تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 17:04
176 بازدید
کد خبر : 201335

دانلود زیرنویس فیلم VR (Vikrant Rona) 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم VR (Vikrant Rona) 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم VR (Vikrant Rona) 2022 ویکرانت رونا یک فیلم اکشن و ماجراجویی مهیج به زبان کانادایی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی آنوپ بانداری است، و توسط جک مانجونات از هنرهای شالینی با آلانکار پاندیان به عنوان تهیه کننده مشترک تهیه شده است. در این فیلم سودیپا به عنوان شخصیت اصلی در کنار

دانلود زیرنویس فیلم VR (Vikrant Rona) 2022 ویکرانت رونا یک فیلم اکشن و ماجراجویی مهیج به زبان کانادایی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی آنوپ بانداری است، و توسط جک مانجونات از هنرهای شالینی با آلانکار پاندیان به عنوان تهیه کننده مشترک تهیه شده است. در این فیلم سودیپا به عنوان شخصیت اصلی در کنار نیروپ بانداری، نیتا آشوک و ژاکلین فرناندز بازی می‌کند. داستان حول یک روستای دور افتاده در وسط یک جنگل بارانی استوایی می چرخد که شاهد مجموعه ای از اتفاقات غیرقابل توضیح است که به ماوراء طبیعی نسبت داده می شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم VR (Vikrant Rona) 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم VR (Vikrant Rona) 2022 در دهکده کاماروتو، که در کارناتاکا واقع شده است، جاناردان گامبیرا یک صاحبخانه کوتاه مزاج است که با همسرش سانتا “شاکو” و برادرش اکنات زندگی می کند. پسر دوست جاناردان، ویشوانات بالال، به همراه همسر و دو فرزندش، آپارنا «پانا» و موهانچاندرا «مونا» به دهکده می‌رسند. ویشوانات به جاناردان می‌گوید که پانا با راکش نامزد کرده است و او می‌خواهد ازدواج را در خانه اجدادی آنها کاماروتو ترتیب دهد، اما جاناردان قبول نمی‌کند، زیرا خانه توسط برهماراکشاسا تسخیر شده است. این به خاطر پسرش، سانجیف “سانجو” است که ۲۸ سال پیش جواهرات معبد دهکده را دزدیده بود. در شب، سانجو از لندن به دهکده می‌رسد و در آنجا با پانا ملاقات می‌کند، که همراه با او جسد سر بریده پلیسی به نام سورش کریشنا را در چاه خانه پیدا می‌کند. پس از این اتفاق، بازرس ویکرانت رونا برای تحقیق به دهکده می رسد، در آنجا تلاش برای کشتن او صورت می گیرد، اما ویکرانت موفق به فرار می شود. ویکرانت پس از به دست گرفتن مسئولیت، به خانه کاماروتو می رسد، جایی که پس از بررسی چاه، کیف پلیس مرده را با اسکناس ۱ روپیه در آن پیدا می کند. ویکرانت برای یافتن مقصر به سمت جنگل می رود، جایی که تلاش دیگری برای کشتن او انجام می شود، اما او موفق می شود مهاجمان را شکست دهد که فرار می کنند.

ویکرانت سعی می کند آنها را بگیرد، اما کودکی را می یابد که به درخت آویزان شده و ساعتی متعلق به سورش کریشنا است. پس از بازرسی جسد، ویکرانت پوسته ای پیدا می کند که روی آن نوشته شده است: Gara Gara Gara Gaggara Jarba، Pira Nalkuri Netthara Parba و آرایش عجیب و غریب روی صورت جسد. ویکرانت متوجه می شود که ۱۴ کودک نیز به همین شیوه کشته شده اند و به مدرسه محلی روستا که توسط P.E اداره می شود مرتبط هستند. معلم، لارنس پینتو مجذوب چرخش اخیر وقایع، پانا تصمیم می گیرد که قتل ها را نیز بررسی کند. این منجر به پیدا کردن یک خانم مسن در خانه اجدادی جن زده و سر سورش کریشنا در یک جعبه می شود. پانا در مورد پیرزن پرس و جو می کند و در آنجا متوجه می شود که او مادر نیتونی است. نیتونی سرایدار معبد دهکده بود که جاناردان و ویشوانات او را به خاطر سرقت جواهرات معبد (که توسط سانجو انجام شد) قاب کردند و به همین دلیل نیتونی به همراه همسر و فرزندانش: مادهاوا، راگاوا و دختر کوچکترش احتمالاً توسط روستاییان کشته شده و مادر نیتونی را دیوانه کرده است. ویکرانت متوجه می شود که مکانی که کودک در آن آویزان شده است، در واقع توسط یک قاچاقچی به نام موس کونی اداره می شود. او را برای بازجویی می آورد، اما فایده ای نداشت.

