تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 11:37
149 بازدید
کد خبر : 195609

دانلود زیرنویس مستند A Storm Was Coming 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند A Storm Was Coming 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند A Storm Was Coming 2020 فراتر از محدودیت‌های تاریخ‌های استعماری پذیرفته‌شده، اولین فیلم انفرادی کارگردان اسپانیایی خاویر فرناندز وازکز یک آزمایش سمعی و بصری است که ریشه در تحقیقات دقیق انسان‌شناسی دارد. طوفان در حال آمدن بود که سال گذشته در نسخه افتتاحیه PROGRESSIO، پلتفرم توسعه PRERESENTATION FRAMES توسعه یافت، روایتی متضاد

دانلود زیرنویس مستند A Storm Was Coming 2020 فراتر از محدودیت‌های تاریخ‌های استعماری پذیرفته‌شده، اولین فیلم انفرادی کارگردان اسپانیایی خاویر فرناندز وازکز یک آزمایش سمعی و بصری است که ریشه در تحقیقات دقیق انسان‌شناسی دارد. طوفان در حال آمدن بود که سال گذشته در نسخه افتتاحیه PROGRESSIO، پلتفرم توسعه PRERESENTATION FRAMES توسعه یافت، روایتی متضاد از تاریخ سنتی روابط پیچیده اسپانیا با گینه استوایی، مستعمره سابق آن، ارائه می‌کند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/a-storm-was-coming-2020/

A Storm Was Coming (2020) - IMDb

زیرنویس مستند A Storm Was Coming 2020 این ویژگی با ترکیب ژانرها و آمیختن فیلم با طراحی‌ها، نوشته‌ها و عکس‌های اصلی، صحنه‌های معمولی فیلم‌برداری شده در گینه استوایی را با کلوزآپ‌های سخت از استودیو صداپیشگی که در آن بازیگران اسپانیایی روایتی از تاریخ را روایت می‌کنند که به اصطلاح روایت رسمی را زیر سوال می‌برد، در هم می‌پیچد.

Review: A Storm Was Coming - Cineuropa

زیرنویس A Storm Was Coming 2020 اما در این فضای استودیویی، زمانی که بازیگران در داستان خود دست و پا می زنند، مصنوعی بودن بیشتر می شود. طوفان در راه بود دفاع سرسختانه از ظرفیت تاریخ شفاهی برای به چالش کشیدن روایت های مسلط قدرت است.

A Storm Was Coming (2020) - IMDb

این نمایش با یک پرسش و پاسخ زنده با کارگردان خاویر فرناندز وازکز، به میزبانی نیکو مارزانو، کیوریتور جشنواره در ۸ دسامبر دنبال می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.