تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:56
152 بازدید
کد خبر : 208126

دانلود زیرنویس فیلم Sembi 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sembi 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sembi 2022 زیرنویس فیلم هندی سمبی یک فیلم درام ماجراجویی هندی به زبان تامیل محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی پرابهو سولومون است. کووای سارالا و آشوین کومار لاکشمیکانتان در این فیلم به همراه تامبی رامایا و نانجیل سامپات در نقش های دیگری بازی می کنند. این فیلم در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ در سینما

دانلود زیرنویس فیلم Sembi 2022 زیرنویس فیلم هندی سمبی یک فیلم درام ماجراجویی هندی به زبان تامیل محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی پرابهو سولومون است. کووای سارالا و آشوین کومار لاکشمیکانتان در این فیلم به همراه تامبی رامایا و نانجیل سامپات در نقش های دیگری بازی می کنند. این فیلم در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ در سینما اکران شد و نظرات بسیار مثبت منتقدان را دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sembi 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sembi 2022 سمبی ده ساله و مادربزرگش ویراتای (کووای سارالا)، زنبوردار، در میان طبیعت در مناطق تپه ای کودایکانال با آرامش زندگی می کنند. آن‌ها زندگی زیبایی را پیش می‌برند تا اینکه سه شرور با نفوذ، به سمبی تجاوز می‌کنند و تمام رویاهایشان را به هم می‌ریزند. وقتی یک افسر پلیس سمبی را می‌زند و مادربزرگش را مجبور می‌کند تا پرونده را پس بگیرد، دومی چاره‌ای جز کوبیدن افسر تا سر حد مرگ ندارد. آن دو فرار می کنند و سوار اتوبوسی به نام انبو می شوند که در مسیر کودایکانال به دیندیگل است. تمام ۲۴ مسافر اتوبوس، که از اقشار مختلف جامعه هستند، تمام مداخلات سیاسی را انجام دادند و با راهنمایی یک وکیل (اشوین کومار) به زن قبیله و نوه بی گناهش کمک کردند تا با تصویب قانون POCSO (2011) عدالت را به دست آورند. . این فیلم در حالی که نگاهی اجمالی به سفر مسافران اتوبوس «انبو» می‌دهد، «همسایه‌ات را مثل خودت دوست بدار».

زیرنویس فیلم Sembi 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sembi 2022 حق پخش پس از نمایش فیلم به ZEE5 و حقوق ماهواره ای فیلم به Zee Tamil فروخته شده است. با این حال حقوق دیجیتال و ماهواره بعداً به Disney + Hotstar و Star Vijay تغییر یافت. این فیلم قرار است از ۳ فوریه ۲۰۲۳ برای اولین بار در دیزنی + هاتستار اکران شود.

زیرنویس Sembi 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی سمبی ۲۰۲۲ لوگش بالاچاندران از The Times of India به این فیلم ۳ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: “بازی شدید کووای سارالا لذت بخش است. او عدالت بزرگی را در مورد نقش انجام داده و فیلم را بر روی شانه های خود حمل می کند”. بووانش چاندر از هندو نوشت: “علیرغم همه لکنت ها، پرابهو موفق می شود شما را با امید رها کند. به اقشار آسیب پذیر جامعه، او به آنها اطمینان می دهد که تنها نیستند، و از بقیه ما می خواهد که مراقب آنها باشیم. دیگران“.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.