تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 15:44
143 بازدید
کد خبر : 201118

دانلود ترینر بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE به دنبال لیستی از تمام لباس های موبایل در SD Gundam Battle Alliance هستید؟ خوب، شما به جای درست آمده اید. برای این راهنما، ما همه لباس‌هایی را که می‌توانید در اکشن RPG جدید بازی کنید، فهرست‌بندی کرده‌ایم و جزئیاتی درباره نحوه باز کردن قفل آن‌ها را کامل

دانلود ترینر بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE به دنبال لیستی از تمام لباس های موبایل در SD Gundam Battle Alliance هستید؟ خوب، شما به جای درست آمده اید. برای این راهنما، ما همه لباس‌هایی را که می‌توانید در اکشن RPG جدید بازی کنید، فهرست‌بندی کرده‌ایم و جزئیاتی درباره نحوه باز کردن قفل آن‌ها را کامل می‌کنیم.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE в Steam

ترینر بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE برای باز کردن قفل کت و شلوار، باید Blueprints را پیدا کنید که در زیر به تفصیل آمده است. پیدا کردن برخی از طرح ها آسان است، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به تفکر رو به جلو داشته باشند.

منصفانه است که بگوییم طیف قابل توجهی از لباس ها مانند SD Gundam Battle Alliance برای بازی وجود دارد. برخی از آنها قطعا قدرتمندتر از سایرین هستند، اما به طور کلی، هر لباس می تواند در مبارزه موثر باشد. شما با مجموعه‌ای از لباس‌های نسبتاً ضعیف شروع به کار می‌کنید، اما به زودی زرادخانه خود را به سادگی با بازی کردن در طول بازی خواهید ساخت. این راهنما باید به شما کمک کند تا کت و شلوارهای مورد نظر خود را پیگیری کنید.

SD Gundam Battle Alliance review -- I preferred the ordinary Zaku

این راهنما در حال انجام است. مطمئن شوید که برای به روز رسانی های منظم دوباره بررسی کنید!

SD Gundam Battle Alliance: چگونه لباس های موبایل را باز کنیم
در SD Gundam Battle Alliance، می‌توانید با انواع لباس‌های موبایل به میدان نبرد بروید – اما ابتدا باید قفل آن‌ها را باز کنید. شما بازی را فقط با تعداد کمی کت و شلوار شروع می کنید، اما در طول کمپین به سرعت چیزهای بیشتری کشف خواهید کرد. به طور کلی، هر ماموریت جدید فرصت جدیدی برای باز کردن قفل لباس جدید ارائه می دهد.

برای باز کردن قفل هر کت و شلوار به نقشه هایی نیاز است. نقشه ها را می توان توسط دشمنان رئیس رها کرد یا به عنوان پاداش ماموریت در اختیار شما قرار داد. در برخی موارد نادر، Blueprints را می توان در داخل ظروف خاصی که در اطراف سطوح پنهان شده اند نیز یافت.

ترینر SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE برخی از کت و شلوارها برای باز کردن قفل فقط به یک Blueprint نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به چندین مورد نیاز دارند. این بدان معنی است که شما اغلب مجبور خواهید بود ماموریت ها را مجدداً پخش کنید تا تعداد Blueprint های مورد نیاز خود را بدست آورید.

SD Gundam Battle Alliance | Nintendo Switch download software | Games |  Nintendo

خوشبختانه، Blueprint ها به طور تصادفی حذف نمی شوند. هر ماموریت همیشه طرح های مشابهی را به همراه دارد، اگرچه ممکن است گاهی اوقات خوش شانس باشید و بیش از یک مورد را برای مشکل خود دریافت کنید. طرح‌هایی که قبلاً مالک آنها هستید و هیچ استفاده‌ای از آنها ندارید، به‌طور خودکار برای Capital، ارز درون بازی، فروخته می‌شوند.

ماموریت های آشوب
Chaos Missions نوع خاصی از ماموریت ها هستند که بعداً در بازی در دسترس قرار می گیرند. آنها دشمنان رئیس اختیاری را به ماموریت های موجود اضافه می کنند و شکست دادن این خلبانان آس به شما با طرح های نادری پاداش می دهد. باز هم، این طرح‌ها تصادفی نیستند – ماموریت‌های خاص آشوب فقط در مأموریت‌های خاص و موجود رخ می‌دهند.

SD Gundam Battle Alliance review -- I preferred the ordinary Zaku

با پیشرفت بیشتر در کمپین، ماموریت های آشوب بیشتری باز می شوند.

SD Gundam Battle Alliance: همه لباس های موبایل و نحوه باز کردن قفل آنها
در زیر لیستی از تمام لباس‌های موبایل در SD Gundam Battle Alliance، با جزئیات در مورد نحوه باز کردن قفل آنها آمده است. این لیست به ترتیب زمانی است، به این معنی که لباس‌های بالا ابتدا کشف می‌شوند، در حالی که لباس‌های پایین بسیار دیرتر در بازی پیدا می‌شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.