تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 12:24
152 بازدید
کد خبر : 201551

دانلود ترینر بازی Empires of the Undergrowth – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Empires of the Undergrowth – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Empires of the Undergrowth  یک بازی استراتژیک مستعمره مورچه ها است که سرعت بالایی دارد. در زیر زمین لانه خود را حفاری می‌کنید، تونل‌ها و اتاق‌هایی برای ذخیره منابع و پرورش نوزادان خود می‌سازید، سپس در بالای زمین اقدام می‌کنید. در اینجا، مورچه های شما ادعای قلمرو می کنند، منابع را جمع

دانلود ترینر بازی Empires of the Undergrowth  یک بازی استراتژیک مستعمره مورچه ها است که سرعت بالایی دارد. در زیر زمین لانه خود را حفاری می‌کنید، تونل‌ها و اتاق‌هایی برای ذخیره منابع و پرورش نوزادان خود می‌سازید، سپس در بالای زمین اقدام می‌کنید. در اینجا، مورچه های شما ادعای قلمرو می کنند، منابع را جمع آوری می کنند و بر دشمنان ترسناک غلبه می کنند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Empires of the Undergrowth یک بازی استراتژیک مستعمره مورچه ها است که سرعت بالایی دارد. در زیر زمین لانه خود را حفاری می کنید، تونل ها و اتاقک هایی برای ذخیره منابع و پرورش نوزادان خود می سازید، قبل از اینکه روی زمین بگردید.

ترینر Empires of the Undergrowthدر اینجا، مورچه های شما ادعای قلمرو می کنند، منابع را جمع آوری می کنند و موجودات ترسناک را از بین می برند. چیدمان لانه، اندازه ارتش و ترکیب آن به همراه دانستن زمان حمله یا عقب نشینی، کلید تضمین پیروزی برای کلونی مورچه های شما هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.