تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 17:26
115 بازدید
کد خبر : 201084

دانلود ترینر بازی Rising Kingdoms – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Rising Kingdoms – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Rising Kingdoms  یک بازی کامپیوتری استراتژیک در زمان واقعی است که توسط Haemimont Games توسعه یافته و توسط Black Bean Games منتشر شده است. این بازی در ۱۷ ژوئن ۲۰۰۵ منتشر شد. Rising Kingdoms یک بازی استراتژی بیدرنگ است که در یک دنیای فانتزی اتفاق می افتد، برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

دانلود ترینر بازی Rising Kingdoms  یک بازی کامپیوتری استراتژیک در زمان واقعی است که توسط Haemimont Games توسعه یافته و توسط Black Bean Games منتشر شده است. این بازی در ۱۷ ژوئن ۲۰۰۵ منتشر شد. Rising Kingdoms یک بازی استراتژی بیدرنگ است که در یک دنیای فانتزی اتفاق می افتد،

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Rising Kingdoms on Steam

ترینر بازی Rising Kingdoms که بر توسعه امپراتوری و نبردهای تاکتیکی پویا تمرکز دارد و دارای هر دو حالت استراتژی و ماجراجویی در دنیای فانتزی Equiada است. در حالت استراتژی، بازیکن می‌تواند ۳ نژاد اصلی انسان‌ها، جنگل‌ها و تاریکی‌ها را انتخاب کند و علاوه بر این سه نژاد اصلی، بازیکن می‌تواند پنج کشور مستقل – Shades، Nomads، Dragons، Trolls را اسیر، بردگی و توسعه دهد. و الف ها همراه با مسابقه اصلی بازیکن، آنها در هنگام درگیری با حریفان خود دارایی ارزشمندی را ارائه می دهند.

Buy Rising Kingdoms Steam Key GLOBAL - Cheap - G2A.COM!

در حالت ماجراجویی، بازیکن گروهی از قهرمانان و یک جوخه کوچک از نیروها را کنترل می کند که اسرار تاریک و پیچش های غافلگیرکننده را در حین باز شدن ماجرا کشف می کنند.

Rising Kingdoms - IGN

ترینر Rising Kingdomsاین بازی در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹ در پلتفرم دیجیتال Steam مجدداً دیجیتال منتشر شد و از چند نفره از طریق LAN در این سرویس پشتیبانی می کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.