تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 16:29
119 بازدید
کد خبر : 201122

دانلود ترینر بازی Project I.G.I. – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Project I.G.I. – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Project I.G.I. پروژه I.G.I. (که در آمریکای شمالی با عنوان Project I.G.I.: I’m Going In منتشر شد) یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص تاکتیکی است. این توسط استودیو Innerloop توسعه داده شد و در دسامبر ۲۰۰۰ توسط Eidos Interactive منتشر شد.   ترینر بازی Project I.G.I این بازی به دلیل کاستی هایی

دانلود ترینر بازی Project I.G.I. پروژه I.G.I. (که در آمریکای شمالی با عنوان Project I.G.I.: I’m Going In منتشر شد) یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص تاکتیکی است. این توسط استودیو Innerloop توسعه داده شد و در دسامبر ۲۰۰۰ توسط Eidos Interactive منتشر شد.

 

Project IGI Retrospective | Rock Paper Shotgun

ترینر بازی Project I.G.I این بازی به دلیل کاستی هایی از جمله A.I ضعیف برنامه ریزی شده، عدم وجود گزینه ذخیره در اواسط بازی و نبود ویژگی های چند نفره، نقدهای متفاوتی دریافت کرد. با این حال، به دلیل طراحی صدا و گرافیکش، تا حدی به لطف استفاده از موتور بازی اختصاصی که قبلاً در Joint Strike Fighter Innerloop استفاده شده بود، مورد تحسین قرار گرفت.

Download Project IGI For PC Free: Full Version [2022]

دیوید جونز قهرمان داستان و تحلیلگرش آنیا متوجه می شوند که یک فروشنده اسلحه روسی به نام جوزف پریبوی توسط مافیای روسیه ربوده شده و در یک پایگاه هوایی نظامی زندانی شده است. او بعداً به زندان دیگری منتقل شد. پس از نجات جوزف اعتراف می کند که عمویش جاخ در حال فروش کلاهک هسته ای به کسی است. پس از دستگیری عمو، یاک پریبوی اعتراف می کند که آن را به یکی از رهبران روسیه به نام EKK فروخته است.

Project I.G.I. - release date, videos, screenshots, reviews on RAWG

ترینر Project I.G.I جونز دستور می‌گیرد که جاک را با هلی‌کوپتر به مقر منتقل کند. اما هلی‌کوپتر توسط میگ در نزدیکی مرز روسیه سرنگون می‌شود. EKK جاک را دستگیر می کند و دستور می دهد جونز را بکشند، اما جونز فرار می کند و از مرز عبور می کند و توسط هلی کوپتر نجات می یابد. او قطار حامل Jach را می رباید، اما EKK قطار را از ریل خارج می کند. جونز و یاک توسط هلی کوپتر فرستاده شده توسط آنیا فرار می کنند. جونز دستور بازیابی کلاهک و خاتمه EKK را دریافت می کند. اما او یک کلاهک شکسته را کشف می کند (که برای ساخت بمب هسته ای استفاده می شود) و در هنگام فرار EKK موفق نمی شود او را بکشد. سپس به پایگاه هسته ای که EKK بمب را در آنجا کار گذاشته بود نفوذ می کند. جونز EKK را می کشد و آنیا بمب را خنثی می کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.