تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 16:55
136 بازدید
کد خبر : 201075

دانلود ترینر بازی Battlefield 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Battlefield 2 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Battlefield 2  یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز در ژوئن ۲۰۰۵ به عنوان سومین بازی از سری Battlefield منتشر شده است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید بازیکنان در یک میدان نبرد مدرن با استفاده از سیستم های تسلیحاتی

دانلود ترینر بازی Battlefield 2  یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز در ژوئن ۲۰۰۵ به عنوان سومین بازی از سری Battlefield منتشر شده است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

بازیکنان در یک میدان نبرد مدرن با استفاده از سیستم های تسلیحاتی مدرن می جنگند. Battlefield 2 یک بازی تیراندازی اول شخص با برخی عناصر استراتژی و تاکتیکال شوتر است.

ترینر بازی Battlefield 2 جنبه تک نفره شامل ماموریت هایی است که شامل درگیری بین تفنگداران دریایی ایالات متحده، چین و ائتلاف خیالی خاورمیانه است. جنبه چند نفره بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که در جوخه هایی سازماندهی شوند که تحت رهبری یک فرمانده قرار می گیرند تا کار تیمی را ارتقا دهند. داستان در اوایل قرن بیست و یکم و در طول یک جنگ جهانی خیالی بین بلوک‌های قدرت مختلف رخ می‌دهد: چین، اتحادیه اروپا، ائتلاف خیالی خاورمیانه (MEC)، روسیه و ایالات متحده. این بازی در جبهه های مختلف اتفاق می افتد، زیرا خاورمیانه و چین توسط نیروهای ایالات متحده و اتحادیه اروپا و ایالات متحده توسط نیروهای چینی و MEC مورد تهاجم قرار می گیرند. دنباله ای به نام Battlefield 3 در اکتبر ۲۰۱۱ منتشر شد.

در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۴، سرور اصلی چند نفره در کنار سایر عناوین مبتنی بر GameSpy بسته شد.[۵][۶] با این حال، مدهای ایجاد شده توسط طرفداران به سرعت عملکرد آنلاین را با سرورهای جایگزین بازیابی کردند. در سال ۲۰۱۷، Electronic Arts خواستار حذف نسخه‌های اصلاح‌شده Battlefield 2 در سرورهای جایگزین شد که توسط گروهی به نام «Revive Network» توزیع شده بود، زیرا حق نسخه‌برداری آن‌ها نقض شده بود.

Battlefield 2 دنباله ای بر Battlefield Vietnam است که تغییرات زیادی در گیم پلی محبوب نسخه اصلی دارد. بسیاری از این ویژگی های گیم پلی جدید با در نظر گرفتن کار گروهی و همکاری به بازی اضافه شدند. موتور بازی جدید شامل فیزیک بهبود یافته، نورپردازی پویا و نفوذ واقعی تر مواد است.

ترینر Battlefield 2  یک بازی ویدئویی چند نفره است که از طریق اینترنت یا شبکه محلی انجام می شود. حالت تک نفره با سه سطح دشواری گنجانده شده است. هر دو حالت بازیکن از نقشه های یکسانی استفاده می کنند و از حالت بازی فتح Battlefield استفاده می کنند. حالت تک‌نفره به ۱۶ بازیکن تحت کنترل رایانه اجازه می‌دهد[۱۰] در حالی که حالت اینترنت تا ۶۴ بازیکن را می‌دهد. بازیکنان می توانند به عنوان سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده، ارتش آزادیبخش خلق یا “ائتلاف خاورمیانه” بازی کنند. گروه‌های اضافی از طریق بسته‌های توسعه، مانند اتحادیه اروپا، قابل بازی هستند. پیشرفت در بازی از طریق تبلیغات انجام می شود که امکان باز کردن سلاح های اضافی را فراهم می کند. با انجام بازی در سرورهای رتبه بندی شده، بازیکنان می توانند به آمار بازیکنان جهانی خود اضافه کنند. این آمار برای اعطای تبلیغات و سایر دستاوردها استفاده می شود.

Battlefield 2 | Eurogamer.net

در Battlefield 2، بازیکنان به دو تیم مخالف تقسیم می‌شوند (که کدام گروه‌ها را نمایندگی می‌کنند به نقشه بستگی دارد). هدف اصلی در Battlefield 2 کاهش بلیط تیم های مقابل است. بلیت نشان دهنده توانایی ارتش برای تقویت موقعیت خود در میدان جنگ است. هر تیم فقط تعداد محدودی بلیت دارد و هر مصدوم در میدان نبرد تعداد بلیط های موجود را کاهش می دهد. نقاط کنترل نشان دهنده نقاط کلیدی روی نقشه هستند و با پرچم نشان داده می شوند. نقاط کنترل نقاط تخم ریزی Battlefield 2 هستند و یک تیم که اکثریت قابل توجهی از نقاط کنترل را در اختیار دارد باعث می شود که بلیط تیم های دیگر بدون توجه به تلفات به تدریج کاهش یابد. یک دور زمانی به پایان می رسد که بلیط های یک تیم تمام شود، تایمر دور به پایان می رسد، یا اگر در هر نقطه ای یک تیم نقطه کنترلی نداشته باشد و هیچ سربازی در میدان نبرد زنده نباشد (به این معنی که آنها به هیچ وجه در میدان جنگ حضور ندارند).

دو حالت بازی Battlefield 2 عبارتند از Conquest و Cooperative. تنها تفاوت بین این دو حالت این است که Cooperative شامل بازیکنان کنترل شده توسط رایانه است، در حالی که Conquest فقط به بازیکنان انسانی اجازه می دهد. نتایج از حالت Cooperative در آمار جهانی بازیکنان حساب نمی شود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.