عجیب، خنده‌دار، غافلگیرکننده و آن‌قدر دلهره‌آور است که باور کردنش سخت است. نه اولین فیلم از یک کودک وحشتناک به جای سی و سومین فیلم مردی که اکنون در دهه هفتاد خود است و کارنامه کاری اش از یک دهه نقشه های آب و هوا، فراز و نشیب های بیشتری داشته است.” سام جوردیسون از گاردین در یک بررسی گذشته نگر نوشت: این اقتباس فوق‌العاده است. این ترفند نادر وفادار به نظر می‌رسد به روح و صدای کتاب، در حالی که در نوع خود یک اثر هنری است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.