در حالی که در جنگل پرسه می زنند، پانا و مونا یک شخصیت شیطان مانند را پیدا می کنند که زخم انگشتی دارد و دستانش را نزدیک آتش نگه می دارد. او بابت این موضوع از ویکرانت شکایت می کند، اما زخم انگشت مشابهی روی دست او پیدا می کند، که باعث می شود باور کند که ویکرانت شیطان است و ممکن است به خانواده نیتونی مرتبط باشد. وقتی به خانه اش می رسند، او را می بینند که لباسی شبیه به جسد کودکی که به دار آویخته شده بود، با آرایشی عجیب بر روی صورتش پوشیده است. ویکرانت به کارخانه موس کونی می رسد و کارگرانش را به ضرب گلوله می زند و موس کونی را به دار می آویزد و می کشد. ویکرانت با سانجو و پانا ملاقات می کند که از او در مورد شیطان بودن و ظاهرش در خانه اش می پرسند. اما ویکرانت واقعیت بزرگتری را در مورد سانجو فاش می کند که همه را شوکه کرده است. در شب، تلاش دیگری برای کشتن ویکرانت انجام می شود که دوباره شکست می خورد. ویکرانت استنباط می کند که اکنات با قاتل بر اساس سرنخی که بازرس سورش کریشنا در اسکناس ۱ روپیه ذکر کرده است، استنباط می کند. ویکرانت با کمک پانا متوجه می شود که والدین کودکان مرده در واقع همکلاسی های مادهاوا و راگاوا هستند. آنها همچنین متوجه می شوند که یک جسد در زمان مرگ خانواده نیتونی پیدا نشده است و استنباط می کنند که ماداوا هنوز زنده است و ممکن است مسئول قتل ها باشد. پس از ملاقات با لارنس پینتو، ویکرانت استنباط می کند که لارنس پینتو در واقع ماداوا است که به خالکوبی شیوا روی سینه اش نگاه می کند.

زیرنویس فیلم VR (Vikrant Rona) 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس VR (Vikrant Rona) 2022 ماداوا در خانه کاماروتو، پانا و مونا را می رباید و آنها را به معبد می آورد. ویکرانت به معبد می رسد، جایی که پس از جستجوی وسایل ماداوا، مشخص می شود که ویکرانت در واقع به مادهاوا متصل است و به همین دلیل، در دستان ماداوا متحمل ضرر شخصی شده است – که مأموریت دارد از افرادی که انتقام می گیرد. به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئول بدرفتاری با خانواده وی به دلیل کاست خود بودند. مدهاوا ویکرانت را ناک اوت می کند و او را به یک تونل زیرزمینی می برد، جایی که قرار است پانا و موننا در آنجا آویزان شوند. با این حال، ویکرانت پس از به هوش آمدن استنباط می کند که راغاوا زنده است. هنگامی که او می رسد، نشان می دهد که، در کمال تعجب همه، که Raghava در واقع سانجو است. راگاوا پس از اینکه سانجو واقعی را گرفت و کشت، به دلیل دزدیدن جواهرات معبد، زمانی که روستاییان والدین و خواهرشان را کشتند، خود را به عنوان سانجو درآورده است. یک ویکرانت خشمگین با راگاوا و ماداوا دعوا می کند که منجر به کشته شدن ماداوا و مادربزرگشان، مادر نیتونی می شود. راغاوا با ویکرانت مبارزه می کند و ویکرانت دست برتر را به دست می آورد. او راقاوا را می کشد و به داخل آبشاری می اندازد و به این ترتیب انتقام از دست دادن همسرش رنو و دخترش گودی را در دستان برادران می گیرد. Panna و Munna دوباره با Vishwanath، جایی که Vikrant مرگ سانجو را به عنوان یک راز از Sakhu حفظ می کند، به درخواست جاناردان، متحد می شوند. ویکرانت دهکده را ترک می کند، به امید ماموریت دیگری.

عکاسی اولیه در ۱ مارس ۲۰۲۰ آغاز شد و فیلمبرداری در ۲ مارس در حیدرآباد تحت عنوان فانتوم آغاز شد.  بازیگر سودیپا فیلمبرداری کوتیگوبا ۳ و فانتوم را به طور همزمان آغاز کرد. تهیه کنندگان در ابتدا قصد داشتند برادرزاده سودیپ سانچیث سانجیف را انتخاب کنند، اما به جای آن با نیروپ بانداری همراه شدند. وقتی تیمی که برای برنامه دوم آماده می‌شود، همه‌گیری کووید-۱۹ به شدت ضربه می‌زند و کار متوقف می‌شود. در ۱۳ ژوئن، خدمه اعلام کردند که تیراندازی را در ژوئیه از سر خواهند گرفت.

سپس در ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۰، آنها کار خود را در بحبوحه بیماری همه گیر در استودیو آناپورنا، حیدرآباد، با ساخت مجموعه جنگل های انبوه عظیم از سر گرفتند. بیشتر فیلمبرداری در استودیو آناپورنا و شهر راموجی فیلم حیدرآباد انجام شده است. ساقه های دیگر در Malshej Ghat، Mahabaleshwar  و Kerala انجام شد. این اولین فیلم کانادایی بود که از ابزار پیشرفته ساخت ۳ بعدی در زمان واقعی Unreal Engine استفاده کرد.

