تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 12:59
150 بازدید
کد خبر : 201559

دانلود ترینر بازی LEGO Brawls – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی LEGO Brawls – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی LEGO Brawls رویای جنگ‌جویان مینی‌فیگور نهایی را ببینید و با تمام تم‌های LEGO® مورد علاقه‌تان در اولین گروه اکشن خروس‌بازی که در جهان LEGO تنظیم شده است، راه بروید. با دوستان خود در خانه یا در سراسر جهان بازی کنید و ببینید چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرید. برای دانلود ترینر

دانلود ترینر بازی LEGO Brawls رویای جنگ‌جویان مینی‌فیگور نهایی را ببینید و با تمام تم‌های LEGO® مورد علاقه‌تان در اولین گروه اکشن خروس‌بازی که در جهان LEGO تنظیم شده است، راه بروید. با دوستان خود در خانه یا در سراسر جهان بازی کنید و ببینید چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی LEGO Brawls رویای جنگ‌جویان مینی‌فیگور نهایی را ببینید و با تمام تم‌های LEGO® مورد علاقه‌تان در اولین گروه اکشن خروس‌بازی که در جهان LEGO تنظیم شده است، راه بروید. با دوستان خود در خانه یا در سراسر جهان بازی کنید و ببینید چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرید.

BRAWLER نهایی را بسازید
قهرمان نهایی LEGO Minifigure خود را با سبک، استراتژی و شخصیت منحصر به فرد طراحی کنید. کاکتوس با نگرش؟ یک نینجا سرایدار خراب که اتفاقا جوجه های جنگی دارد؟ یک دلقک پتک تاب با چند امتیاز برای حل و فصل؟ مطمئن! جنگجوی نهایی را بسازید و آنها را با محتوای بازشدنی ارتقا دهید!
نبرد از طریق تم های حماسی لگو
ترینر LEGO Brawls از سواحل شلوغ خلیج باراکودا، تا غارهای پرآب Ninjago Seabound، تا سالن غبارآلود غرب وحشی و جنگل افسانه‌ای Monkie Kid، همه تم‌های لگو مورد علاقه شما قابل نزاع هستند! در طول مسیر، مینی فیگورها، قدرت‌ها و احساسات قابل باز شدن را جمع آوری کنید.

بازی متقابل با دوستان در سراسر پلت فرم
با هم گروه شوید و ۴v4 با هم دعوا کنید، با دوستانتان مهمانی کنید، یا یک حالت بازی به سبک بتل رویال بازی کنید که در آن «هر بازیکن برای خودش» باشد. با حالت های مختلف بازی، سطوح دارای چالش های منحصر به فرد و شرایط برنده هستند.
نبرد کنید و راه خود را برای رسیدن به صدر جدول های جهانی بسازید
چقدر سرسخت هستی نبرد تا اوج و ردیابی رتبه خود در برابر هر کس دیگری در جهان! آیا آنچه را که برای بهترین بودن لازم است دارید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.