زیرنویس VR (Vikrant Rona) 2022 - بلو سابتایتل

این فیلم در ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۲ با نسخه ۳ بعدی در بیش از ۳۰۰۰ صفحه در سراسر جهان منتشر شد. پیش از این قرار بود این فیلم در ۱۹ آگوست ۲۰۲۱ اکران شود. با این حال، به دلیل همه‌گیری COVID-19 به ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ و بعداً به ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۲ موکول شد. علاوه بر کانادای اصلی، این فیلم به زبان‌های تامیل، هندی، تلوگو و مالایالام و سایر زبان‌ها دوبله و منتشر شد. این فیلم در ۳۰۰۰ صفحه نمایش از جمله ۴۵۰ در کارناتاکا منتشر شد.  این فیلم در ۸۷ صفحه در کلکته اکران شد.

در ابتدا قرار بود این فیلم با بودجه ۱۵ کرور روپیه ساخته شود، اما به دلیل مقیاس فیلم با بودجه تبلیغاتی، بودجه به ۷۵ کرور افزایش یافت. ۳۷۰ اکران در هفته اول و اکران در ۳۲۰ سالن در هفته دوم ادامه یافت.

این فیلم در روز اول ۳۵ کرور روپیه فروخت با کلکسیون خالص داخلی حدود ۱۹.۶۰ کرور. نسخه هندی ۱ کرور روپیه خالص در روز اول جمع‌آوری کرد که گزارش شد از نسخه‌های دوبله هندی Vikram، ۷۷۷ Charlie، Beast و Valimai بیشتر بود. نسخه تلوگو ۲ کرور روپیه در روز افتتاحیه به دست آورد. در روز دوم، نسخه هندی ۷۵ لک در کمربند شمالی جمع آوری کرد که بیشتر از مجموعه روز دوم Vikram در شمال هند گزارش شد. گزارش شده است که این فیلم ۵۵ تا ۶۰ کرور روپیه در دو روز از تمام نسخه‌هایش جمع‌آوری کرده است.  این مجموعه سه روزه در سراسر جهان حدود ۸۰ تا ۸۵ کرور روپیه تخمین زده شد. گزارش شده است که فیلم در روز دوم ۲۰ تا ۲۵ کرور روپیه و در روز سوم ۲۳ تا ۲۵ کرور روپیه جمع آوری کرده است. این فیلم در روز چهارم ۲۵ کرور روپیه جمع آوری کرد. Indian Express مجموعه چهار روزه آخر هفته را ۹۵ کرور روپیه گزارش کرد و تلگراف آن را ۹۶ کرور روپیه گزارش کرد در حالی که Times of India آن را حدود ۱۰۵ کرور روپیه تخمین زد. طبق اخبار ۱۸، فیلم در چهار روز ۱۱۰ کرور فروخت در حالی که هندوستان تایمز آن را حدود ۱۱۵ تا ۱۲۰ کرور روپیه تخمین زد. گزارش شده است که نسخه هندی در چهار روز اول ۵.۹۶ کرور روپیه جمع آوری کرده است. در پایان روز پنجم، ناخالص جهانی در حدود ۱۱۰ کرور روپیه تا ۱۳۴ کرور روپیه برآورد شد. گزارش شده است که نسخه تلوگو در شش روز ۱۰ کرور روپیه به دست آورده است. گزارش شده است که فیلم در روز هفتم ۵.۵ تا ۶ کرور روپیه فروش داشته است.  اگرچه منابع کمی گزارش دادند که فیلم در هفت روز ۱۵۸.۵ کرور فروش داشته است، منابع دیگر گزارش دادند که فیلم در ۸ روز از مرز ۱۵۰ کرور روپیه عبور کرد. این فیلم در روز دهم ۳ کرور روپیه و در روز یازدهم، ۳.۵ کرور فروخت. کل مجموعه ۱۱ روزه نسخه هندی حدود ۹.۷ کرور روپیه گزارش شده است.  با این حال، ایندیان اکسپرس گزارش داد که درآمد ۱۱ روزه جهانی فیلم از هر پنج نسخه ۸۶ کرور بر اساس گزارش شرکت مشاوره Ormax Media که کلکسیون‌ها را تا پایان جولای در نظر گرفته بود، اما در اواسط آگوست منتشر شد، بود. فیلم در روز ۱۲ و روز ۱۳، هر کدام ۱ کرور روپیه جمع‌آوری کرد.  گزارش شد که فیلم در پایان دو هفته ۲۰۰ کرور فروش داشته است سومین فیلم کانادایی که پس از K.G.F: Chapter 1 و K.G.F: Chapter 2 به آن نقطه عطف رسید. در پایان ۱۶ روز، گزارش شد که فیلم ۱۴ کرور روپیه خالص از نسخه هندی و ۷.۵ کرور روپیه خالص از نسخه تلوگو جمع آوری کرده است. Zee News و WION گزارش دادند که فیلم در پایان ۲۷ روز ۲۱۰ کرور روپیه به دست آورده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.